לא בליגה שלה

21/10/2017 659 צפיות תגובה אחת

היא שחרחורת, אבל צובעת לבלונד פלטינה.. יש לה צמה דקה שמלופפת סביב מצחה הגבוה והשיער גולש עד כתפיה.
עדשות המגע הכחולות נוצצות בפניה והמייק אפ שלה ורוד בהיר. נכון , היא גבוהה ותמירה ודקת גו, אבל היא לא מסתפקת בזה וצועדת על עקבים של עשרים סמ, גם הדרישות שלה מהדייט , גבוהות , לעולם לא תסכים לצאת עם נמוך. לפחות שייתמר מעליה, וזאת כבר בעיה , כי גברברי ישראל לא ידועים ממש כנפילים…
היא מגיעה לקפה ג'ו. מטופפת לשולחן הפינתי.
הבחור , הדייט שלה כבר יושב , ידיו אסופות בחיקו . הוא ישתדל להרשים .
באותו בוקר, הלך לספר שלו , גוסטב, הסתפר עשה פן סידר קצת גבות וסידר את הזקנקן השחרחר שלו.באמת רואים , חמד של בחור , אבל הוא יודע שיהיה לו קשה לשווק את עצמו.הוא קצת מופנם, הוא לא מאלה שלוקחים את השיחה ומהללים את עצמם, "אני ואני ואני …"הוא בעיקר שתקן, וגם אוהב לשמוע וללמוד את הצד ממולו . שלא נגיד הצד שכנגד.גם הבגדים שלבש הערב, עברו מחשבה ולא כאלה ש"זרקתי עלי ובאתי …"ממש לא .
איתי" הוא מציג את עצמו.
היא מחייכת, בחיוך מאולץ ,העיניים מושפלות."דין " היא אומרת (כנראה קיצור של דינה).
היא מתיישבת בנינוחות, עוקבת אחרי מבטיו המופתעים. מעניין הוא חושב בליבו, אלה יווניה,
אתנה , בכבודה ובעצמה. הוא ממשיך לחייך ושואל מה תשתי? והיא אומרת ביובש, יין לבן.
והיא שואלת את השאלות הצפויות, בן כמה אתה?מה עשית עד היום ?ומה תוכניותיך לעתיד?
אתה רווק? נישאת פעם ?היא יורה את כל השאלות ואפילו לא מחכה לתשובה והוא ממשיך לחייך מה דחוף לה כלכך לברר מיד את כל הפרטים.עדיף לחכות קצת , לא ? אבל הוא מספר לה שיש לו תואר בגיאודזיה . והיא שואלת מה זה ? ולמה זה טוב?
ואת ? דין ? עשית תואר? למדת משהו?
אני ? ממש לא.יש לי תואר שני מאוניברסיטת החיים . הופה , הוא אומר , בת כמה את שהספקת כלכך יפה ? והיא אומרת בת שלושים ואחת . הוא שם לב שהיא מבוגרת ממנו בשלוש שנים, אבל מי סופר ? הוא ממש לא קטנוני …וגיל זה רק מספר.
אבל ., היא ממשיכה , למרות שלא עשיתי תואר , שום תואר ואפילו לא גמרתי ביס תיכון , אני אלופה במדעים .אני אלופה במשאים ומתנים ואני יזמית של נדל"ן, והופעתי בהצגות של הקאמרי, בלי ללמוד בבית צבי . לסתו נשמטת.
הוא נפעם מהבטחון העצמי המוגזם והמופרז של המאדמואזל דה פארי, שיושבת מולו.כזה אכסמפלר עוד לא ראה . תמיד יש משהו חדש מסתבר .
והוא שואל אם היא רוצה להזמין? והיא מסתפקת בסטייק טרטר וירקות שורשג.
הוא שותה בירה וסטייק וול דאן ,,תפודים צלויים וסלט ירקות .גם מבנה הארוחה שונה, הוא חושב.
היא משתלטת יפה על הסטייק ולוגמת גם עוד יין לבן.
איתי חושב שהשיחה שלהם לא ממריאה, הם יאכלו ויפרידו כוחות . מהדייט הזה לא נראה שיצא משהו. היא משדרת לו שהוא ממש לא בליגה שלה.היא מספרת לו תוך כדי לעיסת הסטייק שהיו לה מלא גברים מצליחנים , טבעות יהלומים נסיעות לחו'ל ומכוניות מרצדס ופרארי.
אבל, הוא שואל ומה קרה ? לא הצלחת להחליט ?
היא מחייכת ואומרת שהיתה גם בלוס אנג'לס שנה וחיה כמו מלכה , אבל חזרה בסוף , כי היא לא יורדת מהארץ. היא אוהבת את המדינה שלה .
איתי מזמין חשבון. הוא מוציא את ארנקו מהכיס ומוסר למלצר את כרטיס האשראי שלו. הוא שם גם 100שקל טיפה . דין מתעלתמת , אפילו לא חושבת להשתתף בהוצאות. ואפילו לא אומרת תודה על הארוחה. איתי לוחץ את ידה. הם נפרדים .
איש איש לדרכו .


תגובות (1)

זה קטע חיים יפה, מצד שני היה חסר לי משהו מעבר. אולי איזו תפנית, מהשורה הראשונה כמעט יודעים מה קורה

03/05/2018 22:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך