גולגול^~^
סליחה על הפרק הקצר והלא ממש טוב.. לא ממש ידעתי מה לרשום אבל.. אין הרבה תגובות וזה ממש מבאס אותי אז בבקשה תגיבו. מקווה שתהנו מהפרק

להשתיק את העבר פרק 12

גולגול^~^ 21/08/2014 1100 צפיות תגובה אחת
סליחה על הפרק הקצר והלא ממש טוב.. לא ממש ידעתי מה לרשום אבל.. אין הרבה תגובות וזה ממש מבאס אותי אז בבקשה תגיבו. מקווה שתהנו מהפרק

תרדו לרציתי להוסיף..

-בוקר-

קמתי בבוקר וראיתי שכבר קיבלנו את הספרים והציוד לבית ספר.
לבשתי חולצה לבנה עם הסמל של הפנימייה וטיץ שחור נעלי נייק גבוהות בצבע שחור עם לבן,עשיתי קוקו גבוה קצת איפור ויצאתי מהחדר שלי.
הבנות סיימו להתארגן ויצאנו לכיתות.
נכנסנו לכיתה המורה הציגה אותנו היא אמרה לנו לשבת,סופי וקייט ישבו ביחד וטום התיישב ליד ילד מהחדר שלו והמקום היחיד שהיה פנוי היה ליד ילד אחד. הפנים שלו היו למטה כך שלא ראיתי מיזה אבל ניגשתי לשולחן וישבתי שם.
למדנו מתמטיקה מקצוע משעמם רצח. שונאת אותו.
כל השיעור הילד לא הרים תראש אני חושבת שהוא נרדם…מעניין אותי לדעת מי זה.
היה לו שיער חום כהה מאוד מזכיר את השיער של רז בצורה שהוא מסודר,אבל אין מצב שזה הוא חשבתי לעצמי.
הצלצול הגואל צילצל וכולם יצאו מהכיתה.
הלכנו לקפיטריה והזמנו טוסט הצלצול שמעיד על כך שנגמרת ההפסקה צילצל וזה היה הסימן שלי להיפרד מהבנות וללכת עם טום לשיעור ריקוד.
התקדמנו לאולם שבו רקדתי אתמול שם מתקיים השיעור,נכנסנו והמורה בדקה שכולם נמצאים.
"אנחנו נעבוד היום על ריקוד עם צעדים בסיסיים ואני יבדוק כל אחד על הריקוד"אמרה המורה
היא לימדה אותנו את הריקוד,היא רצינית זה הריקוד הכי קל שהיה לי בחיים…טובב.
אני הייתי אחרונה שנבחנה כל הילדים כבר יצאו.
היא הפעילה את המוזיקה והתחלתי לרקוד הכי טוב שאני יכולה אני רוצה שיהיה לה רושם טוב ממני.
"וואו" אמרה המורה בחיוך כשהיא מוחאת כפיים.
"איב את רוקדת פשוט פשוט וואו" אמרה ואני גיחכתי והסמקתי קצת.
"תודה" אמרתי בגימגום קל.
"אני חושבת שאת יכולה ללמוד עם כיתה י"ב את שיעורי הריקוד כי את ממש מתאימה לרמת הלימוד שאני מלמדת שם את מעונינת?" שאלה אותי
"וואו מה? אני? איך? מה? ברור אבל את בטוחה אני לא כזאת טובה?" שאלתי בחשש.
"את לא טובה את מעולה בכל מקרה את מסכימה אז ככה אני יתן לך את המערכת של השיעורים שיש לי עם כיתות י"ב ואדבר עם המורה שלך שתאפשר לך לצאת בשיעורים האלה"
"אממ אוקי"אמרתי
"לבינתיים תישארי פה יש לי עכשיו שיעור אני יציג אותך ותלמדי ביחד איתם את הריקוד"
"בסדר" אמרתי ולבינתיים הלכתי לצד האולם ועשיתי קצת מתיחות.
הילדים נכנסנו והבנתי שאין בנות כי היו רק בנים ואז הוא נכנס הילד שישב לידי בבוקר מה?
הוא הרים את הראש וצחק על מה שחבר שלו אמר ורק אז ראיתי את הפנים זה היה..


תגובות (1)

תמשיכיייי

21/08/2014 13:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך