לונה ושגיא פרק 19

Lola^^ 10/10/2015 839 צפיות אין תגובות

לונה הלכה הביתה עם הורייה והשאירה את שגיא בשיחה עם הורייהם של ליגל.
היא שלחה לו הודעה "בהצלחה בשיחה. תזכור שהכול לטובה, איתך לונה".
רותם חייגה אליה.
" היי לונה? אני חייבת לדבר איתך את לא מבינה מה קרה לי עם בועז.. אווף מעצבן שאני עדיין אוהבת את החצוף הזה !".
לונה צחקה מאחוריי הקו "היי חח אוקיי אם את רוצה בואי אליי לבית."
היא רצתה לבוא לרותם אבל פחדה להשאיר את אמא שלה לבד עם אביה.
רותם נכנסה לביתה של לונה וחיבקה את אמא שלה
באהבה "רחל! מה קורה?" שאלה.
"ברוך ה' מה איתך" שאלה האמא.
"השבח לאל !" ענתה רותם בהתלהבות וצחקה על עצמה.
היא נכנסה לחדר של לונה נישקה אותה בלחי והתיישבה במיטתה.
"אז מה קרה לך עם בועז" שאלה לונה והגישה לה עוגיות שוקולד צ'יפס, שקנתה בדרך.
"פתאום הוא שולח לי הודעות בפייסבוק, את לא מבינה איזה חופר הוא .. אני אדישה אליו מוות למרות שמעניין אותי כל מה שהוא מספר אני מפחדת שיחשוב שיש לי אליו איזה שהוא רגש והוא יתחיל להתלהב, אני יודעת שהוא לא אוהב אותי."
לונה הקשיבה ולחצה את ידה של רותם בתמיכה.
"אוליי הוא לא בשבילך באמת..אל תדאגי ה' יסדר לך כבר את הבחור הנכון לך, צדיק וחסיד.." אמרה לונה וצחקה כשראתה את פרצופה המופתע של רותם כששמעה את שתיי המילים האחרונות.
עכשיו נהייתה לונה רציניץ ושאלה בסקרנות "תגידי מה זה הרגש הזה שנקרא אהבה שאת חוזרת עליו שוב ושוב..'".
רותם נעצה בה מבט בשובבות "אחמ..מה זאת השאלה הזאת ? את רוצה לספר לי משהו??" היא חייכה וחיכתה לתשובה.
לונה מיד התגוננה "לא. אני פשוט רוצה להבין למה את אומרת את זה כל כך הרבה".
לונה לא רצתה לספר לה שהיא רוצה לדעת מה זה הרגש הזה שיש לה כלפייה שגיא, כי לאחר שאמר לה שיש לו חברה זה המשיך להציק לה והיא כל כך קיוותה שזה לא מאהבה.
"אוקיי.." אמרה רותם ולא כל כך האמינה ללונה " אהבה זה כשיש לך אדם שאת מוכנה לעשות בשבילו כמעט הכול, שאת מוכנה לחיות בשבילו לחיות איתו, כשאת יודעת לקבל את החסרונות שלו ולהתאהב בו דווקא בזכותם.. " היא חשבה על בועז והמשיכה " אהבה, כשאת רואה את הבנאדם ופתאום את מחייכת סתם ככה, כשאת מוכנה להתמודד איתו בשביל עולם טוב יותר בשבילכם וכול השטויות האלה.."
לונה חייכה לשמוע את המשפטים הרומנטיים של רותם וזרקה אלייה כרית "רומנטי מידי !" היא אמרה ועשתה פרצוף נגעל.
היא כבר לא הייתה בטוחה שזה הרגש שהיא מרגישה כלפיי שגיא.
אבל היא הייתה מוכרחה לשאול את השאלה האחרונה להסרת הספק " ואם את מקנאה כשהוא אומר לך שיש לו מישהיא, ואם יש בינכם מבטים שאומרים הרבה ללא מילים? וכשאת רואה אותו אז את מרגישה שהכול יהיה בסדר אז מה זה אומר?"
היא הביטה ברותם המופתעת שענתה "אין ספק שזאת אהבה".
לונה גילגלה עיניים ולא האמינה למה ששמעה. הרגש כלפיה אליו נקרא אהבה.
רותם חייכה חיוך ענקי " אז מי זה שאת כל כך משוגעת עליו??" היא שאלה ודרשה תשובה מלונה המסמיקה כלות ומנסה להכחיש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך