מכונת הזמן- פרק 27

time machine123 23/04/2018 486 צפיות אין תגובות

אביטל התיישבה בסלון ולא תיארה לעצמה עד כמה העניינים התדרדרו, היא חשבה שהאודישן של גבריאל הסתיים כהצלחה מסחררת.

אביטל חשבה לתומתה שהכול יסתדר לבסוף , גבריאל יקבל את התפקיד הזה ולא פאר מפני שמגיע לו ולא בגלל שהוא היה ראוי לכך.

בזמן שאביטל יושבת פה ומנסה לסדר את מחשבותיה , מתרחשת דרמה גדולה שגבריאל לא ידע כמותה.

לפני שאביטל הספיקה לפתוח את הדלת , הדלת נפתחה מעצמה ויחיאל נכנס עם פנים עצובות והביט על אביטל במבט זועם.

\" אז הנה את האמיתית , אני חשבתי באמת שאת המורה לספרדית שהגיעה במיוחד ללמד את גבריאל איך לשיר. אז מה את עושה כאן באמת , אביטל מנור? את מוכנה להסביר לי?\" אמר יחיאל בזעם והתבונן באביטל ממושכות.

\" אני לא מבינה מה קרה פתאום , למה אתה כועס לי ככה הרי הכול היה טוב ויפה. ועכשיו? מה יהיה עכשיו?\" שאלה אביטל בחשש.

\" את מבינה שהרסת לגבריאל את האודישן של החיים שלו! את מבינה את ההשפלה שהוא עבר בגללך?! עכשיו תארזי את כל התיקים שלך ותעופי מפה כמה שיותר מהר. אני לא רוצה לראות אותך כשגבריאל יופיע לפתע וישאל אותי מה את עושה פה.\" אמר יחיאל בכעס כל כך

גדול על אביטל.

\" תשמע , יחיאל . אני מבינה שאתה כועס עליי. אבל אתה לא יכול לגרש אותי כי אני באמת המורה לספרדית שלו ואני לא התכוונתי לפגוע בו. זה נכון שמלכתחילה לא אמרתי את האמת ועכשיו אתה כועס. אתה כל כך כועס שאני לא יודעת מה לומר כדי שאתה תאמין לי.\" הוסיפה אביטל בייאוש.

\" נו , למה את לא הולכת כבר? נמאסת עליי כבר עם כל השקרים שלך. אולי פעם אחת ולתמיד תגידי את האמת. זה לא יזיק לך , את יודעת?\" אמר יחיאל ופניו האדימו מרוב כעס.

\" אני אשב פה עד שגבריאל יגיע . יחיאל , אל תגרש אותי בבקשה. \" אמרה אביטל בעצב.

\" אני רוצה לראות אותך הולכת . את כבר לא יכולה לגור בדירה שלו. תעופי מפה עכשיו ומיד!\" הוסיף יחיאל בעצבנות.

\" תבין אותי , יחיאל . אין לי איפה להיות. בבקשה תתן לי להישאר עוד קצת. אני יודעת שזה לא מגיע לי. אבל לפחות תן לי להסביר.\" אמרה אביטל בבכי.

לפתע הדלת נפתחה ומתוכה נכנס גבריאל . \" למה היא עדיין פה? לא מספיק שהיא הרסה לי את החיים?! \" הוסיף גבריאל בזעם.

\" אני נסיתי להסביר לה אבל היא לא מבינה מספיק טוב. דבר איתה. נראה אם אתה תצליח. ואת- תארזי את החפצים שלך ותסתלקי מפה תוך שעה. אני מקווה שהדברים שאמרתי ברורים, מובן?\" אמר יחיאל בכעס ועזב את הבית בשתיקה רועמת.

\" תראי , אני רוצה אותך רחוק מהחיים שלי ומהדירה שלי , כנראה שלא הבהרתי מספיק את הדברים שאני צריך לומר לך עכשיו. את מבינה שאת החיים שלי את הרסת. באת לפה והצגת את עצמך כמורה לספרדית. למה עשית את זה , למה? הייתי כל כך תמים ובשנייה שתיתי את כל השקרים שהכנסת לתוכי. אבל עכשיו האמת ברורה לי מול העיניים. אז תגידי לי מי את ומה לעזאזל את רוצה מהחיים שלי?\" הוסיף גבריאל בעצבנות.

\" גבי, אני באמת המורה לספרדית שלך , אני לא משקרת. בבקשה תאמין לי. אתה חייב להאמין לי.\" קראה אביטל בבכי תמרורים.

\" אני לא מאמין לשום מילה שיוצאת מהפה שלך. אני לא מאמין לך. את שוב משקרת לי אביטל , למה את שוב משקרת לי, אני יכול לדעת למה?\" אמר גבריאל בזעם.

\" אתה חייב להאמין לי , גבריאל . אני אומרת לך את האמת. למה אתה לא מאמין לי?\" שאלה אביטל בבכי.

לפתע חננאל הופיע. \" אני יכול להבין מה קורה פה?\" שאל חננאל ויצא להגן על אביטל ,

\" רגע לפני שאתה מאשים אותה , תפנה אליי בבקשה. אביטל , בואי נלך מפה לפני שהכול שוב יסתבך.\" אמר חננאל בעצב .

\" חכה , אני עדיין לא סיימתי לדבר איתך , גבריאל . תבין אני נוסעת בזמן ובמקרה גיליתי שיש מכונת הזמן והגעתי לכאן , אלייך. אני אעמוד כאן כמה שתרצה ואני לא אשקוט עד שתדע שאני לא שיקרתי לך.\" אמרה אביטל בבכי.

\" אביטל , בבקשה אני לא מבין את הצורך המגוחך הזה של להציל את גבריאל דמתי. אם זה באמת נגמר , אין לשנינו מה לעשות פה יותר. העבודה שלך הסתיימה. אנחנו חוזרים הביתה.\" קרא חננאל בהחלטיות.

\" מכונת זמן? איזו קשקויידה! עכשיו את אומרת לי שיש מכונת זמן?\" אמר.

\" ואני גר בהרצליה! מה זאת השטויות האלה?\" צחק גבריאל והביט בה ממושכות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך