מכונת הזמן- פרק 29

time machine123 25/04/2018 427 צפיות אין תגובות

תובל התחילה לפרוץ בבכי תמרורים והביטה בזעם על שובל , אביטל וחננאל בכעס.

" תגידו לי בבקשה שאנחנו לא תקועים פה לנצח, תגידו לי שאנחנו יכולים לחזור הביתה , יופי מכונת הזמן נהרסה כליל ועכשיו אין לנו איך לחזור בחזרה , אני שונאת את שנות התשעים המטונפות האלה." אמרה תובל בבכי . " בגללך , כל זה קרה לנו , בגלל האובססיה ההרסנית שלך, אביטל . אנחנו לא יכולות לחזור לשנת 2017 . את מבינה מה זה אומר?" הוסיפה בעצבנות.

" תובל.. " ניסה חננאל להסביר לה ולהרגיע אותה אבל תובל סימנה לו שישתוק.

" תשתוק , פשוט תשתוק! חננאל , אני שונאת אותך , וגם אתכן , הבנות. מה אתן מסתכלות עליי ככה? אתן יודעות שהכול באשמתכן, נכון. ובמיוחד את אביטל , שתקעת אותנו פה בשנות התשעים העלובות האלה , לא נותר לי כלום , איבדתי את הכול!! וזה הכול באשמתכן!" הפנתה תובל אצבע מאשימה כלפי אביטל ושובל , ששתיהן מצאו אהבה בשנות התשעים. הן הביטו עליה בהלם , לא מבינות בכלל למה היא מתנפלת עליהן.

" תקשיבי תובל , נעשה הכול בשביל לפתור את זה , לתקן את מכונת הזמן ולחזור לשנת 2017 . אני יודעת שזה נשמע קשה כרגע, אבל אל דאגה זה יסתדר בקרוב. אני.. אני ממש מצטערת שתקעתי אתכם כאן בשנות התשעים , ושבגללי מכונת הזמן נהרסה." הוסיפה אביטל בחיוך עצוב.

" תראי תובל , מה שאני מנסה שאנחנו ביחד יכולים למצוא פתרון מסוים ולתקן את מכונת הזמן כדי לחזור הביתה כמה מהר שאפשר." ניסה חננאל לעודד את תובל , אבל שום דבר ממה שהוא אמר לא הרגיע בכלל את תובל.

" אתם מבינים בכלל שאנחנו תקועים פה לנצח? תקועים בשנות התשעים המטונפות האלה! ואין לנו בכלל איך לחזור מכאן, אז זה הסוף אני מבינה , לא נוכל לחזור אף פעם לשנת 2017 ." אמרה תובל בבכי.

" רגע, תובל .. תירגעי טיפה! נמצא פתרון ביחד אין לך מה לדאוג.. בקרוב כולנו נחזור לשנת 2017 ושהכול יבוא על מקומו בשלום!" הוסיפה שובל בנימה אופטימית.

" איך הכול יסתדר בסוף? איך? איבדנו את מכונת הזמן , איבדנו את הסיכוי האחרון לחזור הביתה. אתן מבינות שזה באשמתכן?! או שאתן פשוט נהנות למרר לי את החיים?!!" קראה תובל בעצבנות.

" את קת מגזימה עכשיו , את סתם היסטרית וזה לא יוביל אותך לשום מקום טוב , תשבי פה עוד קצת ואל תלכי , בבקשה! אל תכעסי עלינו , מה עשינו לך?" לא הבינה אביטל למה תובל התעצבנה עליה.

" אביטל , תשתקי!! פשוט תשתקי! את יודעת טוב מאוד שאנחנו תקועות פה בגללך , אז תפסיקי להיתמם ! תקבלי את העובדות ששום דבר שנעשה לא יחזיר לנו את הדבר שאנחנו זקוקות לו יותר מהכול כדי לחזור לשנת 2017 והיא מכונת הזמן." אמרה תובל בקול שבור.

" תמשיכו לשבת פה , פשוט מעולה והחיים יפים , תמשיכו לתכנן איך לעשות לי את החיים יותר לא טובים, ממך חננאל אני לא רוצה לשמוע שום דבר נוסף , פשוט תשתוק. תשב ותשתוק!" הטיחה תובל בפניו ברוגז והלכה משם בבכי.

" אתן מוכנות להגיד לי עכשיו מה אנחנו עושים?" שאל חננאל שהיה אובד עצות.

" הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לתקן את מכונת הזמן וללכת להרגיע את תובל , היא ממש לא מעכלת את מה שקרה למכונת הזמן." אמרו שובל ואביטל ביחד , הן קמו ממקומן כדי לחפש את תובל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך