מכונת הזמן-פרק 30

time machine123 25/04/2018 480 צפיות 2 תגובות

תובל התיישבה על האבן והמשיכה לבכות. היא בכלל לא רצתה להאמין שזה מה שקרה. שאין יותר מכונת זמן שתיקח אותם הביתה . אל שנת 2017.

" תובל .. הנה את.." אמרו שובל ואביטל בקול אחד.

" תלכו מכאן , מספיק אני סובלת מהידיעה שאין יותר מכונת הזמן, אל תדברו אליי בבקשה. מה אני עושה? אין לי כלום! איבדתי את הכול! את המניקור , המחליק וכל מה שהשארנו בשנת 2017 ." הוסיפה תובל בבכי.

" תקשיבי , אנחנו נסדר את זה , נתקן את מכונת הזמן ונחזור הביתה. אני מבטיחה!" ניסתה אביטל לעודד את תובל.

" איך נסדר? איך? תסבירי לי את אביטל , אחלה חיים סידרת לי פה עם גבריאל דמתי המטופש שלך. אולי נעשה מסיבה של פיצוץ של איך מכונת הזמן שנשרפה. אל תנסי לעבוד עליי. כי אני קוראת אותך כמו ספר פתוח!" הטיחה תובל בפניה בעצבנות.

" די כבר תובל! תראי , עוד נסדר את העניין הזה עם מכונת הזמן. מה דעתך שאני ואביטל נפנק אותך ביום שלם של בילוי במספרה?" שאלה שובל בחיוך.

תובל ניסתה לתרגל נשימות קצובות בשביל להירגע, אבל היא עדיין חשבה על מכונת הזמן ההרוסה ועל כך שהן לא יכולות לחזור הביתה.

אבל אחר כך היא חשבה על ההצעה של תובל ואביטל והיא החליטה להסכים.

" טוב , אני בהחלט זקוקה לתסרוקת חדשה , וגם אתן. אה , וגם נברר את העניין הזה עם מכונת הזמן." קבעה תובל ושלושתן הלכו משם למספרה.

חננאל בינתיים ניסה לברר מה עלה בגורלה של מכונת הזמן והיכן היא נמצאת מאז שהיא נשרפה בפעם הראשונה.

הוא גילה שהבמאי הארגנטינאי שרף את מכונת הזמן וחיפש מכונה אחרת שהחבורה מירושלים תוכל למצוא דרך של איך לחזור לשנת 2017.

" וואו , אני לא מאמין! אני חייב להגיד לבנות שמכונת הזמן לא נשרפה. איזו בשורה טובה. " אמר חננאל ונשם לרווחה כשגילה שמכונת הזמן הייתה קיימת ובועטת. כשהוא יצא בחזרה כדי להגיד לאביטל , לתובל ולשובל על הגילוי המשמח שהוא גילה .

הוא הבחין בדמות חולפת מולו. זאת הייתה מעיין.

" איזו התרגשות! בנות , הבאתן למקום הנכון , עכשיו חננאל יהיה מופתע כשהוא יראה אותנו." אמרה תובל בחיוך.

" בטח . מעניין מה קרה עם מכונת הזמן!" אמרה אביטל בהרהור.

" טוב , אני רוצה משהו מיוחד , לא יודעת מה איתכן , אני רוצה מדורג עם פוני." קראה שובל בהתלהבות.

" מה שתרצי , ואת , תובל מה איתך?" שאלה אביטל בסקרנות.

" מה איתי?" חזרה תובל על מה שאביטל אמרה.

" מה את רוצה? מדורג חלק , פוני בצד או קארה?" שאלה אביטל בפעם השנייה.

" לא משנה מה, העיקר שנפתיע את חננאל!" קראה תובל מחויכת.

לפתע , חננאל נכנס , נשם עמוק ואז אמר: " יש לי בשורה בשבילכן!" הודיע חננאל בחגיגיות.

" מה , פצצת האטום יצאה לדרכה?" התבדחה תובל.

" מדובר במכונת הזמן . אני ראיתי אותה והיא לא נשרפה." אמר חננאל בהתרגשות.

" מה?!!" קראה תובל בהלם.

" זו לא בשורה טובה?" קרא חננאל באכזבה.


תגובות (2)

סיפור יפה

25/04/2018 23:40

תודה רבה

26/04/2018 11:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך