מכונת הזמן – פרק 7

time machine123 18/10/2017 571 צפיות אין תגובות

אביטל לא יכלה להרים את ראשה מהרצפה. היא הרגישה מאז שהיא נסעה בזמן , היא הצליחה להפריד בין גבריאל למעיין.
" אני מצטערת, לא התכוונתי לגרום לכם להיפרד! מוטב שאלך, אני סתם מפריעה לך לנגן." הוסיפה אביטל במבוכה ושהתכוונה ללכת , גבריאל עצר אותה ואחז בפניה העדינות בשתי ידיו.
" את ממש לא הפרעת , מאז שהגעת. אני מרגיש שונה.. יותר אחר." אמר לה את מה שהוא הרגיש .
" בבקשה .. אל תעשה את זה.. גבי." הוסיפה . ואז הוא נישק אותה כמו שאף אחד מעולם לא נישק אותה ככה.
ואז כמו קסם , נכנס פאר , אחיה של מעיין וראה את גבריאל ואביטל בעיצומה של נשיקה לוהטת.
הוא הרגיש שפניו האדימו. הוא התקדם לעברם ומחא כפיים בקול כל כך עד שאביטל נבהלה ועצרה את הנשיקה באמצע.
" חכה , גבי. אני…" ניסתה לומר אך בדיוק פאר בא והביט על גבריאל במבט נוקב.
" לא , תמשיכו בנשיקה. תמשיכו בשלכם. אביטל , איך אומרים בספרדית : " תקעת לי סכין בגב!" איזה טעם טוב , בן אדם . ככה אתה בוגד במעיין?" קרא לעברו בשנאה ונתן לו אגרוף.
אביטל הייתה מבוהלת לחלוטין. מה היא תעשה עכשיו? מעניין מה חבריה מההווה עושים בלעדיה!
" מה יש לך, פאר? מה כבר עשיתי? זה לא שעשיתי משהו אסור. בסך הכול נישקנו. אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה לא להגיד כלום למעיין. זה יהרוס אותה." ביקש גבריאל בפנים אדומות.
" ממש מסכן , אתה לא ריחמת עליה כשנישקת את אביטל , אז אין לי שום סיבה לרחם עלייך." הוסיף פאר והתקרב לאביטל ולגבריאל , " אל תשכחי , את מה שלימדת אותו בשיעור . יופי , אני רואה שיש לך ממי ללמוד. את מורה טובה." אמר ונעלם בתוך החשכה.
" גבריאל , מה אנחנו עושים?!" קראה אביטל בלחץ , היא הלכה סחור וסחור.
" תאמיני לי שאני לא יודע?" הוסיף גבריאל בבלבול. הוא הבין שהוא הסתבך עם פאר , אחיה של חברתו מעיין.
" אני אנסה , רק תגיד לי מה נעשה עכשיו!" אמרה אביטל בייאוש.
" אני לא יודע, תגידי לי את.. " הוסיף גבריאל להפעיל עליה לחץ , אביטל נלחצה עוד יותר ממה שהייתה קודם.
" אני לא יכולה להיות אחראית לפרידה שלכם , גבריאל." אמרה והתחילה לפרוץ בבכי תמרורים.
בינתיים , החבורה מירושליים חיפשה את ביתו של גבריאל . הם הבחינו מרחוק בגלידריית " אביב" והם החליטו לנסות את מזלם ולשאול איפה נמצא ביתו של הזמר האגדי, גבריאל דמתי.
בדיוק כשהם נכנסו , הם ראו דמות חולפת לידם. חננאל הרגיש אנחת הקלה כשהוא זיהה את אביטל.
אביטל הייתה בהלם וניכר בה שהיא הייתה מאוד כועסת.
" למה עקבתם אחריי ובאתם לפה? אתם לא סומכים עליי?"כעסה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך