משהו בין אסור למותר פרק 10

אלינה 25/01/2015 669 צפיות אין תגובות

מילנה , מילנה! אמא שלי צעקה מאוד מודאגת . כולם רצו לכיוון המדרגות לבדוק אם בטעות לא עזבתי לעולם הבא . אני לא מאמינה הפדיחה הזאת , למה דווקא איתו ? אני עד כדי כך מגושמת ? לא , זה לא קורה לי בכלל . אמא התקרבה אלינו אם אבא וסעידה והם עזרו לי לקום ואבא משך את סמי מהיד והוא קם . את האמת בתוך תוכי הייתי מתה להשאר איתו עוד טיפה זמן ממש קצר אולי אפילו שניונת בפאשלה הזאת אבל נורא התביישתי ולא רציתי להראות אדומה מרוב בושה אז אמרתי לילה טוב וברחתי לחדר .
בחדר , השעה כבר 00:30 ואני עדין לא מצליחה להרדם ממחשבות על הפאשלה הזאת ולמה פאקינג אני נמשכת ובכלל חושבת עליו ? הרי אני בכלל לא מכירה אותו , סתם עוד איזה נהג מלונדון שבא לבקר בישראל . לא לא לא , וואי אבל הוא ממש חתיך . הרגע הזה החיוך שלו העניים שלו הגוף שלו הנימוס שלו . אני פשוט נמסה ! אני לא מצליחה רק מלדמיין את הרגע שנפלתי עליו והיינו כל כך קרובים עם הפה שעוד שניה קרתה הנשיקה הזאת . ועוד כשהיינו במרפסת , כלומר בחצר עם הזקוקים שהוא עמר מאחורי והרגשתי את נשיפות שלו . אולי אני סתם מטומטמת שמתאהבת כל כך מהר ? לא , אסור לי אני פגועה מאהבה עכשיו אסור להאמין גברים הם בוגדים ! אוי מותק את בסדר ? סעידה פרצה לחדר שלי . כן סעידה אני מרגישה מצויין . אז איך זה קרה בדיוק ? הסתכלה עלי סעידה עם פרצוף של תכמנית . אממ , אמממ לא ידעתי איך להגיד ופשוט אמרתי בטעות . על טעויות כאלה לא סתם נופלים גברת תורג׳מן אמרה סעידה . אוייש שטויות מה עובר לך בראש סעידה ? אני עדין פגועה וחושבת על אליקוס . ובאותו רגע היו שלוש נקישות בדלת . איפשר להכנס ? זה היה קול גברי, אוי לא זה סמי . אמרתי כן ולקחתי את הספר מהמגירה ועשיתי כאילו אני קוראת . סעידה חייכה אלי ועזבה את החדר . אז את רוצה שנכיר מההתחלה ? אמרתי בחיוך של מטומטמת מפה עד איטליה צרפת מה שרק לא תרצו . אמרתי אני יודעת , אני זוכרת אותך עזרת לי מאוד , תודה לא היית לי איפשר להגיד לך .
הוא צחק והצחוק שלו התגלגל זה היה הצחוק הכי מהממם בעולם פשוט הסתכלתי עליו כנו מהופנטת והוא בכלל מסכן חשב שאני מסתכלת עליו בקטע של מה אתה רוצה ופשוט סתם ולא צחק עוד .
אז את ואליקוס דה למור נפרדתם סופית ? אמרתי כן וניהייתי מעט עצובה הורדתי את הראש שלי למטה ואמרתי בשקט הוא גילה לציבור את הסוד שלי . מממ , אני יודע שמעתי אני מצטער ׳ לא רציתי לעלות את הנושא הזה בכלל אני מצטער שהגענו לזה . הסתכלתי עליו וחייכתי עזוב אותך בחייך שטויות . הכל עובר . קמתי מהמיטה לשים את הספר במקום .
לא תאמינו מה קרה הפעם , הספר החליק לי מהיד ושנינו התכופפנו להרים אותו והופ אבא נכנס לחדר , מותק מה את עושה ? הוא שאל אותי . או אדוני הספר שלה נפל והתכופפתי להרים ובדיוק גם היא התכופפה . כל כך ריחמתי עליו , איזה טיפשה אני , למה אני מסבכת אותו . סמי אמר לי לילה טוב וירד במדרגות . אני לא יודעת עם הוא חזר הבית או ישן פה אבל מה שהכי בטוח היה לי את הערב הכי מקסים בתולדות חיי בעולם בהכל . הלכתי לישון וטפילו נרדמתי עם חיון


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך