משהו בין אסור למותר פרק 3

אלינה 24/01/2015 689 צפיות 4 תגובות

קמתי בבוקר , הבוקר היה מגעיל ביותר הרגשתי מוטשת , עייפה ומיואשת במיוחד . מצד אחד רציתי לעזוב את לונדון התגעגעתי לבית , משפחה , חברים אבל הרגשתי צורך עז להשאר אם אליקוס . כנראה שזה היה הטמטום של האהבה אבל לא נשברתי . המשכתי לארוז את הבגדים שאתמול לא הספקתי ופתאום אליקוס נכנס לחדר . מה זה ? את עוזבת ? הוא שאל . עניתי כן בתקווה שהוא יעצור אותי ויגיד לי אל תסעי אני אוהב אותך . זה לא קרה , הוא שאל ברוגע מתי תחזרי לביקור נוסף ? הייתי אמומה .. לא איכפת לו שאני נוסעת ? עד כדי כך שיעממתי לו שהוא אפילו לא עוצר אותי ? ופה הבנתי שזה היה הכל משחק וסרט שחייתי בו . כל התחפושות והמסכות שהוא הלביש לעצמו בשנה הזאת . הדמעות עמדו להתפרץ אבל החזקתי את עצמי ואמרתי : אליקוס , אני לא עוזבת את לונדון אני עוזבת אותך ! חשבתי שזה קצת יקשה עליו והוא יבין שהוא איבד אותי . את באמת חושבת שזה מזיז לי ? הוא שאל עם צחוק של איזה מכשפה מאגדה כלשהי . אמרתי מה ? את משעממת הוא אמר לי . את כל כך משעממת שלא כיף לצאת איתך . הייתי בהלם מוחלט עמדתי והדמעות כבר יצאו אחת אחרי השניה בלי הפסקה . הוא הסתכל עלי והלך לחדר של האורחים לדבר בטלפון . הלכתי אחריו ופתאום שמעתי :״ מותק אל תדאגי היום היא עוזבת , מחר הבית יהיה פנוי רק בשבילנו . לא רציתי לכנס כי אז זה היה נראה כאילו אני מושפלת . הזמנתי מונית וירדתי במדרגות עם כל המזוודות שלי שאפילו הוא לא העז לעזור לי הלך לי הגב באותה דקה . ירדתי והמונית הגיעה הכנסתי את כל המזוודות ונכנסתי למונית כמו עגבנייה אדומה עם דמעות ועניים נפוכות . קיוויתי שהוא ישלח לי הודעה אני מצטער הייתי מטומטם תחזרי .. זה לא קרה בכלל ! הוא נעלם ולא עניין אותו אם אני ישאר או יסע . לפתע שמעתי את בסדר ? זה היה הנהג . היה לו מין מפתע מצחיק שלא התאפקתי וצחקתי . לאן את צריכה הוא שאל עניתי לשדה אני טסה היום הבית . וואו , עזבת את הטירה הזאת כדי לחזור לבית ? את לא החברה של אליקוס דה למור ? עניתי הייתי , לצערי הרב . מאיפה את במקור ? מישראל עניתי . מה באמת ? יש לי משפחה שם ורק אני בלונדון . דודה שלי עובדת בבית אצל אנשים מכובדים מאוד בישראל ואני נהג מונית בלונדון . באותה דקה הבנתי שהוא בעצם ערבי לפפי המפתע שלו .


תגובות (4)

חחח וואו מה הסיכוי שדבר כזה יקרה.. תמשיכי ממש יפה

24/01/2015 16:42

זה הקטע של הסיפור הדברים הכי לא צפויים

24/01/2015 19:13

אויי אויי אויי…את לא מבינה איזה סיומות לפרק כבר
התחלתי לדמיין לעצמי…
הלחצתי את עצמי ,חח הסיפור מאוד יפה ומעניין רק יש לי ביקורת בונה:
בין הפרקים יש מעבר חלק וטוב אבל את קופצת מהר מידי מנושא לנושא לדוגמא :
אני ממש התבלבלתי בקטע שבו אליקוס התהפך ככה עליה …
זה היה קצת חד מידי יש מה לשפר .
אבל הכתיבה שלך ממש סוחפת ,אהבתי מאוד !

24/01/2015 19:55

    את האמת אני לא טובה בלכתוב וזאת פעם ראשונה שלי שזה ספונטני ביותר אבל תודה אני ילמד מהבקורת שלך

    24/01/2015 20:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך