סוואגית סלינטור
כעסתי כי מחקו לי את השאלה עזבו רציתי להסביר משהו על פרק ההסבר הוא שהפר הזה והבא הוא מנקודת מבט של הבנים מאז הירייה

ניורקית וערס?? – פרק 18 הירייה א'

סוואגית סלינטור 31/08/2013 1526 צפיות 7 תגובות
כעסתי כי מחקו לי את השאלה עזבו רציתי להסביר משהו על פרק ההסבר הוא שהפר הזה והבא הוא מנקודת מבט של הבנים מאז הירייה

~נקודת מבט של… לירון~
הוא ירה בה הייתי בשוק לא יכולתי לזוז ראיתי איך היא נופלת בשוק מופתעת מלאה בכאב שנאה ירדה לי דימעה מהעין ידעתי שהיא לא מתה אבל עדיין ירדה לי הדימעה. הדימעה שאומרת הכל שאומר כמה אני אוהב אותה …
"אמה!!!!!" צעק אליראן ורץ אליה שמענו ריצה לכוון החדר ואז ראינו את ליאור ומירון הם ראו את אמה והיו בשוק שניהם רצו עליה ואני עדיין א הייתי יכול לרוץ חשבי על כל מב שקרה על כל מה שהרגשתי מהרגע שראיתי אותה "שון תזמין אמבולנס" שמעתי את אלריאן צועק לפני זה הוא היסתכל עליי ובא ליצעוק לי אבל ברגע שראה אותי שינה את כיוון ראשו שון הזמין אמבולנס הוא הגיע תוך 15 שעה בערך והם לקחו אותה הם שמו אותה בתוך האמבולנס ונסעו איתי עם מירון אליראן וליאור.
~נקודת מבט אליראן~
הוא ירה בה היית בשוק ראיתי איך לירון היה בשוק אפילו יותר ממני היא נפלה על הרצפה פשוט נפלה ראיתי איך הכאב מיתגבר עליה ואין לה כוחות יותר אפלוכוחות כדי לצרוח את הכאב פשוט אין לה… לקח לי כמה ניות אבל היתעשתתי וצעקתי בשמה ורצתי עליה התחלתי לנער אותה פשוט לא ידעתי מה לעשות פשוט לא ידעתי …
שמעתי ריצה וראיתי בדלת את ליאור ומירון עומדים מופתעים לאחר כמה שניות אחדות הם רצו אליי במהירות היסתכלתי על לירון רציתי לצעוק לא שיזמין אמבולנס אבל ניזכרתי במה שהוא אמר לי היום על מה הוא מרגיש כלפי אמה.
~פלאשבק~
"אליראן אחי אני צריך לספר לך משהו " אמר לי "אומייגד לא אל תגיד שאתה הולך להיפרד ממני" אמרתי בציניות דרמטית והוא צחק "לא על תדאג אהובי" הוא אמר ושנינו התחלנו לצחוק "נו עכשיו על אמת שוט " אמרתי לו "תקשיב אני יודע שזה ישמע לא אמיתי ואתה תגיד אין מצב זה יעבור לך אבל נראה לי שאני… שאני מאוהב" הוא אמר לי והייתי בשוק "סוף סוף אחי אבל במי?" אמרתי לו "באמה" אמרתי היו כמה דקות של שתיקה לא ידעתי מה להגיד לו אמה היא כמו אחותי הקטנה אני פוחד שהוא יפגע בה מה נאי אמור להגיד לו "אז שיהיה לך בהצלחה אמרתי לו וחייכתי "אתה רציני?" שאל אותי מאושר "הכי שיש " אמרתי לו וחייכתי "תודה גבר" אמר לי "אבל אם אתה ובר לה תלב אני שובר לך את המפרקת " אמרתי לו והוא צחק "אין בעיה הוא אמר.
~סוף פלאשבק~
מיד הפנתי את מבטי לשון וצעקתי לו "שון תזמין אמבולנס" צעקתי לאמבולנס לקח רבע שעה להגיע עליתי עליו ונסענו.


תגובות (7)

תמשיכייי!

31/08/2013 08:01

מהמממממממממממממם תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31/08/2013 08:31

מהמםםם תמשיכייי!!!!

31/08/2013 12:04

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

31/08/2013 12:05

פרק יפה,,,

31/08/2013 14:25

פרק מושלם*

31/08/2013 14:53

מושלם תמשיכי מהררררר

31/08/2013 15:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך