' נער נבוך והרבה נשיקות ' פרק 6

29/04/2016 1013 צפיות אין תגובות

פרק 6:
" בקיצור, הייתי בטוח שאני הולך למות " צחקתי, משלם למוכרת על הפופקורן.
" אתה פשוט מטומטם " היא צחקה, מחזקת את אחיזתה בידי, חייכתי לעצמי.
" מה אתה מחייך כמו כוסית " עקצה אותי.
" את הכוסית בקשר הזה " עניתי.
" בקשר הזה ? " הסתכלה עליי בחיוך.
" כאילו … " התחלתי להגיד, מגרד בעורפי באי נוחות.
" נו, אל תהרוס את המומנט " היא חייכה במתיקות.
" סליחה, גבר ? אתה יכול להחזיק את זה שנייה ? " הושטתי את הפופקורן לאיזה נער שעמד לידנו. הוא מלמל מן 'בטח' מוזר כזה ולקח מידיי את הפופקורן.
תפסתי במותניה של אריאל והבטתי בעינייה, " כן. את הכוסית בקשר הזה. וכן. את בקשר הזה. נתקעת איתי " קרצתי לה.
" אני פשוט מתה עלייך " היא צחקה, מצמידה את שפתייה אל שלי.
בהתחלה זאת הייתה נשיקה מתוקה ועדינה, עד שהיא הכניסה את לשונה לעניינים ומפה לשם כבר התחלתי להתחרמן, הנער ההוא התחיל לכחכך בגרונו ומפה לשם – " טוב את מחרמנת אותי ואנחנו נכנסים לסרט, זה לא יעזור לי " גיחכתי.
" תודה אחי, שהשם יברך אותך " קרצתי לנער המובך ותפסתי בידה, הולכים ביחד לאולם שלנו.

הסרט היה אחלה, אבל באמצע פשוט התחלתי להרגיש כל מיני דברים שלא הרגשתי בחיים. אני חושב שאני באמת נהיה כאן כוסית ……
הגנבתי מבט לאריאל, מסתכל עליה כשהיא צוחקת בכל מיני קטעים מצחיקים בסרט, עושה פרצופים אופטימיים ומלאי אהבה ותקווה כאשר היה משהו רומנטי. ממש בת טיפוסית.
זה מצחיק אותי, היא כאילו הבחורה הטיפוסית אבל היא בעצם בכלל לא. זאת אומרת, יש לה לפעמים קטעים של בת טיפוסית, אבל מבחינת העיקרון היא בכלל לא כמו כל בחורה טיפוסית, היא שונה, אני אוהב את זה.
בדיוק נהיה חלק משעמם, גיחכתי לעצמי כשראיתי את ההבעה המשועממת והמיואשת על פנייה. התקרבתי אליה, " תביאי נשיקה " לחשתי לה.
חיוך שובב התפרס על שפתייה והיא מיד נענתה לבקשה.
ישבנו בשורה האחרונה, זה לא אמור להפריע. הלשון שלי לא איחרה מלהגיע, שלה מצטרפת מיד אחריי.
" אני כל כך אוהב את הנשיקות שלך " לחשתי לה באוזן, מנשק את צווארה בעדינות מחרמנת, יורד עם שפתיי לכיוון החזה שלה.
" פאק, זה .. " היא התחילה להגיד, " זה מה ? " אמרתי בחיוך, מגניב נשיכה קטנה לצווארה. "אתה טוב מידיי" היא לחשה, מצמידה את שפתייה לשלי.
לא הבנתי יותר מידיי למה היא התכוונה, אבל בחרתי ללכת על הניחוש השטחי ולהניח שהיא התכוונה לאיך שאני מנשק.
נישקתי את המחשוף שלה, נהנה מהרגע, נהנה מלראות אותה משתגעת מרוב שהיא מנסה להתאפק כי לא נעים לה. עליתי למעלה עם שפתיי, נשיקות פתוחות ומרוחות כאלה עד קו הלסת שלה, ומשם שפתיי התחברו במהירות לשלה.
" אהמ " מישהו מהשורה מתחתינו "השתעל".
" לבריאות " אמרתי, אריאל התחילה לצחוק.
" תודה אחי " ענה לי.
" בכיף " עניתי לו חזרה.
" דיי להתגרות באנשיםםםם " אריאל צחקקה ולחשה לי באוזן.
" לך אין זכות דיבור ! את רואה מה את לובשת ? ואיך שאת נראית ? את מתגרה בי יותר מידיי, אני לא יודע כבר מה לעשות עם עצמי אני צריך להתגרות באנשים אחרים " אמרתי והיא צחקה.

" אני כל כך שמחה שהכרתי אותך " היא מלמלה בין נשיקה לנשיקה ברגע שנכנסנו לחדר שלה.
היא הזמינה אותי אליה, ההורים שלה ישנו. לא תכננתי יותר מידיי, רציתי לזרום עם מה שהחיים מביאים לי. אני גם לא רציתי שהיא תחשוב שאני מנצל אותה, או מחפש רק לשכב, אז אמרתי לעצמי שאני אזרום עם מה שהיא תרצה.
" אני כל כך שמח שאת שלי " מלמלתי בין נשיקה אחת לאחרת.
" אתה טוב מידיי " היא אמרה שוב. עצרתי אותה, " מה קרה ? " היא שאלה, צמודה אליי ונמוכה ממני כמעט בראש, מביטה בי מלמטה – רק המבט שלה חרמן אותי.
" מה זה אומר ? " שאלתי, מביט בעיניה.
" מה ? " היא הביטה בי בתמימות.
" 'אתה טוב מידיי', זאת כבר פעם שנייה, מזה אומר ? " שאלתי.
" שלפעמים אתה נראה לי טוב מידיי בשביל להיות אמיתי " היא אמרה בשקט, מביטה בעיניי.
" מצחיק שאני חושב לגבייך בדיוק את אותו הדבר " החלטתי להבליג על זה בינתיים. חזרתי לנשק אותה.
מפה לשם הגענו למיטה, היא שוכבת מתחתיי ואני מנשק אותה כאילו היא הדבר היחיד שמחזיק אותי בחיים. זה בחיים לא קרה לי, זה כל כך מוזר לי.
היו לי כל מיני בנות ששכבתי איתן והייתה בינינו כימיה טובה וזה, אבל עם אריאל, יש בינינו כימיה מטורפת. החיבור בינינו, הקליק מההתחלה, הכל פשוט מטורף. אני מפחד שאולי בעצם היא הטובה מידיי, ולא אני.

" טוב רגע " היא עצרה אותי פתאום.
" מה קרה ? " שאלתי מבולבל.
" בוא נעשה משחק היכרות " היא אומרת.
" בואנה את שרוטה " התחלתי לצחוק.
" יאללה נו " היא צחקקה.
" שרוטה אחושרמוטה " גיחכתי.
" טוב אני אשאל שאלה ואז אתה וככה עד שימאס לי ואני אתחרמן ממך או משהו ונמשיך איפה שעצרנו " היא אמרה.
" וואלה, זורם " עניתי, נשכב לידה ומביט בה.
" איך קוראים לך ? " היא שאלה צוחקת.
" משה רבנו, ולך ? "
" שושנה "
" הכבשה שושנה ? "
" אכן. איך אתה לא מזהה ? "
" וואלה עכשיו כשאת אומרת … משהו בפרווה בהחלט מצלצל לי מוכר "
" פרווה?! " צחקה.
" סתםסתם, אני צוחק בייב " חייכתי והדבקתי לשפתיה נשיקת התנצלות מתוקה.
" סלחתי " חייכה.
" מה היה הקשר הכי ארוך שלך ? " שאלה.
" שנה וחצי " עניתי.
" וואו .. " ענתה, מבטה הופך למבט של תהייה.
" מה הקשר הכי ארוך שלך ? " שאלתי.
" לא היו לי דברים רציניים מידיי, יותר יצאתי עם בנים מאשר ממש נשארתי איתם בקשר " ענתה.
" אז אני הראשון שלך ? " קרצתי לה.
" לא ", התחילה לצחוק, " יותר נכון, לפחות כרגע אי אפשר לענות על זה " חייכה.
" אהבתי, בהחלט אהבתי " קרצתי לה.
" מה הכי רחוק שהגעת עם מישהו ? " שאלתי.
" לפנייך … הכי רחוק שהגעתי היה שנגעו לי בציצי ועשיתי סקס יבש " אמרה.
" וואלה ? " הייתי מופתע. ובאמת הייתי מופתע, לא חשבתי שהיא בתולה, ושהיא בכלל לא הגיעה רחוק. זה מצחיק. היא נראתה כאילו היא ממש יודעת מה היא עושה כשאז נפגשנו אצלי בפעם הראשונה.
" כן … " הסמיקה.
" זה טוב, זה אומר שאת לא זורמת עם כל אחד "
" רק איתך " קרצה לי.
" רק איתי " קרצתי לה חזרה ונישקתי אותה.

מהנשיקה הזאת … מפה לשם סיימנו כשאני רק בבוקסר והיא עם חזייה וג'ינס צמוד כמו החיים שלי שהיא לא הסכימה להוריד (:
הבחורה הזאת אוהבת להתגרות כל כך … היא בהחלט תהיה הסוף שלי………..(:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך