סוהרת- פרק 9 חלק ב׳

זיו דנינו ♥ 28/03/2015 1130 צפיות 2 תגובות

״היי בית.״ הכרזתי כאשר נכנסתי לביתי, למרבה הפתעתי ההורים היו בבית. על פניהם היה חיוך גדול שלא היה ברור כל כך.
״שלום לך!״ שמעתי מאחוריי וכשהסתובבתי ראיתי את אחותי אלכס ותינוק קטן בידיה.
״אומייגאד אלכס!״ צרחתי בהתרגשות ועדיין התעלמתי מהילד הקטן שבזרועותיה. התחבקנו חיבוק גדול של געגוע. אלכס ואני לא דיברנו שנה וחצי בגלל חילוקי דעות, ובעקבות ניתוק הקשר בינינו, הקשר בינה לבין ההורים טיפה דעך.
״מי זה?״ שאלתי כאשר התנתקנו מהחיבוק.
״זה הבן שלי, טים.״ אמרה ונשקה במצחו.
הייתי המומה, יש לי אחיין ואפילו לא ידעתי על קיומו.
״מה? מתי ילדת? בן כמה הוא? אמא ואבא ידעו על זה?״ שאלתי כל כך הרבה שאלות וציפיתי למעט תשובות, כצפוי למשפחת אריסון.
״אלמה, טים בן שלושה חודשים וכן אמא ואבא ידעו ובחרתי שלא לספר לך והם כיבדו את בקשתי.״ אמרה אלכס.
״בחרת שלא לספר לי?״ שאלתי ללא הבנה
״לא דיברת איתי!״
״אז זה אומר שאת צריכה לא לספר לי שנולד לי אחיין אלכס?״
״כן!״
״לא!״ צעקתי. כצפוי התפתח ריב בינינו, תמיד זה ככה שאלכס כאן.
לקחתי את תיק הציוד שלי ועליתי לחדרי, כל כך כעסתי מה שלא קורה לי לעיתים קרובות, זה הקש ששבר את גב הגמל.
פשטתי את מדיי מגופי ועטפתי את גופי במגבת כותנה לבנה ורכה, ונכנסתי אל המקלחת שבחדרי.
מילאתי את האמבטיה במים חמימים ושפכתי מלחי אמבטיה שיצרו המון קצף וריח וניל פצ׳ולי ממכר.
פשטתי את המגבת מגופי, והכנסתי את רגליי בזהירות לתוך האמבטיה ולאט לאט הכנסתי את כל גופי.
שכבתי בתוך האמבטיה והרטבתי את שיערי, הנחתי את ראשי על קצה האמבטיה ועצמתי את עיני כדי להרגע מהיום הזה.


תגובות (2)

ושוב אני אומרת שאת פשוט מוכשרת !!
את פשוט כותבת מדהים !!
תמשיכי מהרר

28/03/2015 14:47

כתיבה נהדרת!! באמת התגעגעתי לסיפור הזה!!
מצפה למרתון מטורף בפסח❤

28/03/2015 14:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך