האהבה שלהם…

22/10/2014 549 צפיות אין תגובות

שתיים בלילה…העיינים לא נעצמות,הגשם מטפטף בחוץ,יורד מבול…

הגעגעגוע אלייה רק גדל,ורק אתמול הם התראו.הוא מוזג לעצמו ויסקי…כוס ועוד כוס… השיכרות רק מזכירה אותה יותר,הוא מתחיל לראות אותה יותר ויותר בנהי.
הוא רוצה להגיד לה כמה הוא אוהב אותה,כמה היא חשובה לו.כמה הוא מתגעגע לו,מה היא בשבילו…להגיד לה עד כמה היא מדהימה.פשוט להראות לה איך חש כלפייה.
הוא מנסה לכתוב לה הודעה,אבל הוא לא יודע מה לכתוב אין מילים לתאר את הרגש שלו כלפייה,שום מילה שתיכתב לא באמת תבטא באמת מה היא בשבילו,הוא מנסה בכל זאת.אך,המילים נעשות חסרות משמעות והוא לא מצליח להקליד דבר…עד שלבסוף יוצא לו 'אני אוהב אותך ♥'.

הטלפון רוטט,הודעה ממנו…היא מחייכת לעצמה.אבל כעבור רגע היא מפסיקה לחייך,'די!אני צריכה להיות קשוחה!רק ככה הוא יבין…'
היא פותחת את ההודעה,היא מתחילה לבכות…אבל 'אני אוהבת אותו כל כך'
היא חושבת לעצמה 'למה,למה כל כך קשה לי להביע את מה שאני מרגישה כלפיו,הוא הראה לי אינספור פעמים כמה הוא אוהב אותי,והוא תמיד לצידי…אחרי כל הסינונים,ההתעלמות הכעסים,אחרי כל זה הוא עדיין פה!'
היא מנגבת את הדמעות…'אבל אבל מה יקרה מתי שאני אפתח אליו ואראה לו כמה אני אוהבת אותו הוא הוא הוא פשוט יעזוב אותי,יגיד שזה לא אותו דבר?!פשוט נמאס לו…'
היא מנסה לסמס לו חזרה…אך המילים נעתקות מפיה.שום דבר לא יכול לבטא את מה שהיא רוצה להביע,היא מניחה את הפלא בצד.מחבקת את הדובי שהוא העניק לה רק שהם התחילו לצאת ומתחילה לבכות בכי תמרורים עד שהיא נרדמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך