חלום או מציאות? פרק 2

natalifor4 21/05/2014 525 צפיות תגובה אחת

הרמתי את הראש והוא אליי מביטנו נפגשו ו..

~נקודת מבט ג'סטין~
עיניה נתקעו בעייני,הרגשתי משהו אין לי מושג מזה אבל הרגשתי מן צמרמורת.
בכל מקרה לא התייחסתי.

~נקודת מבט של פס~

עיניו נתקעו בעיניי אבל לא כל התייחסתי ,כי מיהרתי אם אני לא יגיע בזמן יפטרו אותי.
"סתכל לאן שאתה הולך ,דביל!" צעקתי עליו והמשכתי בדרכי..
אני לא מבינה תאנשים של היום ,קצת טקט אנשים קצת!
רצתי לכיוון בית הקפה,שלפתע הבוס של מופיע מולי.
"פס, לפעמים אני לא מבין אותך את לא מבינה את המשפט: לא לאחר?!.
זאת פעם אחרונה פעם הבא את לא תהיי כאן יותר!" הוא הטיף עליי כלכך הרבה צעקות,
עד שהוא שלח אותי לעבודה.

~נקודת המבט של ג'סטיו~

אני עדיין מנסה לפנעח מה הרגשתי ,אני בחיים לא הרגשתי משהו כזה כלפיי בחורה.
נכנסתי בחזרה לחנות קניתי שוב את המתנה והמשכתי בדרכי.
בערב~בסביבות 18:00 ~
הלכתי לחגוג עם משפחתי לרגל יומולדתה של אמי,חזרתי ב20:00 [היה משעמם] .
עליתי על מונית כי שתיתי ולא יכולתי לנהוג,נגמר לנהג הדלק נזפתי עליו ויצאתי מהמונית.
היה השעה 20:44 ,שעה נסיעה מהבית של אמה שלי אליי.התקדמתי לכיוון ביתי,ופתאום פגשתי אותה,כן כן זאת שעשתה לי את הדבר הזה בגוף …
אבל משהו החזיק בה,היא בכתה רצתי לעברה ו..

~נקודת מבט של פס~

היה השעה 20:30 סיימתי את המשמרת,ויצאתי מן הבית קפה.
הליה לבית שלי היא חצי שעה, אבא אם אפשר לקרוא לו אבא בכלל לא מרשה לי לבזבז אפילו על אוטובוס חזרה. היה השעה 20:40 הרגשתי שמשהו עוקב אחריי,הנפתי מבטי לאחור ראיתי דמות,התחלתי ללכת יותר מהר והוא גם,התחלתי לרוץ הוא אחריי רצתי בכל כוחי.
עד שתקלתי באבן קטנה שהפילה אותי ארצה,הבנאדם תפס ואותי ואמר "למה …לברוח בוריס….אוהב בחורה…..כמוך" .מיד הבנתי שהוא שיכור ונסתי להתחמק ממנו בכל כוחי, אני נהייתי חלשה התחלתי לדמוע.
עד שפתאום דמות רצה לעברנו והחטיפה אגרופים לבנאדם שרדף אחריי,עד שאבד את ההכרה. הבחור ליווה אותי לביתי והודתי לו על זה שהציל את חיי.

~נקודת מבט כללית~

"מה השם שלך?" האזרתי אומץ ושאלתי אותה.,"פס" ענתה,"רגע אני לא מכירה אותך מאיפה שהוא?" שאלה אותי. "הפלת לי את הסלסלה היום" גיחחתי. "לא.. אתה לא ג'סטין משהו..אהה..טיימבלייק לא?!" ~סליחה?! הגמדה הטיפשה מכירה את טימבלייק ואותי לא?!
אני אליל האנושות אותי היא לא מכירה?!~
"ג'סטיו כן טימבלייק לא–ג'סטין ביבר בכבודו ובעצמו–"
"אווו"~מה נראלו שהו עונה ככה מנ הוא חושב שהוא מלאך?!–המפורסמים של היום– ~
"טווב אז נתראה" אמרתי לה והלכתי."ביי" ~טוב אפשר להגיד שהוא ,לא?~

נכנסתי לבית ראיתי את אבא שלי יושב הספה ,אם חמש בקבוקי וודקה ריקים ואחד ביד.
הסמים על השולחן והוא מסתכל אליי.\

"אני לא מבין ,מה אמרתי לך על להגיע בזמו אהה?!"
סליחה, אבא פשוט אנ–"קטע אותי
"סתמי תפה שלך ותורידי את הבגדים!!" צעק לכיווני,
"אבא בבקשה לא ,לא שו–"קטע אותי שוב
"עעעכככשיייווו!!!"

~מפחייד,אם את רוצים המשך תגיבוו~


תגובות (1)

תמשיכיייי !!
זה מעניין (:

22/05/2014 07:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך