Drunk Alaska
טוב אין לי כזה מה לומר על זה... נחכה ונראה מה יהיה לי להגיד

משפחה ~פרק 28~

Drunk Alaska 23/04/2014 744 צפיות אין תגובות
טוב אין לי כזה מה לומר על זה... נחכה ונראה מה יהיה לי להגיד


מאוחר יותר קורטני ניכנסה בצהלה לחדר של ליל."היום יוצאים!" צעקה על כל החדר שהיה מלא אנשים."מה?לאן?"שאלתי אותה מבולבלת."אוי קורטני למי יש כוח ללכת למועדונים,את רוצה שליל תשאר לבד?"שאל אדמונד בקיטור את קורטני. "גריי ואליס ישארו איתה,דיברתי איתם כבר"אמרה בטון ברור."מתי?"שאל מייק את גריי ואליס."דיברנו אחרי האוכל של כולכם, ואז פגשנו אותה בדרך,והיא שאלה.תצאו להנות,זה לא יזיק לכם"אמרה אליס בשלווה."אבל זה לא יצא רע כלפיי ליל?"שאלתי עם טון עצוב קצת. "לפי איך שאני מכיר את ליל,היא תעדיף לשבת ולקרוא ספר מאשר ללכת למועדון"אמר איאן מגחך עם חצי חיוך."לאן זה?" שאל אדמונד. "לחדר,לתכונן"אמר ויצא."זאת אומרת לאכול" אמר מייק ביאוש וגלגל עיניים."ואני ואליס נתעלל בקטיה בלבוש, וליל באיפור"אמרה קורטני מוחאת כפיים מאושרת."למה בי?מה אני עשיתי?"שאלתי בקול גבוהה ומפוחד. "כי ככה רצינו"אמרה ליל והוציאה לי לשון."מי אמר שאני באה בכלל?"שאלתי את קורטני. "זה כזה ברור שאת רוצה לבוא"אמרה קורטני בחיוך שטני."אני לא רוצה לבוא.אני רוצה להתרחק ממוסיקה חזקה ולא לרקוד"אמרתי באדישות גמורה."אז נכריח אותך לבוא ולרקוד,את תיהני"אמר מייק וטלטל את כתפי."אבל אני לא רוצה"אמרתי בקיטור."אז נמשוך אותך לשמה"אמר לאו צוחק."אדמונד"פניתי אליו בקול בוכה. "הרוב קובע"אמר והרים כתפיים וצחק."אני שונאת אותכם!" צעקתי אליהם."גם אנחנו אוהבים אותך"אמר מייק בטון מתחנף וחיבק אותי כאילו אני צעצוע."רד מימני"העפתי אותו בעצבים. "נו קטיה זה בצחוק"אמר אדמונד ודחף אותי טיפה צוחק."אני לא רוצה ללכת"אמרתי כמו ילדה קטנה."לא אכפת לי,בואי"אמרה קורטני משכה אותי ואליס קמה אחריה."אני ומייק נלך לראות שאיאן לא אכל הכל."אמר אדמונד,ושניהם קמו ויצאו אחרינו. קורטני הגיעה לחדרנו והתחילה לפזר את כל הבגדים שהיו בארון כולו.שלה ושל ליל."לליל לא יזיז אם אני אלבש את הבגדים שלה?"שאלתי את קורטני בטון מזלזל."היא תמיד מביאה לי בגדים, מה כזה מיוחד בך שהיא לא תביא לך?"שאלה אותי בגיחוך וסיימה לרוקן את הארון."מה שבטוח,חולצה סגולה,מכנס שחור ונעליים שחורות"אמרה אליס והרימה אותי והסתכלה על גופי. קורטני התחילה לחטט בבגדים,והוציאה את כל החצאיות."בלי חצאיות!אם אני אלך עם חצאית אני אשחוט כל אחד ואחד מכם על זה שהכרחתם אותי ללכת"אמרתי מזהירה.ואז קורטני התחילה לזרוק את החצאיות לארון,וזרקה גינסים שחורים,ואז את כל החולצאות הסגולות,ואז את כל הנעליים השחורות,כולל ההורגות. ואז היא הוציאה שלושה קופסאות גדולות,ושפכה משמה תכשיטים שונים."איזה צבעים?"שאלה קורטני את אליס. "אממ, עגילים שחורים ושרשרת סגול,וצמיד כחול"אמרה אליס חושבת. קורטני הוציאה את כל העגילים השחורים,השרשראות הסגולות והצמידים שכחולים."תגידו?למה לעזעזל יש לכן את כל זה?" שאלתי אותם עצבנית."כדי שתשאלי"אמרה קורטני עם חיוך שטני. וב45 דקות הבאות עברתי סבל רציני עם הבגדים, ואז הביאו אותי לחדר של ליל.ולבשתי כפי שאמרו לי,גינס שחור ממש,מגפיים עם עקב שחורות, וחולצה סגולה שכל הזמן נופלת לי מהכתף עד שזה כבר נמאס לי והתעלמתי מזה.ליל התחילה לערבב כמה צבעים ואז התחילה לשים אותם על עיניי. "נו,מתרגשת?"שאלה בעדינות. "סבלתי 45 דקות מהחלפת בגדים,אני מתכוונת להנות בלשבת על הבר או משהו ולישון" אמרתי באדישות וסגרתי את עיניי. "צוחקת. אני הייתי בבר פעם אחת,עם לאו.הבעיה שבסוף גמרתי הולכת שיכורה ברחוב עם סטוציונר, אבל לאו לקח אותי מימנו בזהירות ובדיבורים בלי לגרום לצרות,והוא לקח אותי הביתה" אמרתי ברוגע גם."הוא מאוד דואג לך."אמרה ליל והתחיל למרוח לי משהו על קו העפעפיים."כן,מאז שהכרנו היינו כמו אחים,הבעיה שפחדתי לפנות אליו עם בעיות שלי,אז הוא לא ידע מה היה הולך איתי.עד שהוא מצא אותי מנסה להתאבד"אמרתי בשקט וברוגע ובעצב."לפחות הוא הצליח לעצור אותך"אמרה וידעתי שהיא מחייכת עכשיו."אוקיי עכשיו זה חלק מסוכן,תסתכלי תמיד למעלה,לא משנה מה אל תסתכלי למטה,ותנסי כמה שפחות למצמץ"אמרה צוחקת והחזיקה עיפרון שחור."אני שונאת אותך" אמרתי והסתכלתי למעלה. היא הורידה טיפה את העור שמתחת לעיניים שמרחה לי משהו קרוב לעיניים,זה דגדג אז מצמצתי הרבה. אחרי כמה דקות זה נגמר."תודה לאל"אמרתי ומצמצתי נורמלי."עכשיו תסגרי את הריסים שלך לאט לאט"אמרה והחזיקה משהו,מסקרה כנראה. אחרי שהיא גמרה לשם לי את כל האיפור היא הסתכלה עלי."את ניראת ממש יפייפיה"אמרה מחוייכת.היא הרימה מראה והביאה לי.הסתכלתי על המראה והייתי בשוק בעצמי, האיפור השחור הבליט לי את העיניים,והן נצנצו יותר בבהירות. "טוב צאי הם מחכים לך"אמרה צוחקת.צחקתי גם וקמתי ממקומי ויצאתי בריצה לכיוון היציאה,כשיצאתי ניכנסתי לקור רציני. שכחתי את הגקט,לא גקט,מעיל."מפגרת,קחי"אמר מייק וזרק לעיברי מעיל. "תודה" אמרתי ונאנחתי קלות לחום שעטף אותי. "בואי הולכים לפה"אמר אדמונד והחל ללכת לכיוון כל שהוא."האיפור מאוד הולם אותך"אמר לי מייק וקורטני צחקה. "באמת אני מסכימה איתו"אמרה מגחכת."בשביל עבריינית"אמר בטון משועשע."לך לעזעזל"אמרתי ודחפתי אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך