נתנאל ושירן-הקדמה

נתנאל ושירן היו חברים הכי טובים , תמיד הם היו ביחד ולא אהבו להיות בנפרד, כבר מזמן נתנאל אוהב את שירן אך הוא לא מעיז להגיד לה את זה .
שירן גם אוהבת את נתנאל , היא פוחדת לדבר על רגשותיה בגלוי.
יום אחד , נתנאל מכיר מישהי אחרת שקוראים לה נטלי והיא מכשפת אותו בשיטותיה . לא עבר הרבה זמן , והשניים נהיים זוג.
נתנאל מנסה בכל כוחותיו להבהיר בפני שירן על מה שקורה לו בזמן האחרון ועל כך שנפלה בחלקו הזכות להיות חבר של מישהי כמו נטלי.
אך באותו הזמן הוא לא מבין עד כמה הטעות שהוא עושה גדולה ושאולי תהיינה השלכות לכך בעתיד.
נתנאל מסביר לשירן שהוא הכיר מישהי אחרת ושהם לעולם לא יוכלו להיות ביחד כי הוא מאוהב בנטלי. שירן יוצאת פגועה ואומרת לו שעדיף שהם יתרחקו לפרק זמן מסוים.
שירן מסתגרת בחדרה לכמה ימים ארוכים , היא לא אוכלת לא ישנה ולא עונה לטלפונים.
נתנאל מרגיש שמשבו מוזר עובר על שירן והוא לא יודע איך להתקרב אליה כי נטלי הייתה בת זוג שלו.
כשהם נפגשים במועדון, כל החברים שלו מתאספים ושם הוא רואה את שירן.
שירן ונתנאל לא מדברים אחד עם השנייה . שירן מבחינה שכל הזמן שהיא הייתה במועדון נתנאל ונטלי היו דבוקים זה לזו כמו פיתה.
נתנאל רוצה להגיד לשירן עד כמה הוא מצטער שהוא פגע בה , אבל כאשר הוא ניסה להתקרב, היא ברחה ממנו בכל הכוח.
וכאשר הוא יצא החוצה , נשמעה צרחה מחרישת אוזניים, שירן נדרסה. היא שכבה שרועה על הכביש. אז הוא הבין עד כמה הוא טעה כשהוא ויתר עליה.
לא עבר הרבה זמן מאז מותה של שירן , נטלי ונתנאל התחתנו ונטלי הייתה בהיריון.
נתנאל חלם חלום ובחלום שירן התגלתה ואמרה שאם הוא באמת אהב אותה , תהיה לו בת ושיקרא לה בשמה.
נתנאל החליט לקרוא לבת שלו שירן , שירן הייתה העתק של אהבת חייו.
שירן, הבת של נתנאל ונטלי , גדלה ונהייתה לבחורה יפה , יפה ודומה מאוד לשירן .
שירן הכירה בחור ששמו נתנאל והיא רצתה להכיר אותו בפני ההורים שלה.
לנתנאל הייתה תחושה מאוד רעה באותו הלילה, הוא הרגיש שמשהו נורא עומד לקרות לבתו היחידה שירן.
שירן ונתנאל יצאו באותו הלילה למועדון , כל החברים חגגו ושמחו עד הגג.
נתנאל הרגיש שמשהו קרה לשירן. הוא יוצא החוצה וראה אותה שרועה על הכביש חסרת חיים.
נתנאל מבין שמשהו נורא קרה ושבתו היחידה שירן נדרסה. באותו הרגע , כל העולם שלו קרס לשניים.
הוא לקח סכין והחליט לעשות מעשה. הוא חתך את פניו ומת.


תגובות (4)

נשמע סיפור מעניין.. תמשיכי.

07/03/2018 13:06

תודה רבה.

07/03/2018 13:07

עצוב

07/03/2018 16:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך