עמוד בצד ותסתכל

סתם עוד אחת 23/09/2014 638 צפיות 2 תגובות

~ממליצה לשמוע את השיר love the way you lie, הגרסה של אריאנה גרנדה (ולא של ריהאנה) ברקע~
הרגשתי שהכל עומד להיות טוב. הרגשתי שהכל מושלם. ואז הכעס השתלט עליך.
כן, עמוד שם, בצד, צפה בי מדממת, בוכה, גוססת, ואל תעשה כלום. אל תדאג, יקירי. אני לא כועסת. עוד לא הפסקתי לאהוב. זה בסדר. עמוד שם והסתכל עליי. עמוד שם ותדע שכל הפעמים, אני זאת שצדקה, לא אתה, עמוד שם ותסתכל עליי נשרפת, נחתכת, חיוורת, הסתכל עליי, יקירי.
זה בסדר.
.אני בכל זאת אוהבת אותך.
.אני אוהב אותך לנצח.
עמוד שם, צפה בי. הסתכל ביני האומללות. הסתכל עליהן. צפה בחיי. אני יודעת שאתה אוהב אותי, אהובי. אני יודעת שאתה אוהב אותי. אל תדאג, אני לא כועסת. אני אוהבת אותך. עמוד בצד ותסתכל, הסתכל על ידיי הרועדות, על גופי קורס, על ניצוץ החיים האחרון בעיני נעלם. אל תבוא אליי. הישאר שם, הסתכל עליי בכעס. לא, אהובי, אל תתחרט. לך משם, תשכח שהייתי בחייך, תשכח מזאת שהתחנת איתה, זאת שחשבה שהחיים מושלמים, ואז התחלת להתעלל בה. שכח ממנה. היא מתה. אתה ראית אותה.
עמוד שם. עמוד בצד. תסתכל עליי נשרפת. תסתכל עליי בוכה. תסתכל עליי מתמוטטת. תסתכל על ידיי הרועדות בפחד. תסתכל על חיוורוני. תסתכל עליי מדממת. תסתכל עליי. תפוס בצווארי וחתוך אותי. תלך בזעם, בסערה. עזוב אותי למות לבד, בפחד. תן לי לראות את החושך, את הפחד, לנצח. תסתכל על עולמי בוער, בוער בגללך.
עמוד שם. עמוד בצד. עצום את עיניך. אל תסתכל עוד. אל תסתכל עליי מתה. אל תסתכל על גופי, המקומט בזווית לא אנושית. אני מתביישת בזה.
אני לא מתביישת שבחרתי בך.
.אני אוהבת אותך.
אני יודעת שאתה אוהב אותי.
.אני יודעת שבכל זאת התכוונת להרוג אותי.
ואני בכל זאת אוהבת אותך, ואני לא חושבת שזה לא בסדר.
עמוד בצד.
תסתכל על עיני.
.תסתכל על ידיי.
.תסתכל על עולמי, שלא קיים עוד.
תסתכל על ידיך, נוטפות בדמי, שכבר חסר ערך.
אני לא כועסת.
אני לא עצובה.
.אני לא מאוכזבת.
.אני פשוט אומללה. אני אוהבת להיות אומללה. רק ככה אני איתך.
עמוד שם.
תסתכל על המדרכה האדומה.
הרגשתי שהכל עומד להיות טוב. הרגשתי שהכל מושלם. ואז שהכעס השתלט עליך.
אל תבכה. תכעס.
אל תתחרט. תשמח.
אני יודעת שאתה אוהב אותי.
אני אוהבת אותך.
.אבל עכשיו, כל זה חסר משמעות.


תגובות (2)

וואו, אני אתייחס לשני נושאים בסיפור.
ההנושא שבחרת – מדהים, מדהים, מדהים! כול כך קשה לכתוב עליו ואת בחרת בו ולא חסכת להסביר ולפרט דברים שאף פעם לא ידעתי שהצליחו לכתוב אליהם.
הכתיבה – כתביה יוצאת דופן ומדהימה. את מוכשרת וכדי לך להמשיך לכתוב כי יהיה לך עתיד בזה. כול הכבוד!

26/09/2014 19:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך