פרק 7 – השיחה הקשה של שירן ונתי

שירן חיכתה לשיחת טלפון מנתי ואמרה לעצמה שהיא לא תשן בלילה אם נתי לא יחזור אליה.
היא כל כך רצתה להתקשר אליו. אבל היא פחדה.
משהו לא הסתדר לה. נתי אף פעם לא נעלם בצורה הזאת.
נתי יצא מביתה של נטלי וכאשר ראה ששירן התקשרה אליו פעמיים והוא לא ענה.
הוא חזר אליה וביקש ממנה להיפגש באופן דחוף.
שירן לא הבינה מה הדחיפות , היא שמעה שקולו היה מוזר ולא רגיל.
אז היא חיכתה עד שהם ייפגשו, רק שהיא לא הפסיקה לחשוב עליו. כל יום שעבר שירן אהבה את נתי יותר.
היא כל כך רצתה שיהיה כבר שבע. בשעה שבע וחמישה הוא בא לאסוף אותה. עיניה חשכו. היא ראתה שהוא ממהר ופנתה אליו ," שלום!" היא אמרה בחמימות וידה העדינה נגעה בכתפו. היא הבחינה בו . הוא היה קר לחלוטין. מעניין מה קרה לו שהוא ככה.
" תקשיבי , אנחנו צריכים לדבר!" הוא אמר את זה כמו רובוט. היא הבינה שמשהו לא טוב קרה לו והיא חייבת לדעת אחת ולתמיד מה יש לו.
" נתי , דבר! אין לי כוח למשחקים, קדימה! תגיד מה יש לך ." הוסיפה שירן בחוסר סבלנות.
נתי נשם עמוק ואמר ," תראי , אני אוהב אותך ותמיד אני אוהב , יש לי פינה בלב שלי רק בשבילך , אבל…" הוא אמר והביט בה בלחץ.
" תקשיבי, הכרתי מישהי אחרת , מישהי נחמדה . החלטתי לנסות להיות איתה, אין לי מה להגיד לך. אני פשוט מצטער.." הוא אמר בעצב ודמעות עמדו בעיניו.
שירן הרגישה מועקה אדירה בלב. היא לא הבינה מה קרה פתאום..
היא ניסתה להסדיר את המחשבות שבראשה.
היא לא יכלה להתאפק והתחילה לפרוץ בבכי תמרורים.
" ששש.. אתה לא צריך לדבר יותר. הבנתי אותך." הוסיפה בקול שבור וברחה משם עם דמעות בעיניים.
שירן רצה הביתה , ופשוט נעלה את עצמה בחדר לבדה. היא לא אכלה ולא שתתה. אפילו לא ענתה לטלפונים כאשר נתי טילפן אליה מפני שהוא רצה לומר לה עד כמה הוא מצטער שהוא פגע בה.
היא לא דיברה , רק בכתה. היא לא האמינה שזה מה שקורה לה.
" לא קרה בינינו כלום, הכול היה כל כך מושלם, למה הוא עשה לי את זה." היא חשבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך