My Private Smiley

25/07/2016 696 צפיות תגובה אחת

היי, אתה שומע?… אני מצטערת.
אני מצטערת שאני כזאת טוב? אני יודעת… אתה עושה הכל כדי להבין אותי. ויש לך מין סמיילי כזה על הפרצוף שגורם לי תמיד תמיד לחייך גם, אפילו כשאני בוכה. ואתה גם כזה ילדון בוגר שיודע לעשות פרצופים מטומטמים כדי להצחיק אותי ואז נותן לי חיבוקי ענק ולוחש לי באוזן שזה בסדר גם לבכות.

היי, אני מצטערת. אני מצטערת שבכל פעם שאתה נוגע בי אני מצטמררת וקצת מתרחקת, אני באמת מנסה לא לחשוב על זה בכל פעם שאני עוצמת עיניים,זה פשוט קשה מידי בייב.
ואני גם מצטערת על זה שאני לא יכולה פשוט להסתכל בעיניים המחייכות שלך ולספר לך למה כל זה קורה. פשוט קשה לי לחשוב על העובדה שברגע שתדע המבט שלך ישתנה. ובמקום הסמיילי התמידי שאתה,אתה תהפוך לאחד מכל האלא שנותנים בי מבט זהיר, ושכל נגיעה שלך בי מעכשיו תהיה מחושבת.
אתה עדיין מקשיב לי? אני מקווה שכן.
אני מצטערת. זה בדרך כלל לא ככה, אני מבטיחה. זה בדרך כלל אחרת. כמעט אף פעם לא קרה לי שעצמתי עיניים וחשבתי על הלילה ההוא. רק כמה פעמים אחדות. זה פשוט ש.. הוא חזר. אתה מבין? הוא ממש פה לידי. מרחק של שעה או שעתיים נסיעה. והכי מטורף זה שהוא אפילו לא זוכר כלום. הוא פשוט התקדם הלאה. ואני.. אני נשארתי פה, זוכרת כמעט את הכל, ואין לי בכלל מה לעשות עם זה.
אז אני מצטערת. שאני לא יכולה לדבר איתך על זה. אני מצטערת שאני מעדיפה פשוט להיפגש איתך ולשכוח לרגע מכל זה, לשכוח מהלילה ההוא, לשכוח מזה שהוא יותר קרוב עכשיו מאיי פעם,ופשוט להקשיב לכל הערימות של שטויות שאתה מדבר ולצחוק בלי סוף, שנייה לפני שאני אחזור למיטה ואענה את עצמי בזכרונות שחלקם אמיתיים וחלקם פרי דמיון שהומצאו עם הזמן.
סליחה, קטן שלי. אני באמת ממש מצטערת. אני מצטערת על זה שבאמצע שאתה מספר משהו פשוט יורדות לי דמעות,ואז אתה שוב מחבק אותי ובכלל לא מבין למה אני בוכה. סליחה שאני לא מסוגלת לספר.

אני מצטערת שאתה היחיד שעובר את זה איתי עכשיו. אני מצטערת שאתה צריך לעבור את זה בלי להבין בכלל מה אתה עובר. אני מצטערת שאין אף אחד אחר שאני יכולה לדבר איתו על זה עכשיו, אני מצטערת על זה שאתה אדם מדהים כל כך, שלמרות שאתה לא מבין כלום אתה עדיין מחבק ועוזר, עדיין כאן. אני מצטערת שאתה בן אדם כזה טוב כי לא מגיע לך להתמודד עם זה.
אני מצטערת על הכל בייבי, אני מבטיחה שיום אחד זה ישתנה, אולי אפילו ממש בקרוב. אתה הכי חשוב לי בעולם, קטן. תודה על זה שאתה היחיד פה בשבילי. תודה על זה שאתה הסמיילי הפרטי שלי.


תגובות (1)

אוומייגאדד אני בוכה../: זה מוושלםםם ומרגשש (לפחות אותי) בטיירווףף

25/07/2016 19:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך