אחת שיודעת
כתבתי את זה בגלל שאני בקרוב בת 14 ועדיין לא התנשקתי. כל פעם שהתאהבתי במישהו, הוא לא אהב אותי בחזרה. כתבתי את זה מנקודת מבט של מישהי שיותר גדולה ממני, והרבה יותר מתייסרת על החיים, ולא רק בגלל האהבה. אבל בעיקר בגללה.

אהבה נכזבת

אחת שיודעת 14/10/2014 1100 צפיות 2 תגובות
כתבתי את זה בגלל שאני בקרוב בת 14 ועדיין לא התנשקתי. כל פעם שהתאהבתי במישהו, הוא לא אהב אותי בחזרה. כתבתי את זה מנקודת מבט של מישהי שיותר גדולה ממני, והרבה יותר מתייסרת על החיים, ולא רק בגלל האהבה. אבל בעיקר בגללה.

נשענתי על אדן החלון והבטתי בשקיעה.
איזו שקיעה יפה ,חשבתי, חבל שהחיים לא כאלה.
יש לי תאוריה כזאת שמלווה אותי במהלך חיי.
חצי מהאנשים בעולם ברי מזל, והאחרים חסרי מזל לחלוטין.
בכל מקום, יש את האנשים האלה שהם הכי עשירים, הכי יפים, הכי מצליחים..
ויש את האנשים שהם בדיוק ההפך מהם: הכי פשוטים, חסרי יכולת, מכוערים, בטלניים…
ואני אחת מהם.
אני אחת כזאת שלא מתאמצת בשביל להשיג משהו, כי אני יודעת שהוא לא יבוא.
אני אחת כזאת שלא מטפחת את עצמה יותר מדיי, כי אני יודעת שבמילא אף אחד לא יסתכל עליי.
אני אחת כזאת שעד שהיא סוף סוף מתאהבת, ובטוחה שמצאה את אביר חלומותיה, החלום מתנפץ לרסיסים.
למה? כי הוא מאוהב במישהי אחרת. למה? כי הוא מחפש מישהי יפה יותר.
למה? כי הוא פשוט לא מבין מה הוא מפסיד!!!
למה אנשים חווים אהבת נעורים ורק אני לא?! למה אנשים חווים את הנשיקה הראשונה שלהם בגיל 13?14?16? ורק אני לא חוויתי אותה אף פעם?
אני יודעת שאני בסה\"כ בת 17 וחצי ויש לי חיים ארוכים לפניי, אבל זה פשוט מתסכל!
מתסכל לראות את החברה הכי טובה שלך מתנשקת עם חבר שלה מול עינייך!!
מתסכל לראות את הידיד הכי טוב שלך מפלרטט עם מישהי, ואחרי שבוע וחצי לראות אותם אוחזים יד ביד!!!
מתסכל להשקיף בשקיעה היפה הזאת, ולהצטער על כך שהחיים לא נראים כמוה!!!!
מתסכל להביט בבבואה שלך מבעד לחלון השקוף, ולגלות שאת בעצם שונאת את עצמך!!!!!
ואם את שונאת את עצמך, איך תוכלי לאהוב אחרים?
ואיך אחרים יאהבו אותך?


תגובות (2)

אני לא מבינה למה תמיד אנשים אומרים שהם "רוצים" חבר. תבינו, רגשות זה לא דבר שיש או אין, ואם אתם עומדים לשבת ולבכות על זה שלא התנשקתם כמו על זה שאין לכם טלפון חדש אז פיספסתם ביג טיים. אתם לא "משיגים" בן זוג, זה פשוט קורה. אגב, גם אני בת 14, ואני לא מוכנה אפילו לשבת ליד בנים. הם נבלות. (כן, אני יודעת שזה אירוני, ואני כותבת רומנטי, אבל פעם אחת פגעו בי ואני לומדת)

14/10/2014 09:13

אני ממש מבינה את מה שאת מנסה להגיד אבל זה לא ממש קשור לחבר. זה קשור לעניין של לחוות את זה, לראות איך זה מרגיש. אם הייתי רוצה חבר ממזמן הייתי מנסה לפתח איזשהו קשר. אבל אני פשוט רוצה שמישהו יאהב אותי בחזרה. אני גם חושבת שלא צריך לבכות על זה עכשיו, כי האהבה גם יכולה לפגוע, ואני לא רוצה להיפגע. תמיד ששואלים אותי למה אין לך חבר? אז אני עונה שאני מעדיפה מלא ידידים על פני אחד שאני תמיד אחשוב עליו, ואהיה איתו…
אבל כאן מדובר בילדה נואשת שכמו שאמרת "בוכה על זה".
ובכוונה תיארתי את זה בקיצוניות שהיא מתייסרת על החיים והכל…
כדי להעביר מסר.
(סורי שהתגובה ארוכה פשוט רציתי להסביר לך ולכולם למה התכוונתי)

14/10/2014 13:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך