אני אנס?

ברוך הדונאי 03/10/2015 875 צפיות תגובה אחת

אללליייייי היא קוראת. התגעגתי היא אומרת.

היא שיכורה? אני לא בטוח. סביר להניח שהיא שתתה כבר פחית או שתיים. אבל בשבילה זה כלום. עוד מעט היא כבר תהיה שיכורה באמת, זה בטוח.

היא יושבת על הספה שלה, בחדר שלה, בבית שלה. אני יושב על הכסא ליד, הכסא שמול הטלוויזיה השמנה והישנה שלה שמחוברת לממיר יס דור ראשון. הכל מסריח מעשן סגיריות.

היא יפה. לא כוסית על, אבל יפה.

אני אוהב אותה, אני משקר לעצמי.

יש לה עיניים מהפנטות, וחיוך מקסים, וגוף מדהים. השיניים שלה צהובות מכל הסיגריות שהיא מעשנת, אבל אני יכול לחיות עם זה.

אני רוצה אותה, אני חושב בכנות.

אליייייי איזה כיף שבאת. היא קמה שוב לחבק אותי.

אולי אני באמת אוהב אותה.

היא גרה רחוק. באיזה חור לייד קריית שמונה.פאקינג שעה וחצי נסיעה.

היא שווה את זה, אני חושב.

לא שכבנו אף פעם. החלטנו, או יותר נכון היא החליטה שאנחנו רק ידידים.

בדייט הראשון שלנו, שהיה בליינדייט פחות או יותר (דיברנו קצת בפייס, אבל זה לא נחשב). היא הזמינה שני שוטים של טקילה, ישר על ההתחלה. את שני השוטים היא שתתה לבד. לא שאלה אותי אפילו אם גם אני רוצה.

היא אלכוהלסיטית אני חושב.
כלכך יפה, כלכך חכמה. אבל משוגעת. שותה כמו מלח ומעשנת כמו קטר.

אלללליייי הבאת את הבית האחרון משמאל על הדיסק-אונ-קי שלך?

ברור שהבאתי.

זה אחד הדברים שאני אוהב אצלה. הסרטים הדפוקים שהיא רואה. גם אני אוהב סרטים דפוקים. האמת, שזאת הייתה הסיבה ששלחתי לה הודעה באתר. היא כתבה שהיא ראתה את סרט סרבי. פאקינג סרט סרבי, אלוהים ישמור.

היא מתקרבת אליי. היא אומרת לי שהיא רוצה אותי.

מה? מה קורה פה?

אני רוצה אותה?

היא שיכורה. מאוד שיכורה. שיכורה כלכך שהיא נדה מצד לצד. שלושה רבעים של רד לייבל היא שתתה בעצמה אני חושב. ומי יודע כמה בירות. וחשיש, וקלונקס.

אבל היא רוצה אותי, והיא כלכך יפה. וחכמה. ואוהבת את כל הספרים הכי טובים בעולם.
ואלוהים הייתי רוצה לאהוב אותה, אבל באמת לאהוב אותה, להתחתן איתה, אפילו להביא איתה ילדים. הם יהיו ילדים חכמים, יפים ומשוגעים.

אני אוהב אותך, אני עונה.


תגובות (1)

השם לא קשור בכלל לסיפור

04/10/2015 01:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך