זה פעם ראשונה שאני כאן וכותבת

אסכם את זה ככה

04/08/2015 686 צפיות תגובה אחת
זה פעם ראשונה שאני כאן וכותבת

איך אני אסכם את כל ה3 שנים המדהימות האלה? שנגמרו בגללי, בגלל שאני לא נשארת איפה שטוב לי ורק מחפשת צרות מתרגשת מקצת יותר גדולים וזורקת משהו אמיתי לפח, דפוקה מה לעשות ..
כנראה שזה באמת נגמר אני עדיין לא מצליחה להבין ולהכיל את זה אבל זה יחלחל לאט לאט בינתיים אני מחכה ללילה שמה אוזניות,שירים, מסתכלת על התמונות שלנו ובוכה … זה לא היה שווה את זה ויתרתי עליך בגללם הם עשו לי משהו מוזר שאי אפשר להסביר במילים אבל אף אחד מהם לא באמת ישים עליי התאהבתי באחד מהם וכרגע ? אני מנסה להדחיק את זה, אני לא מבינה אם אני עדיין אוהבת אותך או דלוקה עליו אבל אני כן יודעת שאם תמשיך הלאה זה יקרע אותי אני אשבר אבל מי אני שאגיד לך לא להמשיך הלאה ? בכל זאת נפרדתי ממך הרסתי קשר מדהים ועכשיו אני מבקשת שלא תתקדם הלאה כי זה יפריע לי ממש אגואיסטית .
אני כל כך מפחדת שזה יגיע תמיד הייתה שלי ורק שלי ופתאום אתה גם של אחרות .
קשה לי אין לי את מי לשתף כי הייתה החבר שלי החברה הכי טובה שלי הידיד הכי טוב הייתה הכל ופתאום אין לי את כל זה חברות שלי אם אפשר לקרוא להן ככה לא בדיוק מתעניינות .
והדבר הכי גרוע שגם אני לא מבינה את עצמי מה אני רוצה את מי אני רוצה


תגובות (1)

קטע נחמד. הפריע לי המחסור בסימני פיסוק ושגיאות הכתיב (שלא היו נוראיות, אבל כן פגעו בחווית הקריאה). נסי לעבוד על זה וזה יקפיץ לך את הקטע לרמה גבוהה בהרבה

04/08/2015 22:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך