דימיטרי ניסנובסקי

01/09/2017 778 צפיות אין תגובות

אני בבריכה. המים הקרירים מרעננים אותי. יוליה וריבה גם הן משכשכות בבריכה, מפטפטות וצוחקות. השמש קופחת עלינו כבר משעה שבע בבוקר. אני עושה הליכה במים.פוסעת הלוך ושוב. דימיטרי גם בבריכה . הוא חברותי. צוחק ומתבדח עם עמוס.זורק פה מילה שם מילה עם יוליה. היא בחורה נאה. לא רואים את השנים עליה.פניה חלקות ולא מאיזמל המנתחים.השיער שלה מורם, והגוונים טבעיים ,כמעט.עכשיו הוא צועד לידי . מ ספר לי על עצמו. טיפוס די מעניין.אני מנסה לחשוב' גרוש? נשוי ומחביא את אשתו כמו רבים אחרים שבאים לבד…ובבית האשה מכינה את השבת, או עושה בייבי סיטר לנכדים … לא. ברור. אני לא מבזבזת זמן עליו , הבחור מדבר בממבטא רוסי כבד , ויש מלים שהוא אפילו לא מכיר. אבל הוא אוהב לדבר על הניתוחים שהוא עבר, משמע בן אדם ריכוזי . מעריץ את עצמו. אתמול הוא הגיע. עמד במים ודיברכ עם עמוס, איש שמנמן ונהנתן.אשה חדשה הופיעה בבריכה . אמרה לי שלום. לא זיהיתי אותה בהתחלה.שיער שחור.משקפי שמש כהות. היא יודעת מי אני, אז מי היא ? אה , נפל האסימון, עובדת במשרד שלנו.עמוס אומר לדימיטרי, סוף סוף הבאת את אשתך, ופונה אליה, כולן פה התחילו איתו, הוא תמיד לבד…ודבר כזה לא משאירים לבד! הוא אומר והם מצחקקים. "כן יש כאן הרבה נשים יפות"!
אומר דימיטרי."יש לך אשה נחמדה , אני מכירה אותה", אני פונה עכשיו לדימיטרי והוא מרוצה. גם אנה אשתו שמחה. הם כבר ארבעים ואחת שנה ביחד . היא עדיין עובדתד. הוא יצא לפנסיה ובא כל יום למועדון . אותה זה לא מעניין, אפילו ביום שישי היא לא באה . אתמול היא חרגה מהרגלה . אולי באה לבדוק את השטח ?אולי סיפר לה בנון שלאנטיות שיש לו קהל מעריצות…והיא נלחצה.אז באה כאמור לראות במו עיניה ולהציב לו גבולות.עד כאן !עמוס מושך את דימיטרי והם עוזבים את המקום.אנה נשארת איתנו. הם לא דביקים לכל אחד יש את הספייס שלו וככה זה טוב.וכשעוברת במוחי צל של מחשבה שאולי ראיתי בו פוטנציאל?אני רועדת כולי. מה לי ולחרטטן הזה , שבמשך שעה חפר לי על בתי החולים שהיה וניסה לרתק אותי בשלל המחלות והתחלואים שהוא עבר רחמנא ליצלן. עד כאן . יש לי מספיק משלי. שיספר על פרש הברונזה במוסקבה או על הפיורדים בנורבגיה או על טאג' מאהל בהודו, אם היה כבר וראה… אנחנו חוזרים לשיעור אקווה ג'ים ולמציאות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך