rubi
נכתב לפני עשור...כלשונו..:)

דרוש כתב!!!

rubi 24/04/2014 1661 צפיות 7 תגובות
נכתב לפני עשור...כלשונו..:)

הכול התחיל בשיחה פשוטה ,היה זה אחר צהריים של החודש הכי חם בשנה.
מצדו השני של הטלפון הייתה גלית בחורה בסוף גיל העשרים לחייה.
היא אמרה לי שאם אני מעוניין להתחיל לכתוב להם למגזין ,לא היה אמור להיות רע סך הכול הנני בגיל העשרים לחיי,סטודנט שנה ג' לפסיכותרפיה שקוע בלימודים אבל כסף טוב מהצד וגם ומה רע במגזין של נשים.

דרך טובה להתחיל את חיי הכתיבה (ואולי גם לזכות לאהדה אצל בנות המין השני).
קבענו להיפגש בבית קפה בתל אביב בבית קפה נוגה יום אחרי השיחה בשעה עשר בבוקר

הגעתי לתל אביב קצת לפני השעה עשר,וישבתי שם בבית קפה שותה קפה של בוקר כולי נרגש אך משדר ביטחון,פתאום נכנסה גלית הציגה את עצמה ואני ישר חשבתי איך אני מציג אותה להורים שלי,ככה מתוך ניחוש פרוע על הרגע הראשון היה בה משהו פשוט מושלם.

היא הייתה בדיוק מה שחיפשתי רוב חיי ,שנונה מצחיקה קצת צינית ונראית משש טוב שיער מתולתל זהוב

השיחה התנהלה דיי מהר לחיים אישיים והרגשנו כמו בפגישה ראשונה והפעם נראה שנני הצדדים מרוצים
סיכמנו על חומר שבועי שאני ישלח לה במייל והיא אמרה שהיא תחזור אלי לגבי הצעת מחיר
החלפנו טלפונים ונפרדנו בידיעה שנדבר .

תכתוב נושאים על חיי הרווקות וחיי הפאבים בתל אביב מעין סיקור שבועי כזה ונראה איך זה ימשיך" "
אמרתי למה לא, כעבור שבוע שלחה לי גלית כרטיס כתב וכניסה חופשית למועדונים הכי נחשבים שיש בנמצא

התקשרתי בשביל להגיד לה תודה על הכרטיס בכול זאת כרטיס כזה בחיי הרווקות הוא כמו ויזה זהב ואפילו יותר .
התקשרתי.

גלית שכרה דירה עם חבר שלה בגבעתיים כך התברר אחרי שהתקשרתי לשאול אותה איך החומר שאני שולח לה.
ענה לי החבר שלה שאמר שהיא מתקלחת .
גלית חזרה אלי אחרי רבע שעה ואמרה אחלה תמשיך ככה וברקע אני שומע את חבר שלה מחרמן אותה תוך כדי
הרגשתי צביטה בלב מעין תחושה של פספוס .
יצאתי לשתות משהו (כן אני יודע ועוד משלמים לי על זה) כוסית ועוד אחת ואז איזה בירה קרירה ומשיכה קלה בסיגריה ברקע מתנגן השיר של אביתר בנאי "תחרות כלבים" ואני חושב על תחרות לשירותים לשחרר קצת לחץ כי אם לא אני יכול להשקות חצי בר חינם .
אני נכנס לשירותים ופתאום אני רואה אותה

היא פשוט נראת טוב מיום ליום (ולא שראיתי אותה הרבה )אבל עכשיו יש אלכוהול בדם וזה רק מוסיף ליופי, לחרמנות ,לתחושה של לחבק להרגיש לאחוז היא מזילה דמעה ואני שואל לגבי העניין של הדמיעה והיא שואלת אותי אם יש לי פה רכב ואני אומר לה טוסטוס והיא מבקשת שאם אני יכול להקפיץ אותה לדירה שלה בשמחה ישר עניתי ועדין תוהה לגבי החבר שלה מה קרה היא לא יצאה איתו או שהם רבו או שאני לא יודע מה.

הנעתי את הטוסטוס היא עלתה היה מזג אויר פשוט נעים רכסתי לה את הקסדה.
היא דפקה חצי חיוך והזילה דמעה שנינו עם קסדת אבטיח היא מאחורה, אני מרגיש כמו ילד קטן שלוקח את החברה שלו מהבית ספר על האופניים
היא ביקשה אם אני יכול לעצור לה באיזה פיצוציה כי נגמרו לה הסיגריות ואני שואל בציניות אם בגלל זה היא בכתה .ועכשיו יש חיוך שמתרחב
ביקשתי שתביא לי בקבוק של מים כי אני קצת רווי מכול האלכוהול שותה כמה שלוקים מדליק סיגריה מסתכל עליה ומחיך מבקש ממנה שתכוון אותי לדירה שלה אני אומר לעצמי שרק לא תיגמר הנסיעה הזו בחיים
פשוט כייף שנינו על קטנוע בליל קיץ מטרוף מבושמים באלכוהול וסגירות ותוסיפו לזה ריח של בושם משכר
החיים תענוג…
וברקע כול הזמן מתנגן לי תחרות כלבים,הייאוש,הבשר,הגאווה אויבים גדולים שאני פיתחתי,להדליק את השמש בצחוק בבכי ובמנגינה….כמה מוכשר האדם הזה

היא ביקשה ממני שהיא לא רוצה חזור לדירה שלה היא רוצה להמשיך להסתובב ואני אמרתי לה בכיף אבל יש לי בוסית קצת מעצבנת ואם היא לא תקבל עד מחר בצהריים כתבה על איזה אירוע שקרה לי אני עוד אפוטר.
עכשיו החיוך ממש נמתח מצד לצד והיא אומרת לי שיש לה הרגשה שהבוסית תוותר לי כי אני חמוד, ואני אומר לה שאני לא יכול להסמיק כי אני עם קסדה.

נסענו לכיוון הים יש משהו הזוי בחוף הים רוב האנשים באים לים כי הים הוא הנקודה האחרונה שאתה ממש דורך על הקרקע והאופק הוא בגדר בלתי נודע

ישבנו בחוף והרגשתי את ידיה מחפשות אותי שם באפלה ואז היא פרצה לי בבכי וסיפרה לי שהחבר שלה בלי בושה הלך להשתין בפאב ופתאום היא רואה אותו מתנשק עם האקסית שלו בשירותים ואני חושב לעצמי כמה מוזרים הם החיים יום אתה גר עם מישהי מכבד אותה ויום אחרי אתה רווי אלכוהול ולא חושב פעמיים.

הרגעתי אותה והיא אמרה לי שאין לי מה לדאוג היא הרגישה את זה בא אבל פשוט הבכי היה בלתי נמנע
"כנראה שלא אהבתי אותו מספיק כי אם הוא היה חשוב הייתי נלחמת עליו" אמרה הבוסית
אמרתי אני לא מתווכח עם הבוסית .
ואז היא אמרה אם הבוס יכול לבוא לעשות ביקורי בית אצל העובד שלו אז אמרתי לא היום כי היום הבטחתי לג'וקים שלי בדירה ערב חופשי שבו הם יכולים לצאת מהחורים ולעשות מסיבה .
עכשיו ממש הגיע צחוק רווי שיניים.

ואז הגיע חיבוק של צמרמורת מהרוח שנשבה בים חיבוק שגלש לנשיקה ואני הרגשתי את הדופק שלי כאילו הוא עוד שנייה מעיף לה את הגופייה הסקסית השחורה שלה למים ומחוק לה את הקעקוע מהכתף (זה בסדר לא הייתה חזייה אם את שואלים)
נסענו אלי לדירה שרים את השיר של אביתר בנאי תחרות כלבים
וצחוקים לארוך כול הדרך .
מגעים אלי לדירה ואני אומר לה שאני ידבר אם הג'וקים לפני כי כנראה שהם חגגו יותר מידי והם נרדמו בסלון
היא שואלת אותי איפה השירותים,"בחדר שינה עניתי".
אני מארגן את הדירה מבטיח לג'וקים יום חופשי בהזדמנות רק לא היום.

ואז לאחר כמה דק שקט בבית חשבתי אולי קרה משה,אני פוסע לחדר בשקט ומוצא אותה ישנה כמו תינוק בין יומו במיטה שלי.
שיערה המתולתל זהוב פרוש על כול המיטה ממש כמו נסיכה מצרית .

מה עושים שאלתי את עצמי מעירים אותה לא מעירים משארים אותה פה לא ידעתי מה לעשות התקרבתי אליה.
והיא מילמלה מתוך שינה אם יש לי מכנס בשבילה ,מצאתי לה מכנס מזל שהוא היה קצר מידי ובא עליה בדיוק כמו שאני אוהב צמוד וקצר.
אני אומר לעצמי יש לה את הגוף הכי מושלם בעולם .

היא מבקשת כוס מים כי יש לה בחילות אני הולך למטבח מכין לי קפה שחור גדול ומביא לה כוס מים חוזר אחרי רגע והיא פרוסה על המיטה ממש כמו דוגמנית מאיזה קטלוג של בגדי ים רק שהבגד ים הוא שלי (אולי נעבור לתחום העיצוב אני שואל את עצמי במקום כתיבה).

היא שותה את חצי הכוס המלאה ומצטערת שהיא ככה פשוט כול אלכוהול עלה לה לראש אני מלטף אותה ואז היא מפתיעה אותי בנשיקה רטובה שלא נגמרת ואז היא נופלת אחורה ומושכת אותי……

הייתי ממשיך את התיאור אך אני צריך להגיש כתבה למחר לבוסית שלי, שבמקרה היא ישנה פה בחדרי בעודי חושב איזה כתבה אני אכתוב ….

עולה לי בראש למה לא תרשום על…"הכול התחיל בשיחה פשוטה"…


תגובות (7)

כמה זמן לוקח לכתוב כזה דבר?

24/04/2014 21:29

    לקח לי שעה של טראנס מהיר וזה יצא

    24/04/2014 22:37

קסם! פוף!

24/04/2014 22:51

משהו כזה לא שולט בזה(-:

24/04/2014 22:55

    נכון! זה הכל אך ורק המוח המבריק והמנצנץ שלך! 0 :

    24/04/2014 23:01

נכון! זה הכל אך ורק המוח המבריק והמנצנץ שלך! 0 :

24/04/2014 23:01

יש הרבה קטעים שהכל בהם עובר ממש מהר. אני מציעה לך לערוך ולהשתמש יותר בפיסוק כדי להאט את הקצב, ויש גם מה לערוך מבחינת כתיבה (דיבור וכמה פספוסי אותיות…)
בכללי זה נחמד מאוד, ומועבר בצורה סבירה ונחמדה, אבל הפרטים הנ"ל הציקו לי קצת אז קשה לי לתת יותר…

29/04/2014 15:17
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך