Drawing4Life
פריקה

האחד המיוחד שלי

Drawing4Life 04/07/2014 879 צפיות 4 תגובות
פריקה

אני עוברת לי ברחוב ורואה זוגות מסביבי. מחובקים והולכים יד ביד, נראים מאוהבים. אני מסתכלת עליהם, מנסה לא לבהות ומתמלאת בקנאה. הם 2 אנשים שאוהבים אחד את השני. כל אחד מהם מצא מישהו שישלים אותו, שהוא נהנה איתו, שיגרום לו להרגיש מיוחד. כל אחד מהם אוהב ונאהב באותה מידה. הם חלק ממשהו כל כך מיוחד ומקסים שנקרא אהבה.
ואני מקנאה.
אני רוצה גם. אני רוצה לאהוב ולהרגיש נאהבת, אני רוצה לחיות עם המחשבה שיש מישהו שחושב עליי הרבה ואוהב אותי גם אם אני לא מושלמת. אני רוצה לחשוב שיש מישהו שבשבילו אני טיפה מעל כולם ושרואה בי את מה שהאחרים לא מצליחים לראות. אני רוצה מישהו שידע לקרוא אותי כמר ספר פתוח וידע מתי אני כועסת מצוברחת או עצובה גם אם אני משדרת לעולם שהכל אצלי מושלם.
אני לא רוצה שהוא יהיה מושלם, אני רוצה שאני אחשוב שהוא מושלם. אני רוצה לאהוב אותו בכל ליבי, כל דבר בו, אפילו את החסרונות. אני רוצה להכיר אותו יותר טוב מכולם, להרגיש מחוברת אליו ולהרגיש שהוא החצי השני שלי שמשלים אותי. אני רוצה שלא יגמרו לנו נושאי השיחה, שנוכל לנהל שיחות רציניות ועמוקות על משמעות החיים מצד אחד ומצד שני שיחות מצחיקות והזויות שיגרמו לנו להיראות כמו 2 פסיכים.
אני רוצה שהוא יכיר בשגעונות שלי ויאהב אותם, ויחשוב שזה מה שעושה אותי מיוחדת והפוך.
אני רוצה שהוא יראה בי יותר מסתם מעטפת של עור, פנים ושיער. אני רוצה שהוא יראה את הבפנים שלי. את הלב שלי.
אני רוצה שהוא יהיה הבן אדם הראשון שאני ארוץ לספר לו את הסודות שלי ואת מה שעובר עליי בחיים. ושאני אהיה זו שהוא חולק איתה את חוויות היום שלו ואת הבעיות אשר על ליבו.
אני רוצה שהוא יראה אותי בתור הילדה הכי יפה ומיוחדת בעולם ויגן עליי וישמור עליי ויעשה הכל כדי שאני אהיה בטוחה.
אני רוצה ערבי סרטים רומנטיים בבית במיטה מתחת לשמיכה כששנינו מכורבלים.
אני רוצה שנלך לים ונהיה מהזוגות הקיטשיים החמודים שמשתזפים ביחד ונכנסים ביחד למים ונראים כמו זוגות מושלמים וכולם מסתכלים מהצד ואומרים שלא צריך לעשות את זה מול כולם.
ואני רוצה גם את הריבים, את האקשן, שהוא יגיד לי לא ללבוש את המכנס הזה ואני אגיד לו לא להסתובב עם הידידה הזאת, אבל שנשלים בסוף ונרגיש שאנחנו לא יכולים אחד בלעדי השניה.
אני רוצה אחד כזה, אבל בינתיים הוא לא מגיע. אני לא מתייאשת ולא עצובה, אני פשוט מחכה. אני יודעת שבסוף הוא יבוא. וכשהוא יבוא אני אהיה הבן אדם הכי מאושר בעולם


תגובות (4)

ממש יפה קול הקבוד

04/07/2014 02:21

    חחחחחחחחחחחחח והנה שגיאת כתיב, רואה ? גם אתה לא מושלם.
    בקשר לסיפור, הוא מדהים ! הוא כל כך מתאר אותי עכשיו, הכתיבה שלך מושלמת ומדהימה, כתבת את זה בצורה עדינה ויפה, בצורה שכל כך מתאימה לי. -מדרגת 5 –

    04/07/2014 08:13

1. בקושי יש לך פיסוק את צריכה להקפיד על פיסוק דחוף
2. את כותבת מדהים והתיאורים האלה כלכך התחברתי לזה
3 חוץ מהפיסוק הסיפור מושלם באמת זה מדכא אני כבר די גדולה כיתה ח ואינלי עדיין חבר ובחיים לא היה לי ואני משתוקקת לחבר כבר חחח וכתבתי הרבה סיפורים כמו שלך שאנחנו רוצות את החבר המושלם (מי לא) אז הסיפור ממש יפה מקווה שלקחת את הביקורת שלי על הפיסוק ואהי יקרא את הסיפורים הבאים שלך (:

04/07/2014 08:25

סיפור מעלף !!!!!!!!!! ציון מ1-10? 100000000000000000000000000000000

10/07/2014 10:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך