האם זה מאוחר מידי ?

My world my story 03/09/2015 617 צפיות 2 תגובות

אולי אני צריכה לקחת צעד אחורה, להיות אדישה לא להראות לך שאכפת לי.
אבל אכפת לי, כל כך אכפת לי שאני לא מסוגלת להוריד ממך את העיינים או להקשיב לקול שלך כשאתה מדבר עם הסביבה שלך.
אני מבולבלת ואני לא יודעת היכן אני עומדת ואני מנסה לתפוס את השליטה שלי חזרה אבל לא יכולה, אתה לא שולט בי, אבל אתה גורם לי לאבד את השליטה שלי בעצמי.
אני צריכה להיות קרה, להתרחק, להראות לך שהרגש הקטן שהודתי בפנייך שיש לי ירד אפילו ושנשאר תקווה קטנה ובודדה, אולי ני צריכה לחכות שאתה תבוא אליי.
שתרדוף אחריי קצת, אבל אני לא רוצה לפגוע בך, אני לא רוצה להרחיק אותך ממני, שתחשוב לעצמך שאני לא שווה את זה, שאני רק מרחיקה אותך ממני ושאתה לא מעוניין בי מבלי להכיר אותי יותר מידי.

אני לא רוצה לוותר עלייך, אני לא רוצה שתוותר עליי, אני רוצה שזה יהיה אמיתי שזה יהיה שלי. אני רוצה לדעת שאתה פה בשבילי שאתה עומד מאחוריי, שאתה מקנא בי כשאני עם אחרים, אבל כשתדע מה אתה מרגיש ולי זה יהיה מאוחר מידי? או שזה יתאים.

אני מפחדת שזה יהיה עוד אותו מקרה, שאני ייפגע שוב. שתיהיה עוד אחד שנתן לי תקווה קטנה ולבסוף זה לא התאים והלב שלי ייתקווץ אפילו עוד, אולי יישבר אפילו שוב והחלקיקים ייתפזרו עד שאצליח לחבר אותן מחדש אני אתאהב באחד אחר, שהתהליך ייחזור על עצמו שוב.

אולי כדי לי לוותר עלייך? אבל אני כבר מאוהבת בך.


תגובות (2)

וואו זה בדיוק מה שעובר עליי ואני גם כותבת על זה מלא, ממש אהבתי את מה שכתבת ותדעי שאם את צריכה משהו אני פה בשבילך<3

06/09/2015 16:04

מהמם. אני גם, אני חושבת שכדאי לא להתייחס קצת וקצת אדישות, אני אני לא רוצה, כי בא לי לדבר איתך, להתייחס אלייך.. וואו נגעת לי למחשבה

06/09/2015 18:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך