התאהבת

מיכי26 10/09/2016 959 צפיות 2 תגובות

אוי ילד התאהבת.
כמו ילד טיפש התאהבת.
התאהבת בצחוק שלה, בחיוך שלה ומעל הכל בלב שלה.
לא תכננת אבל התאהבת, לא רצית אבל התאהבת.
התאהבת בילדה היחידה שקיווית שלא תתאהב בה בחיים מרוב שלא רצית לפגוע בה.
מהשנייה הראשונה שראית אותה ישר ידעת שאתה רוצה אותה קרוב אליך, כי העיניים שלה פשוט כישפו אותך.
היא שנתיים קטנה ממך ואתה כבר אחרי התיכון ושנייה לפני שאתה עולה על מדים ובום נפלת.
פגשת אותה לראשונה במסיבה ולמרות שלא באמת דיברתם הרגשת כאילו שאין צורך במילים כדי שהיא תבין אותך.
מצאת אותה בפייס והתחלת לשלוח לה הודעות והחלפתם ביניכם מספרים ומאז אתם חופרים אחד לשני באימוג'ים מתוקים בווצאפ.
תוך יומיים אתה יודע את כל הלוח זמנים שלה, מתי היא קמה ומתי היא במחנה ואתה רוצה שוב פעם להיות קרוב אליה, אתה צריך.
בשבת אתה באופן קבוע יוצא לשחק עם חברים כדורסל ואתה לא יודע אם זה גורל או סימן משמיים אבל איכשהו גם היא מגיעה למגרש הזה.
הלב שלך פועם חזק מאי פעם והמוח שלך מפסיק לחשוב כי כל מה שאתה מסוגל לחשוב עליו ברגע זה, זה עליה ועם היותה במגרש כל המשחק שלך משתנה, אם היא מסתכלת עליך אתה מרגיש זרם חשמלי עובר לך בגוף ואתה בלתי ניתן לעצירה אך בשנייה הראשונה שהיא מסיטה מבט אתה לא מצליח שום דבר.
אחרי כמה ימים אתה רואה שהיא מעלה תמונות לסנאפצ'ט עם בנים אחרים ואתה מטבעך קנאי וכשראית את התמונות בכלל איבדת את כל המחשבות ורק רצית למות מהמחשבה שבן אחר נגע לה בכתף.
למחרת אתה מחליט לבוא ולאסוף אותה מהבית ספר, אתה מחכה שהיא תצא מהבית ספר ואז אתה יוצא מהאוטו ונעמד מאחוריה ומחכה שהיא תבחין בך ותסתובב אליך, ואז זה קרה וחברות שלה באופן מאוד מוזר פשוט דחפו אותה לתוך ידיך וזה העלה בך חיוך.
לקחת אותה למקום שקט ומבודד בו תוכלו שניכם פשוט לדברר על מה שקורה ביניכם, ולראות אותה מתלהבת ממה שאתה אומר לה מרים אותך למעלה.
בין מילה למילה אתה מרגיש שאתה חייב לנשק אותה, לחבק אותה ואף פעם לא לתת לה ללכת אבל אתה מתאפק.
כשהגעתם לרחוב שלה הרגשת שזה או עכשיו או אולי אף פעם לא.
היא יצאה מהאוטו ואתה מיהרת להספיק לפניי שהיא תיעלם ממך, תפסת אותה ביד וסובבת אותה אליך ופשוט נישקת אותה.
לא יכולת ולא רצית להפסיק לנשק אותה אבל אתה מכריח את עצמך להירגע ונותן לה ללכת בלי לומר לה מילה ואז באמצע הלילה אתה נזכר שלא אמרת לה בכלל עד כמה אתה אוהב אותה.
שלחת לה הודעה ובה נאמר שאתה אוהב אותה ושאם היא מסכימה אז החל מיום זה אתם זוג וכמובן שהתשובה שלה הייתה חיובית.
באחד מימי השישי הראשונים של הזוגיות שלכם קבעתם לצאת לדייט ולמזלך לא היו בעיות של שעות כי זה היה חופש וההורים שלה היו בחו"ל.
הלכתם לסרט וישבתם בבית קפה ופגשתם אנשים שמכירים אותה וכל אחד מהם אמר כמה שאתם נראים טוב ביחד וכשהם אמרו לך לשמור עליה צחקת בפנים כי לא תכננת בכלל אחרת.
רק לקראת שלוש בבוקר הגעתם לבית שלה והיא הכניסה אותך ואז פשוט החלטתם שתעביר כבר את מה שנשאר מהלילה אצלה, היא נתנה לך מגבת ואתה בחרת מכנס מהארון של אחיה הגדול.
דיברתם והתנשקתם במשך עוד איזה שעה עד שפשוט נרדמתם.
אתה מתעורר לאט ובשקט ורואה שהיא ישנה בין הזרועות שלך וטוב לך ואתה מבין שאתה כבר לגמרי התאהבת.
אוי ילד התאהבת בילדה היחידה שלא היית מתאהב בה אם זה באמת היה תלוי בך.
כי פשוט התאהבת.


תגובות (2)

אהבתי והתחברתי.
"והחברות שדחפו אותה" מזכירות לי לי מישהי מהעבר שגם החברות שלה עשו לה ולי 'טריק' כדי למצוא את שנינו ביחד.
יפה!
(יש כמה משפטים בסיפור שהייתי מנסח מחדש אבל בכללי זה טוב מאד… אני ממליץ לך לעבור על הסיפור ולחפש אותם)

10/09/2016 00:54

    ממש תודה ושמחה שמצאת את הנקודה בה הצלחת להתחבר לסיפור

    10/09/2016 09:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך