Lili01
מחסום כתיבה ארור...

יחסים אסורים…

Lili01 08/08/2014 5881 צפיות 7 תגובות
מחסום כתיבה ארור...

״אסור לנו…״ היא לחשה לו בשקט מסתכלת סביבה לראות שאף אחד לא רואה אותם.
״ אני יודע.״ הוא לחש חזרה.
לו לא היה אכפת מהאנשים שיראו אותם וידברו עליהם אבל לה כן.
״ אתה יודע שאני אוהבת אותך, אבל אסור לנו להיפגש.״ היא לחשה עוד מילה אחת וסכר המים שלה היה נפרץ.
״ אני גם אוהב אותך, ואנחנו צריכים להראות להם שאנחנו כן צריכים להיות ביחד.״ הוא אמר מחזיק בפניה הקטנות.
״ אני לא יכולה, אם אבא שלי יגלה זאת הוא ישלח אותי הרחק מן הבית ובכלל הרחק מן המדינה.״ היא אמרה ודמעה בוגדנית התגלגה על פניה.
היא אהבה אותו יותר מכל דבר אחר, אבל אביה אסר עליה להיפגש עמו, הרי היא ממעמד המלוכה והוא מפשוטי העם. אבל היא אהבה אותו, היא לא יכלה לוותר על מישהו כמוהו. הוא היה אדיב, מצחיק, חכם, מכבד, יפה תואר ובעיקר אוהב.
עוד כמה שבועות יחול יום הולדתה השמונה עשר והיא תוכל להשתחרר מכוחו של אביה שכובל אותה.
״ את תראי, אנחנו נברח שנינו יחד מחוץ למדינה ונתחתן.״ הוא אמר לה מה שגרם לה לחייך חיוך רחב.
״ אני צריכה ללכת, בטח אבי יגלה עוד מעט שברחתי וישלח את משרתיו לחפש אותי.״ היא לחשה.
הוא נישק אותה נשיקה קטנה, אבל שמשאירה טעם של עוד. נשיקה אוהבת ומנחמת.
היא לא הייתה מוכנה לעזוב אותו עכשיו, היא הייתה מוכנה לגור ביער בשבילו, אבל אביה שלט בה כמו על בובה על חוטים.
הוא תמיד רצה שתהיה הכי טובה. הוא רצה שתבחר בחור הנמצא במעמד המלוכה ולא בחור מפשוטי העם.
אבל היא אהבה אותו ולא וויתרה, היא תמשיך להתעקש עם אביה על כך.
״ אני אחזור, אתה תראה…״ היא לחשה לו לפני שהלכה משם.
״ אני מקווה…״ הוא מלמל לעצמו שכבר הייתה רחוקה.


תגובות (7)

אני חושבת שאת די סותרת את עצמך מאחר וכתבת שבקרוב היא תהיה בת שמונה עשרה ותוכל להשתחרר מהשאלשלאות שאביה חבר אותן אליה.
אז מה הבעיה בלחכות קצת זמן עד שהיא תהיה בת שמונה עשרה?

08/08/2014 14:56

איך אני אוהבת קטעים קצרים כאלה :) אני לא רואה פה שום מחסור כתיבה אין לי מושג על מה את מדברת, כי זה קטע מוצלח. מזכיר קצת את רומיאו ויוליה חוץ מהעובדה על השמונה עשרה

08/08/2014 15:05

    מחסום*

    08/08/2014 15:05

אהבתי מאוד את הקטע לא נראה בכלל שיש לך מחסום. זה באמת מזכיר את הסיפור של רומיאו ויוליה.
~ מדרגת 5~

08/08/2014 17:15

זה כול כך חמוד כזה (': תמיד אני מרגישה מאוד בודדה כשאני קוראת דברים כאלה. בכול מקרה, כתיבה מאוד יפה, אהבתי את היחסים האסורים שזה בעצם ה"מכשול" של הקטע. בעצם אביה של הבת הוא המכשול ואת מתארת את זה מאוד יפה. קטע מרתק, אני מאוד אוהבת קטעים כאלה. פשוט נחמד לקרוא אותם.

08/08/2014 23:21

זה מדהים! אני אסכים עם התגובות שמעליי, זה בהחלט מזכיר את הסיפור של רומיאו ויוליה(סיפור אהבה מושלם!). אהבתי שעשית להם מכשול קטן בדרך אל האהבה שלהם.
בהחלט מדרגת 5.

11/08/2014 11:12

וואו, זה יפה (:
אוהב אותך ואת הכתיבה שלך
NIVS

07/10/2014 19:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך