לינה ומרק

25/05/2017 545 צפיות אין תגובות

לינה מטפלת. ברוניה אוהבת אותה כמו בתה .
ברוניה אוהבת ללכת לאופרה . לינה לוקחת אותה . הן מזמינות מונית . הנהג עוזר ללינה להכניס את ברוניה שמתקשה בהליכה. היא נשענת על קביה ולינה אוחזקת בעדינות בזרועה.
כבר חמש שנים שלינה בארץ. עובדת כמטפלת אצל ברוניה. הן כבר ממש חברות. לינה מספרת לה הכל . על המשפחה שלה בפיליפינים . על הילד הקטן שלה , שהיא כלכך מתגעגעת אליו . ללטף את פניו להריח אותו , לנשום אותו. אמא שלה עכשיו מגדלת אותו .
גם מרק מטפל . שמעון , איש טוב. הוא דואג לו כמו בן לאביו. מרק בוסני. בחור בנוי לתלפיות. בשבילו , להרים את שמעון זה קלי קלות. הוא מקלח אותו, מאכיל אותו , יושב לידו בסבלנות כשהוא קורא , או רואה טלביזיה. אבל רוב זמן הערות שלו, הוא מנמנם. הוא גם אוהב אופרה , הרצאות והצגות . ומארק הולך איתו ברצון לכל מקום. הוא מגלגל את עגלת הנכים ומחנה אותה בפינת האולם. ואז תומך בשמעון. מחזיק אותו כמו ילד קטן ומושך אותו למושב באולם ההרצאות או באופרה .כששמעון מסודר, יושב ומביט בתכנית , מרק מרשה לעצמו לצאת לכמה דקות לעשן. הוא מתכופף ולוחש לו באוזן.כשהוא חוזר , תמיד סנטרו של הזקן שמוט והוא נראה כאילו נרדם שוב .מרק רץ ומביא לו חטיף קטן של שוקולד, מסדר שוב את ישיבתו והזקן מרוצה.
לינה ומרק נפגשו באחת מתוכניות התרבות של מעסיקיהם .
לינה שחרחורת , שיער חלק , עיניים חומות נוצצות..מרק קצוץ שיער , עיניים של חתול, גבה קומה ורחב כתפיים. לינה נראית כמו ילדה. היא רזה מאד ונמוכת קומה. תמיד בטרנינג פשוט ושיערה אסוף בסיכה .
לפעמים ברוניה משוחחת עם שמעון. היא אלמנה כבר הרבה שנים.גם הוא.פעם , אולי בגלגול הקודם היתה מנהלת סניף בנק דיסקונט , אבל זה היה מזמן אפילו היא בקושי זוכרת. שמעון היה פעם , גם בגלגול הקודם…איש שעבד ימים ולילות בנמל אשדוד. עכשיו בערוב ימיהם , הם כמו ילדים. נזקקים לעזרת הסיעוד והזולת…ככה זה בחיים אומרת לו ברוניה , כשאתה תינוק אתה זקוק לעזרה ואז כשאתה זקן, בדיוק אותו הדבר …
ברוניה מביטה לצדדים עכשיו הפסקה . לינה נעלמה. גם מרק לא כאן.
לברוניה לא איכפת.היא מודעת לקשר המתרקם בין הצעירים. בחורה פיליפינית עם בחור סרבי, נפגשים בישראל . ברור, רק כאן ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות… בדיוק כאן ממש לא באמריקה. ואולי גם באמריקה. אבלד היי , אמריקה זה כאן .
התוכנית מתחילה .פעמון מצלצל. לינה מגיעה בריצה . גם מרק מופיע. הוא כבר הספיק לעשן במסדרון. לינה שתתה קפה . זאת ההפסקה שלה.
בפעם הבאה שאראה אותה היא כבר תהיה בהריון.
מרק ולינה מתחתנים.
ברוניה ושמעון מרגישים כאילו בעננים. אבל דלינה תמשיך לגור עם ברוניה והתינוק.
מרק ישאר בדירה עם שמעון .
בינתיים זה הסידור . מי יודע אולי יעשו פעם קומונה וגם שמעון וברוניה יתאחדו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך