ב"סד בסופו של דבר הכל יוצא מהלב....

ללוחם שלי…

22/03/2017 774 צפיות 2 תגובות
ב"סד בסופו של דבר הכל יוצא מהלב....

בס"ד
ללוחם החזק ביותר שלי…
אין לך מושג כמה אני אוהבת אותך…
חושבת עליך, איך אתה מסתדר שם בעיר כל כך גדולה ומיוחדת כמו ירושלים שלנו…
על איך אתה ממשיך להיאבק גם שם, למרות שאני יודעת ששם יש עוד אלפים כמוך,שעוזרים לך לנצח את המערכה הזו.
לוחם שלי, אולי אתה לא יודע כמה אני אוהבת אותך ואולי אתה כן, אבל אני כל כך רוצה לומר לך את זה ואני פשוט לא יכולה. לא יכולה!!!
במקום כזה, שאתה נמצא פה כשליח, ואני פה בגלל השורשים.
במקום כזה, שאתה מרגיש כל כך שונה, כל כך יוצא דופן. ואיך שכולם מסתכלים עליך כאילו ראו איזה חייזר ממאדים…
במקום כזה, הכי קשה להיות לבד. אני עוד קטנה במילא, ויש לי אחים ואפילו חברה דתייה אחת,
אבל אתה, מה איתך? איך אתה הצלחת כל כך הרבה שנים להגיע לאיפה שהגעת?
בלי אחים, בלי חברים, רק עם שני הורים מדהימים שעושים שליחות לשם שמיים…
את כל החיים שלך אתה מקדש לשם שמיים, בלי הפרעה. עם הכח הזה שלך…
לפעמים אני חושבת עלייך, על איך אתה לא נשבר? אני נשברת פה, כל כך הרבה פעמים…
שאין פה אף אחד לדבר איתו, להיות איתו, שכל החברות שלי שם בעיר שלהן ביחד ואני פה…
לוחם שלי, אתה יודע שאני כאן לבד? כשאתה בירושלים נלחם את המלחמה של כולנו,
יהודים, חילוניים, דתיים, חרדים, חבדניקים, חסידים, מסורתיים…
אתה יודע שכשאתה שם, אני פה לבד,הולכת בשבת ומחכה לראות אותך ומגלה שנשארת עוד שבת בישיבה… אני נקרעת מבפנים, עוד שבוע שאני לא אראה אותך.
שבת אחת מתוך ארבע שבתות שאתה מגיע, וכל שאר החודש אני פשוט מתגעגעת ומתפללת להצלחתך…
וכשאתה פה, וואו!! מה שקורא לי בלב… מתלבשת הכי יפה שאפשר. מתאפרת, מסדרת את השיער בצורה הכי יפה ומושקעת שאפשר. הכל בשביל שתגיד רק שלוש מילים.
"אני אוהב אותך"
הק"בה עושה הכל לטובה, ואם עד עכשיו זה לא קרה, אני בטוחה לגמרי שזה לטובה.
כל הבנות פה שמסתכלות עלייך, זה יישמע לך מצחיק, אבל באלי לרצוח אותן!!
כי אתה לא בשבילן, יש להן את הבנים שלהן. נכון?
אני פשוט כל כך אוהבת אותך, על הכח האדיר שיש לך, על איך אתה לא נשבר ועל איך שיש לך סבלנות לכל אחד לא משנה מיהו או מאיפה הוא בא, עם כל הלב וכל הנשמה!!
כי כזה אתה, ובגלל זה אני כל כך אוהבת אותך… אהבה כל כך טהורה ותמימה, מתוקה כזו…
שלא עושה רע לאף אחד, ולא עוברת על שום הלכה…
רק לדבר קצת. אפילו בטלפון, כי אתה כל הזמן בירושלים…
אין לך מושג כמה אני רוצה שרק תגיד את המילים האלו, את מה שאתה מרגיש כלפיי.
אני כל כך אוהבת אותך ומקווה שגם אתה מרגיש כמוני…
לוחם שלי, שכבר כל כך גדול… אל תשכח דבר אחד, הק"בה כל כך אוהב אותך ואת כל החברים שלך ואת בני עמך שעושים הכל כדי להפיץ את היהדות בעולם,
ולהראות לכל השונאים שלנו, שיש כאן עם שעומד להישאר פה עד הסוף….
אוהבת אותך, עד אין סוף ומעבר לו!!!!


תגובות (2)

רואים שהרגשות שלך הם תהורים, הכל בא מהלב. והלב נותן לנו להרגיש כול כך הרבה אבל לומר את שלושת המילים האלה זה הדבר שהכי קשה בעולם עד שהן יוצאות לפעמים כבר מאוחר מידי…

22/03/2017 19:40

איזה כיף שיש אנשים כאלה ????

22/03/2017 19:47
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך