מה ההתלבטות?

hEaLer 01/03/2017 789 צפיות תגובה אחת

אני יכולה אני מבטיחה! אני יכולה לתת לך כל מה שהיא נתנה לך ואפילו כפליים! כשחושבים על זה, אנחנו די דומות. לא בחיצוניות, בפנימיות. שתינו עם חוש ליצירתיות ואומנות, אני גם יכולה לצייר לך ציורים ותתלה אותם בחדר, או להכין לך מתנות מקוריות מצחיקות ומרגשות לכל הימים אותם נציין. שתינו בעלות חוש לכתיבה, אמנם נראה לי שאנחנו כותבות על דברים אחרים לגמרי, אבל אני מבטיחה לך שאוכל לרגש אותך בכל מכתב, ברכה, איחול, או סתם אם ארצה להפתיע אותך עם כמה מילים מתוקות. שתינו צריכות את תשומת הלב. שתינו אובדניות, אין מה לעשות. בוכות מכל דבר ופגיעות, רוצות להתאבד לפעמים ושהכל יגמר. שתינו פרפקציוניסטיות, כל אחת בתחום אחר. חייבות שהכל יהיה מושלם. אנחנו די דומות ואת האמת לא מצאתי עוד מישהי עם קווי אופי כל כך דומים לשלי. אבל בדבר אחת אנחנו שונות. שתינו אמנם יכולות לאהוב את אותו אחד, ולתת לו מה שיחפוץ, לרצות אותו, נפשית, פיזית, מינית, הכל. אבל אני חושבת שלה יש תכונה שלי אין ולא הייתי רוצה לדמות לה. היא חתיכת כלבה. היא מתרוצצת בין בנים באנרגיות שלה ובשיער השטני עם החיוך הענק הזה. שובה את לב כולם ולא משאירה לי את מה שאני יכולה לקבל. את, חתיכת שטן, מסובבת אותו על האצבע הקטנה שלך והוא כבר אבוד, הוא לא יודע מה לעשות. ואת הולכת ומנשקת בחורים אחרים, והיו לך חוויות עם בחורים אחרים והוא יודע את זה. בגלל שהוא כל כך מאוהב בך הוא ממשיך להתלבט. ואת מנצלת את זה. אז או שתהיי דומה לי בעניין הזה בלבד ושחררי אחד מהם, שיהיה הוגן. מצדי אל תתני לי אותו, רק שלא יסבול ויתחרפן. או שפשוט תמשיכי להיות מי שאת, ותעשי את מה שאת עושה כדי שהוא יבין עד כמה זו טעות להתלבט לגבייך.


תגובות (1)

המון רגש!

01/03/2017 21:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך