נקודה למחשבה

01/02/2017 647 צפיות אין תגובות

אלה הגיעה לבריכה אחרי שפידלה בחדר הכושר. היא אוהבת את חדר הכושר . זה מרגיע אותה.
היא אוהבת לשבת בקגצה הבריכה , על כסא פלסטיק סגול , ולקרוא, תמיד ספר ברוסית ותמיד זה ספר עב כרס.פעם אני אזכור לשאול אותה מי הסופר?דוסטוייבסקי? טולסטוי? או אולי משהו מודרני יותר? אבל לפי העובי , זה האחים קראמזוב או מלחמה ושלום…
אחר כך כשהיא רואה אותי . היא מסירה את המשקפיים וחוזרת למציאות, לבריכה, לאנשים…מתעניינת בי ., מספרת לי על מהלך חייה.
אלה אוהבת לדבר הרבה. ובעברית . חברותיה אנה סימה וגולדה מלהגות ברוסית , אבל אלה עונה להן בעברית.ככה היא רגילה . פה בישראל, מדברים עברית היא אומרת בנחרצות. ואז היא מספרת לי , איך אתמול הגיעה הביתה כמעט בשתיים בלילה . בוריס כבר ישן מזמן. היתה חפלה של חברה שלה מהעבודה הקודמת . מוסיקה וריקודים , המון אוכל ושתיה, היה כיף . החברה שלה חגגה חתונת הכסף..אלה בכלל לא הרגישה שהזמן עובר. היא רקדה וגם שתתה המון. לא יודעת איך בכלל הצליחה להגיע הביתה. אבל אז היא נכנסה בשקט בשקט למיטה. בוריס נחר. אפילו לא הרגיש. ומיד היא נרדמה .
בבוקר בוריס השכים קום והתחיל לצעוק עליה . מה קרה? שכחת את הדרך הביתה?פגשת מישהו?אולי היה לך בכלל סטוץ?
אלה בכלל לא חשבה לעות לו .עדיין היתה אפופה אלכוהול. כלכך רצתה להמשיך לישון.
אבל בוריס לא מפסיק לצעוק ולקלל. יוטפויומט ודברים כאלה ….
אני מלטפת את אלה. היא רגילה כבר."כלב נובח אינו נושך "היא אומרת וצוחקת.
אנחנו קופצות למים.
בצהריים היא תלך הביתה. בוריס כבר נרגע בטח. הכי חשוב היא אומרת "לשתוק" לא לענות לו".
ואז הוא מדבר לקיר. ויש שקט אחרכך.
נקודה למחשבה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך