פגשתי אותך במסיבה

20/09/2014 877 צפיות 2 תגובות

פגשתי אותך במסיבה. מסיבה גדולה למען האמת, מאוד גדולה.
לך היה שיער שחור ועיניים יפות והיא הייתה בלונדינית. החיבור היה מהיר, חיבור של מבוכה.
כדי להתגבר עליה, רקדנו, בסוג של אקסטזה מחוף לחוף מחוף לחוף, לא הפסקנו לקפוץ, לפעמים בתוך המים, משום מה לא התעייפנו כלל.. כמובן שהאלכוהול שיחק תפקיד ראשי.
השעה הייתה כבר מאוחרת, או מוקדמת ועצרנו לרגע. מיד צץ משום המקום בחור אחד וניגש למלאכה, למזלי עניינה אותו החברה שלך.
הלכתי אתך כמה מטרים בכדי לתפוס מרחק בטוח, רקדנו קצת, הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים, התקרבנו מעט, אך הדקה החזירה אלינו את השנייה ולא קרה דבר.
המשכנו לרקוד יחד, מידי פעם הגנבנו מבט נבוך, זו לכיוונו של זה וצפינו במקומיים משחקים באש.
העייפות הפציעה ואתה הספסל שהוצב במקום הנכון כאילו מרפי לא עבד ביום ההוא.
התיישבנו עליו אחד ליד השנייה כשהשלישית בצד השני. ידעתי שאת יודעת שאני רוצה ואת רוצה אבל היד קפאה. הצלחתי להזיז את הזרת שנגעה קלות בברך שלך ואחריה הפשירו כל שאר האצבעות. הסתכלתי לך בעיניים ואמרת לי "אני יודעת שאתה ביישן, גם אני כזאת" ואז התנשקנו, התחבקנו.
הבוקר עלה ואנחנו לא ישנו. המסיבה נגמרה ואתה המציאות השנייה. חזרנו במבוכה ובציפייה. הלכנו לישון בנפרד. כשקמנו היה כבר ערב. פחדתי מהציפייה שלך, ברור שגם אני ציפיתי.
אז ישבנו על החוף הסמוך וניגנתי בגיטרה וגם איזה בלגי אחד עם אחותו והלכנו אתם כי רצינו ללכת למסיבה שלא רצינו ללכת אליה.
וחזרנו כי לא הייתה מסיבה, והם הלכו לישון.
את נשארת לשבת לידי על תל קטן בסוף החוף, על קו המים. החלטתי להירגע והצלחתי.
הסתכלנו קדימה וראינו ים, אז הסתכלתי עלייך ואת עליי.
התקרבנו אחת לשני, כשלפתע הגיח ביננו כלב שהחליט לגנוב לנו עוד רגע. צחקנו על המזל והתנשקנו.
לא היה לנו נוח אז הלכנו אל החול הרך והתנשקנו והתחברנו. הלב שלי נגע ביד שלך והחיוך שלי התחבר לזה שלך. הגיע הבוקר והיית צריכה ללכת לשם ואני לשם אחר ונפרדנו.
זה היה ביום האחרון, שכאילו רצה לצבוע שלשה שבועות בוורוד במשיכת מברשת בודדת.


תגובות (2)

סיפור קלאסי ומתוק!!!

20/09/2014 13:08

המשפט האחרון של הסיפור גרם לזה היות פואטי ולהבין מה זה גרם לך להרגיש, אני אוהבת את זה

20/09/2014 14:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך