פתאום היא תבוא

snowhite 07/08/2014 834 צפיות 4 תגובות

בדיוק כשלא תחשבו עליה, כשתגידו לעצמכם – " מה אני בכלל צריך את הכאב ראש הזה " , בדיוק כשתוותרו, או שסתם זה לא יהיה בראש שלכם.. היא תבוא . והיא תגיע במלוא העוצמה והחוזק. כאילו לא היה כאן שקט מדברי קודם לכן ולא דממת אלחוט , היא תגיע במלוא כבודה והדרה ותדאג שכולם ישימו לב לבואה. כי היא לא יודעת להגיע בלי לדפוק כניסה, מה לעשות , כשאת אוחזת בתואר משנת חיים , מרטיטה, מענגת , מרגשת , ועוד ועוד , את מצדיקה כניסה מפוארת.
וכן , היא תגיע, למרות שעכשיו אתם מפקפקים בכך, ועל אף שכעת אתם קצת בספק – היא ממש כאן מעבר לפינה , פשוט מחכה שתפסיקו לחפש אותה בכל מקום, בכל אדם שאתם פוגשים ברחוב, בכל זוג עיניים לוטש ובכל מבט מעט שונה מן הרגיל, היא לא נמצאת שם. היא אוהבת להפתיע, היא אוהבת להגיע מהמקום הכי לא צפוי. כשתסתכלו על זה במבט לאחור ותחשבו "דווקא שם ? דווקא הוא ? " , תתרפקו על הרגע במבט נוסטלגי ולא תצליחו להפסיק לחייך- כי כן, יש לה כוחות קסם. היא מביאה אותך מבכי היסטרי לצחוק בלתי נשלט, ומעצבות איומה לשמחה פראית. היא מושכת אותך למטה ומעיפה חזרה למעלה למעלה, במהירות שעוקפת את מהירות האור . היא מלטפת, והיא שורפת , ומרגע שהיא תגיע אליכם- לא תרצו להרפות מידה. לעתים תצטרכו לתת לה ללכת. כדי לפנות מקום לאחת אחרת, טובה יותר, מרגיעה יותר , מתאימה יותר. והיא תקיף אתכם במעגלים מעגלים של אושר ותחושת שלמות פנימית.
האהבה תגיע- קצת סבלנות, והיא ממש אצלכם ביד. בהבטחה .


תגובות (4)

עכשיו אני פשוט יושבת מול המחשב ומחייכת. כול כך אהבתי את הקטע הזה, הוא אומר בשבילי כול כך הרבה. כתיבה יפה ונושא מדהים ומיוחד וסוף חמוד והשארת אותי אפילו בסוג של מתח כול הקטע של "מה זה הדבר הזה?" וכן, לרגע אחד עלתה בי המחשבה שאולי זאת האהבה אבל חיכיתי וגיליתי. וואו, קטע יפה. מאוד אהבתי.

07/08/2014 23:04

    וואי, תודה רבה , ממש שמחתי לשמוע :)))

    08/08/2014 10:05

את עזרת לי מאוד לא הבנתי למה לי אין אהבה ותודה לך

07/08/2014 23:20

איזה יופי של קטע! אהבתי מאוד <3

08/08/2014 09:55
3 דקות
תגיות: , ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך