היי, הנה סיפור חדש הוא מבוסס על סיפור אמיתי שקרה שנה שעברה :) מקווה שאהבתם!

רק מבטים

היי, הנה סיפור חדש הוא מבוסס על סיפור אמיתי שקרה שנה שעברה :) מקווה שאהבתם!

הוא היה מביט בה בכל שיעור מתמטיקה. כשהיא הייתה שמה לב למבטיו הייתה נבלעת לתוך עיניו. הוא לא היה מסובב את ראשו כשהיא שמה לב, אלא המשיך להסתכל. הם לא הכירו אחד תשניה.
היא הייתה בטוחה שזה סתם.. היו מצבים שאחרים שמו לב שהוא מביט בה ושאלו על מה הוא מסתכל.. הוא היה עונה על כלום. ישבה מאחוריה חברה, כך היא החשיבה אותה..
הם המציאו לו כינוי "X". שכך שכל פעם שהיה מסתכל עליה חברתה הייתה לוחשת "X".
הגיע הטיול שנתי, כל השכבה התחילה במסלול, היא נשארה מאחורה.
היא תמיד חשבה שזה יהיה טיפשי שהוא יהיה "מאוהב בה" היא ידעה שאין מצב שילד כזה יאהב אותה. כל הזמן חברה שלה הייתה אומרת לה שכן, ושכיף לה, כי הוא מקובל וכל זה.
היא הבחינה שעוברת הכיתה של אותו הנער, היא אמרה לעצמה שאם הוא יסתכל עליה בזמן שהוא יעבור עם הכיתה שלו, הוא מאוהב בה ואם הוא לא אז לא.
היא סובבה את הראש לעט לעט וליבה התחיל לדפוק מהר מאוד, הוא הסתכל עליה עיניו היו נעוצות בה. היא נלחצה והתקדמה קדימה בהליכה מהירה, ובמחשבות שזה לא יכול להיות..
הוא היה דופק בדלת של האכסניה שבה היא הייתה, ובורח בציחקוקים אם חבריו, כל פעם כשהיא הייתה פותחת, ליבה היה ממשיך לדפוק כל פעם חזק יותר כשהייתה מסתכלת עליו.
היא לא רצתה להרגיש אהבה, היא לא רצתה להיות מאוהבת בו, כי היא לא ידעה אם הוא באמת מאוהב בה או שסתם "טעות" היא לא רצתה להרגיש כאב.
במסלול השני של היום למחרת כולם עצרו והתיישבו, היא התיישבה על סלע קרוב.
הוא לא ישב רחוק ממנה, היא ראתה שנערה אחת מתקדמת לכיוונו נערה שהיא בכלל לא אוהבת, הנערה התיישבה עליו והתחילה לנשק אותו. הלב שלה התחיל לפעום ממש חזק כשהביטה בהם, אותו הנער ניסה להפסיק אותה והביט בה היא סובבה את הראש כשישר הסתכל.
היא ידעה שתצטער על זה. היא הבינה שכנראה יש לו חברה אבל לא הייתה בטוחה. היא הפסיקה להסתכל עליו. לפני שהסתיימה השנה הוא היה קורה בשם שלה ממש בלחש.
היא הייתה מסובבת את הראש והוא היה מביט בה. ואז הייתה מסובבת בחזרה את הראש וממשיכה לענות על התרגילים, לפעמים יצא לה לפגוש אותו במסדרון, כשהיה מביט היא הייתה מגלגלת עיניים. אבל משום מה הרגישה כלפיו משהו קטן. הסתיימה השנה וחברה אחרת (טובה שלה) אמרה לה שלאותו הנער יש חברה, היא הראתה לה תצלום שלהם מתנשקים וזאת הייתה אותה נערה. כשהיא ראתה את זה ליבה התחיל לפעום ממש חזק, היא לא רצתה להראות על עצמה שהיא מרגישה כאב או צער, רק עשתה את עצמה מופתעת.
והבינה שאלו כנראה היו רק מבטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך