קרמבו
ממש פרקתי ורשמתי את מה שהפכתי לסיפור וממש אהבתי את זה אני מקווה שגם אתם ואשמח לביקורות ותגובות^~^

תחייך, העולם הוא לא מה שנדמה לך

קרמבו 09/02/2015 772 צפיות 4 תגובות
ממש פרקתי ורשמתי את מה שהפכתי לסיפור וממש אהבתי את זה אני מקווה שגם אתם ואשמח לביקורות ותגובות^~^

״אני לא מסוגלת יותר״
״אלוהים למה אתה עושה לי את זה״
״אני רק רוצה למות וזהו״
מלמלתי לעצמי בגרון ספוג בדמעות, בעודי חורטת על ידי עם הלהב הכסופה והמחודדת.
פס אחר פס, כל פס חדש מתמלא בדם וצורב בידי, בדיוק כמו שזה צורב בליבי.
בטני צורבת מירוב רעב, וגופי רועד מירוב בכי. עלי פני זולגות דמעות, טיפה אחר טיפה, הם זולגות ללא הפסקה.
הפלאפון רוטט ללא הפסקה, ועל המסך מוצגות הודעות שרק גורמות לי יותר ויותר לגמור עם חיי.
״תתאבדי כבר״
״איכס ילדה מושפלת מי ירצה אותך״
״תגידי תודה עכשיו אף אחד לא מדבר איתך״
ידי צורבת ורועדת מירוב כאב, טיפות דם גדולות נופלות על רצפת הפרקט החומה.
״די בבקשה אלוהים תן לי לגמור עם זה״
המשכתי לדבר לקירות החדר הריק.
כל דבר בחיי ניהיה גרוע, לא יכול להיות לי דבר טוב אחד בחיים.
לא יכול להיות לי חבר אחד אמיתי.
לא יכול להיות לי מישהו שבאמת אוהב אותי ורוצה אותי.
אלוהים פשוט שונא אותי, כולם שונאים אותי.
ניגשתי לארון ולבשתי את השימלה האהובה עלי, התאפרתי יפה וסידרתי את שיערי.
כיביתי את הפלאפון והנחתי אותו בעדינות בפינה, נשכבתי על המיטה וכיביתי את האור.
ואני מבקשת תוך כדי שדמעות שלא מפסיקות לזלוג מעיני.
״אלוהים, בבקשה שאני לא יקום מהשינה אף פעם, בבקשה אלוהים אני מתחננת, רק תעשה לי משהו אחד טוב בכל חיי,שאני לא יקום בחיים".
כיביתי את האור ועצמתי את עיניי, בתקווה שלא אפתח אותם שוב לעולם…


תגובות (4)

:(
למה לחייך? זה סיפור עצוב

09/02/2015 19:33

זה ממש עצוב ומרגש, זה אמיתי? בכללי הכתיבה מדהימה, את מאוד מוכשרת בזה!

09/02/2015 20:06

אממ כן רשמתי בדיוק כל מה שעבר עלי והרגשתי שכלכך בא לי לעשות את זה
והשם הוא צורה של ציניות עצובה כזאת

09/02/2015 21:01

אלוהים, הכתיבה שלך כל כך מדהימה.
אלוהים, כל מילה ומילה גרמה לי להזיל דמעות, אני קוראת ובוכה וכל כך רוצה להיות שם בשבילך, כי גם אני הייתי במצב הזה ואני יודעת איך זה להרגיש דחויה, איך זה להרגיש ששום דבר בחיים לא שווה את הלחימה בלקום כל בוקר מחדש אל תוך עולם שאת שונאת…
ואני כל כך רוצה לחבק אותך עכשיו…
את חזקה, את קמה ומתמודדת ועצם העובדה שאת עוד כאן, כותבת ונושמת מעיד עלייך כמה שאת מסוגלת. כמה יכולת יש בך. אני גאה בך על כך.
את עוד תמצאי את נקודת האור הזו, את האדם הזה שיאיר בך את הנקודות האפלות. את יודעת את זה, נכון?
זה יקרה. אל תוותרי לחיים. אל תרימי ידיים.
אני לא מכירה אותך, אבל אני כן יכולה להגיד שאת מוכשרת והכתיבה שלך נוגעת וחודרת עמוק ללב.
תמשיכי לכתוב, תמשיכי לעשות את מה שאת אוהבת ואל תתני לאף אדם בעולם להוריד אותך למטה, אף פעם!!
אם תרצי לדבר, אני כאן תמיד.
♥ נעמה.

28/02/2015 22:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך