גיא שמש
אשמח לדעת מה אתם חושבים על היצירה הדי עלובה הזו....

תחתונים וחטאים 10

גיא שמש 22/02/2015 1514 צפיות אין תגובות
אשמח לדעת מה אתם חושבים על היצירה הדי עלובה הזו....

ואנחנו כבר בבגדים תחתונים. אני עם תחתוני בוקסר, והיא עם תחתונים קטנטנים וחזיית תחרה כזאת שקולטת את כל השדונים החמודים שלה. אני מנשק ומוצץ את השפתיים המקנטרות שלה, והיא מחיייכת ומלטפת עם לשונה את לשוני, וידייה כרוכות סביב צווארי, ואני מנשק ומלקק את צווארה, והיא זוקפת ראשה אחור בהנאה.
והיא שולחת ידייה אחור ומתירה את החזייה, ובטוחה שאני אוהב את מה שאני רואה, והיא צודקת. אני מנשק את לוח לבה ויורד לשדייה, אוסף אותן בעדינות בשפתיי, ממלא את פי בעדינות בפטמותיה ונושך קלות רק בשפתיי את קצות פטמותיה שעומדות זקורות מתאוות לי.
והיא משילה את תחתוניי, ומלטפת את זקפתי, ומתקרבת, ומלקקת את תאוותי, ומשחקת בין אצבעותיה באשכיי כמו ג'ולות, ושפתייה יונקות בעדינות את אשכיי, ומכניסות לתוכן את קצה זקפתי, בעוד לשונה מלקלקת על הקצה בעדינות רטובה ומטרפת.
אני מפשיל ממנה את תחתוניה הקטנטנים, ומסתנוור מהפות הרטוב והעדין שכמו זוהר אליי ומנצנץ, כפרח עטור טל. אני מכניס את איברי לתוכה, והיא נאנקת ונמסה, וידייה כרוכות על שכמי, בעודי אוהב אותה בתוכה והיא מגישה את שדייה לשפתיי.
היא מחבקת ברגלייה את אגני כשאני נכנס לתוכה, והרטיבות שלה גדולה, וכך גם עינייה שדומעות, והיא מנגבת את עינייה ומנשקת את חזי. ואני מנשק את שפתייה והיא נושקת אותי וממררת בבכי, ואני מנגב את הדמעות מעיניה ושואל אותה – למה את בוכה, יפיפייה? והיא בולעת רוק ומשתנקת, ואומרת בקול מרוסק – אתה כל-כך מזכיר לי את אבא שלי.

בום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך