אתה הוא הראשון..

Professional~dancer 06/10/2015 1127 צפיות 5 תגובות

אתה הוא הראשון שחדר לגופי.
הראשון שנכנס אליי, אמנם לא הראשון שהתנשקתי איתו, לא הראשון שליקק לי את הפטמות וגם לא הראשון ששיפשף לי בתחתונים, אתה לא הראשון שהתאהבתי בו, אני צוחקת.. אתה לא הראשון שהרגשתי אלייך בכלל משהו, אני לא מכירה אותך בכלל, סתם התחלת איתי ודיברנו.
היה ריק, משעמם, אז הסכמתי שניפגש ונישב אצלך בבית, אתה לא הראשון שאני יושבת אצלו בבית, באינטימיות כזאת.
אתה הראשון שמאוד אהבתי את איך שנראית, בול הטעם, העיניים היפות, המבט הממזרי, החיוך עם השפתיים הגדולות והרווח בין השיניים שמתאים לך.
אתה הראשון שי, הראשון שהרגיש את הגוף שלי באמת שחדר לתוכי, רציתי ללכת ,ביקשתי כמה פעמים ללכת ושאני לא יכולה לא רוצה, שכנעת אותי, לא נתת לי אפשרות לחשוב בכלל, לא הרפית.
המשכת והמשכת עד שהכנעת אותי להסכים לך להיכנס למרות שההסכמה שלי לא הייתה חשובה מלכתחילה.
עשית את זה כמו שצריך ,יפה!
לאט בעדינות, מילים יפות, נשיקות חמות..
״תהיי איתי תסתכלי עליי״ אמרת לי תוך כדי ״אני רוצה לשמוע אותך״ העיניים שלך מעופפות אתה לא רואה כלום לא אכפת לך, דפקת שלוש באנגים לפני כמובן, מעשן כמו חזיר.
גמרת.
על הבטן שלי.
ניגבת אותי אחר כך, תיכננת שאני ישאר לישון איתך רק בשביל לזיין אותי שוב.
כשהתעקשתי ללכת למרות שהיה בי רצון להישאר איתך אמרת לי ״שלא תהיי עכשיו אם אף אחד אחר, שלא תצאי עם מישהו אחר, זהו.
את איתי עכשיו״
הסתכלתי עלייך ושאלתי בתמימות הכי לא אופיינית לאופי החסר גבולות ובושה שלי ושאלתי למה ..
״כי ככה אם אני הייתי הראשון שלך אז שישאר ככה״
נעלתי את הנעליים הסתכלתי עלייך ״אני אפילו לא מכירה אותך״
ליווית אותי לדלת חסמת אותה עירום עם בוקסר שחור עלייך ,גבוה ממש ,שרירים יציבים וחזקים ,עומד מולי.
״שלא תברחי לי עכשיו, כשאני יתקשר או ישלח הודעה תעני, תיזהרי״.
נתת לי נשיקה חזקה בפה ויצאתי אל תוך הלילה כשאני יודעת בוודאות שאני לא מתכוונת לראות אותך אי פעם שאני שוכחת וזהו.

שלושה חודשים עברו מאז ,שכחתי אותך אבל לא לגמרי לפעמים אני נזכרת בך, לא ראיתי אותך למרות שהיו פעמים שרציתי שתראה אותי במקרה אבל זה לא קרה.

״תסגרי לי את החזייה מאחור, על המידה הכי גדולה!״
אני מסתכלת על עצמי במראה וכל כך אוהבת את מה שאני רואה.
עקב גבוה בצבע לבן שמנת ,חצאית מיני בצבע לבן וחולצת בטן קרמית מעוטרת באבנים קטנות עם קשירה מאחור.
״אוף לוחץ לי החזייה הזאת ,עזבי אני אלך היום בלי חזייה!״ אמרתי לאנג׳ל ,
״עם הציצי שלך לא הייתי הולכת עם חזיות בכלל!״
פיזרתי את שיערי הקצר סידרתי אותו קצת ליפגלוס ורוד בלי איפור ובלי גועל על הפרצוף ויצאנו.
שלושה רכבים מלאים אנחנו, כל החברה נוסעים למרינה באשדוד ,נשתה קצת נהנה.
אני נוהגת על אחד מהם.
אנחנו בדרך ואני הכי אוהבת את הכבישים החשוכים האלה שי ,שאין אורות בכלל רק האורות של האוטו וככה אני יכולה לשקוע למחשבות ולהירגע בכיף..
פתאום קפאתי.
למה הזכרתי לעצמי את השם שלך עכשיו?
הגברתי את הווליום פתחתי חלון הדלקתי סיגריה והתחלנו לשיר ולצרוח כמו משוגעים ,עישנתי כמו מטורפת כאילו זה יצליח להעסיק אותי כדי לא לחשוב עלייך.
כבר בכניסה לאשדוד הייתה לי הרגשה מוזרה ,פתאום לא הצלחתי להוציא אותך מהראש.

עשן. רעש. באס!
אחח חיי המועדונים כמה שאני אוהבת.
התמקמנו כולנו במעגל של ספות מפוארות מסיביות בצבעי זהב ואדום, לא כמו במועדונים אחרים היה קריר, נעים מאוד, ריח של לבנדר באוויר ולא של סיגריות או סמים.
הרגשה טובה ,אווירה מרגיעה ,סטורמאה ברקע.
גל של צמרמורת הולם בי אני משפשפת את ידיי בגופי כדי להעביר את זה ,אני לא מצליחה שי..
אני בכוס השלישית שלי הסטלה עולה כבר המצב רוח בשמיים והדאגות הלכו לישון מזמן אני עולה על הבר כמו שאני אוהבת, מרכז התשומת לב ומתחילה לרקוד ,להשתגע, אני יכולה להרגיש את כל העיניים מסביב נוחתים עליי ולא עוזבים נחים על גופי שזז כנחש.
אני מדוייקת.
גם כשאני משתגעת הצעדים שלי טובים ,חזקים, אני לא מתבלבלת.
השיער מתנופף מכה בפנים שלי ,המלכה שלי ריהאנה ברקע עכשיו ואני מרגישה שאף אחד לא מעניין אותי.
ממממ.
ידעתי.
אתה פה.

ברחתי החוצה לכיוון האוטו שחונה סמוך לחוף ,בחניה אף אחד לא נמצא ,ברחתי באלגנטיות.
פקחתי את עיניי והיית מולי כמה מטרים מימני עומד ולא מביע שום דבר במבט שלך ,קלטתי אותך והאינסטינקטים של החתולה שלי הופעלו מיד, נבהלתי שאתה שם לא במובן רע אבל הופתעתי למרות ההרגשה שהייתה לי לגבייך, חשבתי שזאת עוד אחת ההרגשות שלי שאני יראה אותך,
מיד המשכתי עם המבט הלאה ממשיכה לרקוד עוד כמה שניות כשהרגליים כבר מתחילות לרעוד, ניסיתי להשתלט לא הצלחתי הסתובבתי לברמן שעמד והסתכל עליי כאל טרף וביקשתי שיעזור לי לרדת ,
ירדתי לאט והתחלתי ללכת במהירות לכיוון הכניסה כשבדרך כל מיני בחורים מנסים את מזלם איתי ,אוף אני הולכת מהר עכשיו אוף, אני לא מאמינה שראיתי אותך עכשיו,
לא אכפת לי מימך אתה כלום בשבילי אני לא מכירה אותך ולא רוצה להכיר ,אתה סתם אפס שמעשן סמים כל יום וחושב שתהיה זמר.
אידיוט.
נשענתי על הג׳יפ השחור שלי מסתכלת על הגלים הרחוקים נשברים בקו החוף ,לא מצליחה להירגע אני מעשנת כמו מטורפת כבר סיגריה שלישית ברצף.
״תסתובבי עכשיו ותסתכלי עליי!״
הפסקתי לעשן ,מחייכת חיוך קטן, ידעתי שתבוא אחרי בן זונה, כמה שבא לי לשחק בך למרות הקופסה הריקה בראש שלך אבל איך בא לי!
הסתובבתי אליו ,ההיפנוט שלי התחיל,
הוא עומד במכנס ג׳ינס כהה עם קרעים, נעליים אלגנטיות בגוון חום כהה ומכופתרת שחורה עם כמה כפתורים פתוחים ,השרשרת זהב מציצה מבעד לחזה המנופח שמבליט אותה, השרירים שהדוקים לכל חתיכת בד בחולצה שלך, העיניים שנכנסות היישר לעיניים שלי ,זוהרות עכשיו ,אפשר לראות את הירח משקיף מבעד הירוק כחול שבעינייך.
אתה עומד ידייך פרושות לצדדים כולך מתוח וגברי כתמיד, עושה חשק להתנפל עלייך ופשוט לשקוע בתוכך אבל אני? מממ מה פתאום ?! אף אחד לא יפיל אותי בטח שלא אתה.
אני נועצת מבט בעינייך ,רגועה ונינוחה, אך בתוכי הלב בוער דופק כל כך חזק שאני מפחדת שתשמע.
לוקחת שכטה אחרונה מהסיגריה ומשליכה אותה עם פעלול קטן לכיוונך.
אני חושפת חיוך שובב וקטן ״מה נשמע״ אני שואלת בחוסר עניין ומתקדמת אלייך.
לא עונה ,עומד זקוף לא זז מילימטר ,המבט לא משתנה בפנייך.
אני עומדת כבר ממש מולך קרובה אלייך כל כך ,אתה מסתכל לי היישר בעיניים במבט עמוק וחזק, ועכשיו זה מגיע, אתה מתחיל לטייל לי על הגוף עם העיניים הקריסטליות ,אני לא מחכה הרבה לתשובה מימך ושונאת את המבטים שאתה עושה לי עכשיו ,בוחן את גופי כאילו אני חתיכת בשר.
התחלתי להתקדם לכיוון המועדון באתי לעקוף אותך הייתי כבר מעבר לכתף שלך הריח שלך מכה באפי ,ריח שולט! חזק!
תפסת את ידי מהזרוע בחוזקה, ובתנועה קלה החזרת אותי לעמוד מולך שוב ,יותר קרוב אלייך, אנחנו מרגישים את הנשימות אחד של השני, הלב לא חודל מלדפוק ועקצוצים מוזרים מתחילים להגיע בתורות אל גופי ,אני מסתכלת אלייך לא מראה שום בהלה או התרגשות ,עומדת כמוך בלי שום רגש או הבעה בפנים.
כל כך בא לי שפשוט תרים אותי תצמיד אותי חזק אלייך ותנשק אותי באגרסיביות ,תיגע בי חזק ותשקע בתוכי כל כך בא לי.
אבל אני מחזיקה את עצמי.
הוא מוריד את האחיזה שלי מידי ושוב עומד כמו קודם מסתכל לי בעיניים ״ליאורה?״
הוא שואל.
״שי״ אני אומרת ברכות ..
הוא מעקם את שפתיו בפשטות מתקרב אליי לאוזן ״אני שונא שברחת לי״ הוא חוזר להסתכל עליי מקרוב ״נעלמת ,לא ענית לטלפונים הודעות״ הוא מתחיל להגביר את קולו ״חסמת אותי בכל מקום אה, כמה שאני עצבני עלייך, כמה שחיכיתי לפגוש אותך כבר, שאלוהים יעזור לך עכשיו ליאורה!״
הוא מסיים בלחישה ,ההבעה בפנים נהייתה ברורה.
הוא כועס. מאוד. המבט שלו מוכן לחנוק אותי עכשיו למוות.
עם זאת המבט שלו מת לתפוס אותי בשתי ידיו להוריד אותי לחוף ופשוט לזיין אותי שם.
אני מתחילה להתרחק מימנו לאט ,העיניים לא זזות מימנו ״שאלוהים יעזור לכולנו שי, לכולנו, לך להפסיק לעשן סמים כמו חזיר כל יום ולרוקן את המוח שלך, לי יעזור להתחיל לבחור בנים נורמלים .. שיעזור לכולנו!״
הסתובבתי לכיוון הים הבטתי בגלים כמה שניות וחזרתי אליו שוב ״לא צריך הצגות ,בסך הכול זיינת אותי פעם אחת היה נחמד היה כיף, אנחנו לא מכירים וככה זה יישאר, אתה ממש לא צריך לכעוס״ סיימתי את דברי והפעם התקדמתי לכניסה של המועדון כשאני יותר רחוקה מימנו.
הוא התחיל לצעוד לעברי במהירות כמו משוגע ואני מבינה שברגע שהוא מגיע אליי יהיה לי קשה מאוד לצאת מימנו.
״עצור!״ צעקתי אבל הוא המשיך להתקדם אליי במהירות ״שי בבקשה אל תתקרב יותר״ לפני שהספקתי לסיים לדבר כבר הייתי מונפת באוויר ,הוא הניח אותי על כתף אחת שלו בכזאת קלילות והחל להתקדם לתוך החניה ״שי תוריד אותי״ אמרתי בנחת.
קול חבטה חזק הלם בישבני ,הרגשתי שהתחת שלי פשוט בוער מהמכה ״בסך הכול זיינתי אותך הא אנחנו לא מכירים וככה זה יישאר?!״ הוא התחיל לצרוח ״אני יראה לך עכשיו איך זה עובד אצלי מתוקה קטנה, את מדברת הרבה תלמדי לסתום תפה״
״יא בן זוננננ..״ הוא הוריד אותי מיד הצמיד אותי לג'יפ האמר גבוה הרים את ידיי למעלה והצמיד לאוטו ״את לא מקללת ליאורה! אל תנסי אותי״ הוא אמר בשקט.
״אין לי מה לעשות איתך שי!!!״ צעקתי עליו
״סתמי תפה!!!! סתמי!! אל תוציאי יותר מילה! כל מילה שאת אומרת מחרפנת אותי עוד יותר ,אל תנסי אותי שתקי!!!״ הוא צרח כמו משוגע כשוריד קטן יוצא לו מהמצח.
הוא הכניס אותי להאמר הצהובה התיישב בכיסא הנהג ופשוט התחיל לנסוע כמו מטורף.
כן .. אני כנראה כבר לא יצא מימנו ,מחכה לי לילה ארוך וכנראה עוד הרבה לילות כאלה..


תגובות (5)

אוקיי אז ככה.. הרעיון המסתתר מאחורי הטקסט הוא טוב! מאוד!
אבל, יש לך לא מעט שגיאות בזמנים וכד'.
הטקסט עצמו כתוב בכתיבה בינונית ואולי זה מה שהופך אותו לידידותי לקורא.
ההרגשה סוחפת וזה מעולה!
אשמח אם תוסיפי הגבלת גיל כי הטקסט לא לכל הגילאים. בהצלחה בהמשך.

06/10/2015 12:27

    רשמת שיש לי מעט שגיאות בזמנים וכדומה .. תרחיבי יותר לא היית בקורה לגמרי.
    בכוונה בחרתי שפה בינונית רק כדי לנסות להתחבר לכל הקוראים ולשמוע תגובות על הסיפור הספונטני הקצר שרשמתי מסיבות מסויימות .. שמחתי שבסופו של דבר אהבת!:)

    06/10/2015 22:03

זה יכול להיות מעניין, אבל לא התחברתי לסגנון שזה כתוב בו. לדעתי צריך להשקיע יותר בשפה (אבל כמו שאמרת זה בכוונה וזה גם מתואר מזווית של מישהי שמדברת ככה אז אני יכול להבין) ודרך אגב, מותר לכתוב כאן סיפורים ארוטיים? אם כן אולי גם אני אכתוב אחד בהזדמנות…:)

08/10/2015 09:21

סוחף! השפה מושלמת מה שמשנה זה הזדהות מצד הקוראים. אני מאמינה שיש והרבה!

19/10/2015 20:13
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך