סיפורי ערסים :) פרק 1

15/07/2014 6083 צפיות תגובה אחת

פרק 1: XD

בר.
בר, בר, בר, בר!
שמעתי את אח שלי עולה במדרגות.
"היי הנסיכה אליזבת שעה שאני קורא לך, לכי פתחי את הדלת" הוא אמר
"סליחה? מה אני עובדת אצלך?" עניתי
הוא הנהן ויצא.
יאוווו איזה אגואיסט לעלות במדרגות להעיר אותי זה כן אבל לפתוח את הדלת לא, אוף שונאת בנים זה עם כזה פיכס.
ירדתי במדרגות פתחתי והנה הגיע הרגע שרציתי להרוג מישהו.
"חיים שליייי" ניצן צעקה עליי וקיפצה וחיבקה אותי.
"יסתומה עוד לא התעוררתי תביאי גונג ותעשי אותי 10% נכת שמיעה מה יש לך תני להתעורר!". מה שאני אוהבת בה זה שהיא באמת סתומה, יודעים מה היא ענתה לי? :" מה זה גונג?" צחקתי ואמרתי לה מפגרת חח חכי פה אני הולכת לצחצח שיניים.
אחרי איזה פחות מחמש דקות צלצול בדלת צעקתי לניצן:" פתחי ת'דלת!" זה היה אח שלה, עידו מיכאלי. יצאתי מהאמבטיה וראיתי את עידו. "היי עידו" אמרתי ומזגתי לי מיץ תפוזים פתאום אח שלי יצא מהמאורה שהוא קורא לה חדר ואמר:" אח שלי פה?" הסתכל על עידו וצרח:" אח שלייייי, יברווז שנים לא ראיתי אותך!" והם כמו זוג נשוי נתנו חיבוק גברים, לא משנה.
ישבתי על השיש במטבח כשניצן האהבלה הזו הבהילה אותי וצרחה:"בר!!" ורצה למטבח,"מה את מפגרת הבהלת אותי מה עובר עלייך?!" צרחתי והיא אמרה:" מה השעה?" שתיהיה נורמלית אמרתי והמשכתי לשתות. היא אמרה:" יעמה ישלך ארבעים דקות להתארגן ליום הראשון!!!"
"מה!??! למה לא אמרת לי?!" וישר רצנו לחדר שלי.
בכלל שכחתי שהיום זה היום הראשון.
בזמן שאנחנו בחדר וניצן עוזרת לי להתארגן שמעתי שאח שלי ועידו אומרים:" מי שישמע ארבעים דקות להתארגן, אסון, חרב עולמי" והם צחקו. אמרתי את זה לניצן ופשוט תכננו נקמה.
בסוף יצאנו ואיכשהו גם הגענו בזמן.
איככ גועל נפש את מי ראיתי בכניסה.


תגובות (1)

הניסוח קצת נטול עומק
שימוש בסלנג בטקסט יותר מידי
מרגיש כמו הודעה בווצאפ
סליחה אבל יש על מה לעבוד
הכל כללי מידי וחסר עניניות
מקווה שתשפרי

26/10/2014 21:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך