סיפורי ערסים :) רון וליאל

02/04/2014 1568 צפיות 2 תגובות

ליאל אזולאי-היוש אני ליאל בת 16 מתל אביב.שיער חום עד אמצע הגב חלק,עיניים כחולות,נמוכה,רזה איך החברה אומרים?מושלמת! אבל אני לא תופסת מעצמי יותר מידי,ביטחון עצמי בשמיים,חיית מסיבות,לא שותה לא מעשנת אבל אני ילדה רעה,קשה להשגה עושה צרות,מתה על זה!
אני שונאת ערסים,הם חושבים את עצמם יותר מיידי וחושבים שהם יכולים להשיג כל אחת,יש לי חברה אני מתה עלייהההה קוראים לה ירין אברג'יל השנה היא עוברת לתל אביב מחולון,לעומתי היא מתה על ערסים.
יש לי אח קוראים לו בן אני מתה עליו הוא לא נותן לי ללבוש קצר בכלל אלא אם כן אני הולכת איתו ולא נותן לבנים להיות לידי יותר משתי שניות!

בן אזולאי-בן 17 מתא אביב,חתיך! קוביות בבטן שרירי,עיניים ירוקות,שיער שחור מרינס נמוך לצד,עגיל בגבה ובאוזן,בקיצור אני האיש והאגדה,אין מסיבה שלא הייתי בה ואין דבר כזה מסיבה אם אני לא שם,תשאלו מי זה אלירן אזולאי כולם ידעו לענות לכם,ביטחון עצמי בשמיים,ערס רצח,שותה,מעשן,סטוצניור,בנות לא אומרות לי לא ואין בת שלא רוצה אותי,בצפר.!לא מכיר מקום כזה,יש לי אחות כוסית!מי שייגע בה ימצא את עצמו בבית חולים!
יש לי חבר אח בנשמה באלוהים רון אברג'יל,השנה הוא עוב לתל אביב מחולון.

ירין אברג'יל-היוש אני ירין בת 16 מחולון השנה עוברת לתל אביב,שיער שחור ,עיניים חומות,גבוהה יחסית,איחן לי כ"כ ביטחון עצמי אבל אני סבבה,יש לי חברה שאי מתה עליייההה!ליאל אזולאי אין דברים כמוה היא חיית מסיבוטת וביטחון עצמי?בשמייםםםם.
יש לי אח קוראים לו רון אני חולה עליו הוא שומר עליי ממש הוא לא נותן לי לעשות כלוםם אבל אין אחים כאלו!

רון אברג'יל-בן 17 מחולון השנה עובר לתל אביב ביצ'ססס!חתיך רצח1עיינים חומות שיער שחור מרינס נמוך לצד,קוביות שרירים עגיל בגבה ובאוזן,חיית מסיבות,ערס מהחיים,שותה מעשן מזיין וזורק,בצפר?1 לא שמעתי על מקום כזה,בא רק בשביל לעשן ולזיין אין אחת שאמרה לי לא,בנות באות אליי ומזילות ריר,יש לי אחות בת 16 קוראים לה ירחין,בן זונה מי שיעז לגעת בה אני שומר עלייה כמו על העיניים שלי!
יש לי חבר אח בשנמה מת עליו!בן אזולאי,אין חיה כמוהו!


תגובות (2)

אהבתי תמשיכייי

02/04/2014 19:47

    המשכתי (;

    02/04/2014 20:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך