אופס….התאהבתי! – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 6

מאוהבת במאליק 10/10/2012 2160 צפיות 7 תגובות
תהנו :)

**נקודת המבט של זאין**
"אז את רוצה לבוא לראות את החדר שלי?" הפתעתי את היילי בשאלה "למה לא " היא ענתה לי,התקדמתי בהמשך המסדרון והיא באה אחרי נכנסתי לחדר האחרון משמאל והיא נכנסה אחרי "וואו , זה ממש גן עדן" אמרה בזמן שהיא מסתכלת על המראות שיש לי בחדר "אני יודע!" אמרתי והתיישבתי על המיטה היא ישבה לידי, התחלתי להזיע למה אני מזיע? חשבתי היא הסתכלה על התקרה וראתה את מראה "אתה ממש אוהב את עצמך?אה?" שאלה "כן," עניתי "מאוד" המשכתי היא הייתה כל כך יפה העיינים שלה היו כל כך ….. רגע, אני? אני? לא אני לא !,לא! ,לא! כל פעם שזה קורה לי אני נפגע! אסור לי להתאהב… חשבתי לעצמי וחוץ מזה יש לך חברה המשכתי במחשבות וגם לואי והארי אוהבים אותה! אני לא יכול לעשות להם את זה …. מספיק שניהם ילחמו עליה … לא אני ישכח ממנה! חשבתי "תגיד אתה תמיד כזה שקט?" היא שאלה אותי והאירה אותי מהמחשבות "לא בדרך כלל אני ממש רועש!" עניתי לה "אז, תגידי בא לך לנסות את מה שליאם ואפריל עשו?" שאלתי בגיחוך "מאוד!" ענתה בציניות וצחקה צחקתי איתה…
**נקודת המבט של לואי**
איפה זאין והיילי ?חשבתי לי החלטתי לעלות למעלה … עמדתי ליד החדר של זאין ושמעתי צחקוק "מה אני לא מספיק טוב כדי שתנשקי אותי?" מה הוא אמר???? "אתה פשוט מעולה בשביל זה !!!" שמעתי את הקול של היילי נכנסתי לחדר וראיתי את היילי עומדת ומסתכל על עצמה במראה שכתוב עליה 'זאין החתיך' אני הבאתי לו אותה… איזה חבר טוב אני! וזאין יושב יושב על המיטה ומסתכל על המראה שעל התקרה "מחר בשתיים עשרה!" אמרתי להיילי "תלבשי בגד ים" היא הנהנה ויצאתי מהחדר שמח…
**נקודת המבט של אשלי**
נייל כז חתיך!!! באלי לקפוץ עליו ולחבק אותו …. הוא מושלם מידי!!!!! טוב אני אלך לשבת לידו…. קמתי… גאאד אני לא מסוגלת חשבתי והתיישבתי בחזרה. "את בסדר?" שאל נייל וישב לידי "כ-כ-ן" עניתי , סתומה! למה את מגמגמת הוא חייך אלי חיוך מתוק כמו מרציפן.. המאכל האהוב עליי… הסתכלתי עליו ושאלתי "איך זה לחיות עם הבנים?" "בסדר! למה את שואלת?" שאל בחזרה "כי שאתה חי עם בנות תמיד יש מי שתסדר ,תנקה ותבשל… ושאתה חי עם בנים יש בלגן אחד גדול!" השבתי לו, נייל חייך חיוך מבויש ואמר "יש לנו תפקידים- לואי מנקה, ליאם מסדר, זאין .. " הוא חשב רגע והמשיך "זאין לא עושה כלום! והארי מבשל ואני… אני אוכל מה שהארי מבשל!" צחקתי "ככה זה גם אצלנו מנדי היא הבשלנית, אני האכלנית" עצרתי וחייכתי חיוך מבויש "תמשיכי" הוא אמר , המשכתי " אמה אחראית לניקיונות, אפריל לסידור והיילי.. לשינה" "את יודעת שאני חושב על זה היילי וזאין מתאימים!" הוא אמר "אולי " עניתי "אבל אני למדתי לא להתערב בחיי האהבה של היילי!" המשכתי וצחקתי "את צודקת עדיף שנעזוב אותם לנפשם!" לפתע הארי קם מהספה והלך למטבח "מנדי?" מנדי הסתכלה עליו במבט שואל "את מבשלת?" שאל אותה "כן" היא ענתה "רוצה לעזור לי להכין ארוחת צהריים ?" הוא שאל "למה לא?" שאלה וקמה הם הלכו למטבח, נייל הסתכל עליהם ורק שהם נכנסו למטבח והתחילו לבשל הוא הסתכל עלי , הלכתי לאיבוד בעיניים שלו "אני יכולה לנשק אותך?" שאלתי "כן" הוא ענה בלי לחשוב בלי לחשוב ונישקתי אותו הייתה לי הרגשה חמימה שמחתי כל כך ואז קלטתי מה עשיתי ומה אני עושה… אני ביקשתי מנייל לנשק אותו הוא הסכים ועכשיו… אני מנשקת את נייל הורן מוואן דיירקשן!! אהההההה צרחתי מפנים …..
**נקודת המבט של נייל**
אני מאוהב באשלי!!!!!! היא בידיוק כמוני חמודה ומתוקה ויפה! בדיוק כמוני הסתכלתי עליה והיא שאלה אותי "אני יכולה לנשק אותך?" "כן" עניתי בלי לחשבו בכלל ונישקתי אותה!
זה היה כזה מדהים!! אולי זה היה מהיר מדי? אבל זה היה מדהים!!!!!
**נקודת המבט של הארי**
אני שמעתי את היילי ונייל מדברים אשלי ומנדי מדברים היא אמרה שמנדי אוהבת לבשל ועכשיו שאני צריך לבשל ארוחת צהרים לעשרה אנשים לא תזיק לי עזרה אז הזמנתי אותה לבוא למטבח. "אז….?" שאלתי "אני יכין סלט!" היא אמרה והוציאה ירקות מהמקרר "אוקיי" אמרתי בישלנו בשקט שמעתי קולות מהסלון ואלה לא היו קולות של דיבור אז הצצתי לסלון מנדי ראתה אותי ובאה אחרי … ראינו את אשלי ונייל מתנשקים!!!! מנדי גיחכה וחזרה למטבח היא סיימה לטגן שניצלים והודיעה לי "סיימנו!" רציתי לשאול אותה אם לפי דעתה יש לי סיכוי עם היילי אז שאלתי אותה "אז… את חושבת שהיילי בעיניין שלי?" היא הסתכלה עלי היא נראתה עצובה ואז היא אמרה "כן…לא? לא יודעת…אני צריכה לשירותים…!" ויצאה מהמטבח ….
**נקודת המבט של מנדי**
ברור…. נו הוא רוצה את היילי, איך בכלל יכותי לחשוב שיש לי סיכוי איתו היתי עצובה ומבולבלת הלכתי לשירותים…. עמדתי לבכות …אבל לא בכיתי! רק הסתכלתי על עצמי במראה ,אין פלא שהוא לא רוצה אותי. חשבתי והורדתי את המים…. "אני הולכת הביתה" צעקתי לבנות ולפני שהן הספיקו להגיב טרקתי את הדלת ….
**נקודת המבט של היילי**
ישבתי ליד זאין הסתכלתי עליו עמוק בתוך העיניים החומות שלו ,הלכתי לאיבוד! חשבתי והוא רכן אלי ….
המשך יבוא…


תגובות (7)

תמשיכי!!

11/10/2012 06:15

תמשיכי!!
גם לי בא לנשק את נייל הורן..
עכשיו שחושבים על זה, באלי לנשנש את כולם..

11/10/2012 06:42

אהההההאהאאאהאאהאהא תמשיכי מהררררר!

11/10/2012 09:38

אני מחכה שפרק שבע יעלה… :)

11/10/2012 10:17

תמשייכיי !!

11/10/2012 11:24

אני בפרק שמונה אני מקווה שאני אסיים אותו היום :)
אני ממש שמחה שאתן אוהבות …
אבל לעומת הפרק הראשון יש לי בקושי צפיות ותגובות אז בא לכן (הדירקשניות) לעזור לי קצת לפרסם אני יהיה ב'היי' :)
תודה בנות :)

11/10/2012 12:18

וואי ממש יפה אהבתי חח

28/04/2013 15:33
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך