התעלומה הגדולה

05/07/2014 821 צפיות אין תגובות

"אוי אוי אוי אויעא ואיאו יאוארחיארקךלעיקרףלך ולולולולולולולולוולולולול" הציף אמר וקרא לשבט להתכנס סביב המדורה הבוערת ביום קיץ קריר.כן כן אני זוכרת כפות רגלי הזיעו.ריח המדורה המסריח נדבק לבגדי, למרות שהייתי עירומה.ככה בטבע הכי טוב.כל השבט ערום.אזס למה שאני לא אהיה?
"אני יכולה מגבון?" ביקשתי מפיצמן.הבאד בוי של השבט.פיצמן היה הכינוי שלו אותו הציף נתן ביום שהגיע לשבט.פיצמן פירושו באינדיאנית קדומה ,מספרק מגבונים.הכינוי שלי היה עין התולעת.פירושו הייתי בשירותים וחירבנתי בזמן חלוקת הכינויים.באסה שאין לנו שירותים בשבט.
"היום נקריב חתןל" הוא אמר ושלף חתול מכיס מכנסיו.חבל שהוא היה עירום.הוא לקח את החתול שנאבק על השניות האחרונות בחיו ושרט לו את החבר הקטן.יוסי. כל השבט תהה והתפלא למראה החתול המבוהל שגמר את הציף מכות.בסוף ציף נזרק אל האש ואני בכיתי.כי ביי דה ווי הוא היה אבי.הוא תמיד הקריב את חיי האבא בן שלנו למען השבט.
"אל תדאגי כפרה אני אהיה האבא החדש שדלך אה ואני יכול להחליף גם את פיצמן" החתול בגווני המילקי אמר.
פיצמן התקומם ועינ יו נפערו.החתול תקף את פיצמן זהו היה הקרב על ראשות השבט.
"חכההההההה לא הבאת לי מגבון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחתי דמעות אושר בעיני.
"אה קחי" הוא אמר והושיט לי מגבון כשידיו השריריות מדגדגות את בית השחי שלי והחתול אוכל לו את המעייןם.
צחקתי לרגע אך מיד נרגעתי."תברחיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי" פיצמן צעק וביקש בקשה אחרונה לפי המוות הרע והאכזר שמתתין לו מיד והאירוני ישד לומר מוותץ בידי חתול זה אירוני. בעיקר כי שורשיו דל פיצמן היו חתוליים.אמא שלו הייתה חתולה.מסורסת.מוזר שהנוא נולד ממנה כי היא הייתה מסורסת.חוששני שהוא מאומץ.
בשבמיל המתח.הבקשה בפרק הבאאאא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך