אגם בנעלים של סינדרלה-חלק ט"ז עונה 2

שחר.נ. 16/09/2015 769 צפיות 8 תגובות

קירות לבנים כיסו את הכל. ספות עור שחורות הודבקו לקירות החדר. ותמונה של פרח גדול אדום ניצבה מעל הספא. מול הדלת ניצב דלפק לבן, הכל קרן עניים. ניגשתי לדלפק גבר בגיל העמידה ישב על כיסא והביט בעניין במחשב. הוא הקליד בזריזות, ולא הרגשתי נעים להפריע לו אך בכל זאת הפרעתי. "סליחה?" הוא הרים את ראשו, מעט כמתים עיטרו את פניו, הוא הביט בי ממשקפיו עבי העדשה. "שם?" זעתי באי נוחות אל אמרתי. "אגם." הוא הביט והקליד במחשב "חדר 303" הוא המשיך להקליד ואני הודתי לו וניגשתי למדגות. שטיח שחור נפרס עליהן. עליתי בזריזות והגעתי למסדרון ארוך שבסופו קיר זכוכית. עברתי בין החדרים 301 302 הרגשתי התרגשות. 303 הנכתי את האגרוף על הדלת, ונקשתי נקישות אחדות. "פתוח" שמעתי את קולו של ג׳ון. פתחתי את הדלת בתנופה.ג׳ון ישב מול מחשב דקיק והקליד מבלי להרים את הראש. רק כשדיברתי הוא קפץ. "ג׳ון." עכשיו ראיתי את פניו אלו היו פנים עם מסכה. קפצתי בבהלה וברחתי מהחדר,פתחתי בתנופה עוד דלת וגם שם ישב עוד ג׳ון עם מסכה. הרגשתי שאני הוזה שנכנסתי לעוד אחד מהסיוטים שלי. צווחתי בכל כוחי ומכל הדלתות שהותבעו בקירות יצאו ג׳ונים. עצמתי את עניי ופקחתי, הכהתי בכח בראשי. אך זה כאב. "מי מפה ג׳ון?" צעקתי כולם הרימו את הידיים. "אני מתכוונת לא בתחפושת!!" התעצבנתי. שוב כולם הרימו את היד. הם הבינו שאני משתוקקת לג׳ון ורוצה להיות איתו. וכנראה הם רצו אותי. "תעמדו כולם בשורה!" הרגשתי כמו מפקדת. מישהוא שרק הסתובבתי לכיוונו הוא חכח בגרונו והוציא קול זהה לזה של ג׳ון "יפה לך קשוח." סובהתי את ראשי בעצבים וחיכיתי שהשורה תיהיה מסודרת. הורדתי את הטבעת מהעצבא שלי והתחלתי לענוד על הזרתות. באמת לאף אחד זה לא התאים מלבד אחד שזה נכנס במדויק, הוא הוריד את המסכה ואני חייכתי.


תגובות (8)

פרק מושלם!! תמשיכי!!

16/09/2015 14:33

תודה

16/09/2015 15:13

נחמד קצת לא הבנתי מה קרה..
מחכה לפרק הבא!

16/09/2015 17:17

תודה אגם הלכה לכתובת שג׳ון אמר לה. מבחוץ הכל נראה רעוה. ומבפנים הכל יפה, היא ניגשת לדלפק שבכניסה ומכוונים אותה לחדר מסוים. כשהיא מגיעה היא רואה את ג׳ון אך שהוא מרחם את ראשו היא מבינה שאולי תעתה וזה לא ג׳ון. היא עוברת בין חדרים וכולם נראים כמו ג׳ון מרכיש כמו סיוט אך זאת המציאות. כולם מתאהבים בה וכולם רוצים להיות הג׳ון המדובר. אך לאגם יש סימן הטבעת…מקווה שהסברתי טוב

16/09/2015 17:29

    תודה זה יותר ברור, תודה: )

    16/09/2015 22:54

או מי גאד מושלמי! תמשיכי! זה מדהים!!! רק יש לי הערה אחת יש להקפיד על כתיב נכון וללא שגיאות כתיב.

18/09/2015 18:43

תמשיכיי

19/09/2015 20:56

תודה רבה ואליאנה יש לי שגיאות כתיב ואני לא מצליחה לרשום בלי אני יכולה יותר להשתדל..

19/09/2015 23:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך