עוד סיפור אהבה? – אמה ופלג – פרק 1

20/07/2017 560 צפיות 2 תגובות

נקודת מבט של אמה:
התעוררתי כרגיל ב7:30, צחצחתי שיניים, אכלתי קורנפלקס ושמתי קצת מסקרה וליפגלוס עדין.
לבשתי חולצה שחורה, ג'ינס קרעים לבן, סופרסטאר שחורות. ההורים שלי איחלו לי בהצלחה ביום הראשון של התיכון ויצאתי עם עומר לתחנת אוטובוס. עומר ואני החברים הכי טובים שאפשר, אני מספרת לו הכל וגם הוא לי. השנה אומר בי'"ב ואני בי"א. שנינו נחשבים יחסית גדולים בכיתות שלנו בגלל שההורים שלנו השאירו את שנינו שנה נוספת בגן. היום שעלינו על האוטובוס, ראיתי מישהו חדש, הילד הכי יפה שראיתי בחיים שלי. הוא ישב ליד מישהי ופלרטט איתה, וזה היה ברור שהוא משחק בבנות כל הזמן. לא היה מקום פנוי בכל האוטובוס חוץ ממול לילד הזה שפלרטט עם הילדה הזאתי, אז התיישבנו, לצערי…

נקודת מבט של פלג:
הייתי באמצע לסדר לעצמי סטוץ לערב אבל אז ראיתי מישהי נכנסת עם מישהו לאוטובוס ולא יכולתי להפסיק להסתכל עליה, היא הייתה כל כך יפה! הכל אצלה היה כל כך פשוט ורגיל אבל הרגיל הזה היה כל כך שונה ומיוחד, בחיים שלי לא הרגשתי כזאת צמרמורת ממישהי.
הפסקתי להתעסק עם זאתי שלידי ומיד מיהרתי להכיר אותם. שאלתי אותם איך קוראים להם ובאיזה כיתה הם, גיליתי שהיא בשכבה שלי ושהילד הזה בי"ב. הייתי בטוח שהם זוג אז שאלתי.
הם התחילו לצחוק. הם סיפרו לי שהם אחים והייתי כל כך מרוצה, עכשיו אני יכול להתחיל איתה.

נקודת מבט של שי:
עליתי על האוטובוס, כרגיל 3 תחנות אחרי אמה ועומר וראיתי אותם יושבים ליד ילד חדש.
הייתה שמה עוד איזו מישהי אז רמזתי לאמה לגרום לה לפנות לי את המקום. כמובן שאמה, כמו שהיא תמיד, עשתה את זה בצורה הכי משוגעת שאפשר ופשוט התחילה עם הפלג הזה בצחוק כדי שהילדה הזאתי תלך, לא הייתי בטוחה עם זה היה בצחוק או ברצינות. התיישבתי ליד עומר והתחלנו לדבר, כרגיל. אני ועומר מדברים המון, בלי שאמה יודעת, אנחנו לא רוצים שהיחסים שלנו איתה יהרסו בגלל זה. אני כל כך מתגעגעת להרגיש אותו ולנשק אותו, אבל אני יודעת שזה לא יכול לקרות ביננו אף פעם.

נקודת מבט של עומר:
אנחנו כבר 4 תחנות לפני בית ספר ועכשיו שי עלתה, אני מנסה לא להסתכל עליה כדי שאמה לא תשים לב, אבל זה קשה, מאוד. היא כל כך מדהימה, היא כל כך מהממת גם בפנים וגם בחוץ, הילדה הכי מדהימה שאני מכירה. אני ושי מדברים כל לילה בטלפון במשך שנה וחודשיים ואני כבר לא יכול לשלוט ברגשות שלי אלייה. אני לא יודע אם גם היא מרגישה את זה אליי אבל אני יודע שבחיים לא נהיה ביחד בגלל אמה, אני אוהבת מאוד את אחותי, אבל גם אוהב נואשות את שי.


תגובות (2)

ממש יפה! קצת הסתבכתי עם הדמויות, לדעתי יכלת קודם להציג אותם מי זה מי, לא הבנתי פשוט מי זה מי
אבל חוץ מזה זה סיפור יפה ממש מקווה שתמשיכי אותו!

21/07/2017 00:25

    הוספתי הקדמה… הכל אמור להיות ברור אם תקראי אותה :)

    21/07/2017 02:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך