פגיעה באמון2

23/10/2014 625 צפיות אין תגובות

היא ענתה לי; מאי אני לא יודעת . אה שכחתי להזכיר שמי הוא מאי כהן בת 16 ממרכז הארץ.
דידי, אמרתי מי זה ? למה הוא מגן עלי ? מאיפה הוא מכיר אותי ? מי הוא ?
דידי התעצבנה וענתה בצרחה . אני לא יודעעעעעעעעת !
התקרבתי אליו ושאלתי למה עשית את זה ? מה המטרה שלך ? הוא ענה לי תסתכלי לי בעניים ..
הסתכלתי הענים שלו היו חום דבש זוהרות ומלאות שימחה ואושר.
אמרתי לו מה נסגר איתך ? מי אתה ? למה אתה עושה לי את זה ? הוא אמר לי היום בערב אני יענה לך על הכל !
לא הבנתי שום דבר ופשוט הסתובבתי והלכתי הבית. נכנסתי לחדר וחדרה בתוכי מחשבה . מי הוא ? מה השם שלו ? מאיפה הוא מכיר אותי ?
נשכבתי על המיטה והחלטתי לנמנם שעה שעתיים . במהלך הנמנום חלמתי שאני נפגשת עם חברות שלי ועם אותו בחור ואנחנו הולכים לים ומיד קמתי מבהלה . נזכרתי שהטלפון שלי היה מכובה והדלקתי אותו . ראיתי שיש לי 3 הודעות שלא נקרעו מאותו מספר של לפני .
אני לא זוכרת את מה שנכתס בהם אבל אני כן זוכרת תודה לה שנתן לי לראות אותך סוף סוף .
נבהלתי הייתי מבולבלת עלו לי סרטים לראש.
מיד קבלתי טלפון מהמספר הזה והחלטתי לענות ! עניתי בעצבים … מי אתה חושה שאתה ? מחזר מסתורי ? מה נראה לך ? פתאום ענה לי קול עדין וכזה מקסים של פשוט מלאך …
מאי ? שמעתי .. אמרתי כן ? מי אתה ? מאי את יכולה לצאת לטריבונות ? אמרתי כן ויצאתי לדרכי … לפתע הבחנתי בבחור שראיתי מקודם … לא חשבתי שזה הוא . הוא ישב עם שתי חברים על בירות . לפתע שמעתי דבור יניב , יניב !!!! הנה היא .. היא באה . הייתי אמומה לא יכלתי לזוז . זה היה הוא .. זה היה הבחור ההוא שהיגן עלי היום ! מי הוא למה הוא ? כזה חתיך הורד מגן עלי ? ועוד שאין לנו שום קשר ! הוא התקרב לכיווני ופשוט תפס אותי ביד ואמר לי ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך