. Just A Girl
מצטערת שאני לא מעלה פרקים וסיפורים בכללי אני פשוט כל כך עמוסה עם מבחנים , שיעורים , חברות שכבר אין לי כמעט זמן לכתיבה . מדי פעם אני מוצאת זמן אבל לא הרבה . עכשיו הייתה לי השראה ואמרתי שאי אפשר פשוט לשבת בחיבוק ידיים ולא לכתוב סיפור , אז הנה אני פה . מקווה שאהבתם !

פנימיית מריליסון

. Just A Girl 20/10/2014 572 צפיות אין תגובות
מצטערת שאני לא מעלה פרקים וסיפורים בכללי אני פשוט כל כך עמוסה עם מבחנים , שיעורים , חברות שכבר אין לי כמעט זמן לכתיבה . מדי פעם אני מוצאת זמן אבל לא הרבה . עכשיו הייתה לי השראה ואמרתי שאי אפשר פשוט לשבת בחיבוק ידיים ולא לכתוב סיפור , אז הנה אני פה . מקווה שאהבתם !

ריי הביטה בעצמה במראה .
שיער זהוב ארוך ובריא , עיניים גדולות ובהירות , אף מחודד וישר , שפתיים מלאות ואדמדמות , יופייה היה מדהים בדיוק כאופייה .
היא הייתה לבושה במעיל בצבע שמנת ונעלים תואמות . מזג האוויר היה חורפי בלונדון הקרירה.
ריי בחנה את עצמה בפעם האחרונה והנהנה .
איימי – חברה הטובה של ריי , חיכתה לה מול הדלת המהודרת בפרחים .
ריי הסתובבה אל איימי בחשש , היא כל כך פחדה שפשוט קפאה .
ריי לא הייתה בטוחה בעצמה , היא הייתה בטוחה שהבחינות יהיו אסון וכל העתיד שלה ייהרס , בניגוד לאיימי – שידעה שלריי יש כישרון ויכולת .
ובתור תגובה איימי הנהנה וחייכה חיוך קטן שחשף שיניים לבנות וישרות .
ריי לקחה נשימה ארוכה והתחילה ללכת במהירות לכיוון הדלת .
איימי חייכה חיוך גדולה שחשף גומה בצד ימין של שפתייה ופתחה את דלת חדרה של ריי .
ריי פשוט הלכה במהירות , ומבט אטום על פנייה .
איימי הנבוכה הלכה אחריה במהירות הכי רבה שיכלה , אך לא הצליחה להגיע לריי .
ריי נעמדה מול דלת הכניסה הגדולה והמהודרת במין חריטות של ספירלות בעץ .
" יש לך רישיון , נכון ? " שאלה ריי את איימי , ובעיניה ניצוצות של תקווה .
" כן " אמרה איימי בחשש והעבירה את ידה שהייתה מקועקעת בשערה הבלונדיני והמתולתל .
" את נוהגת " אמרה ריי בקרירות וזרקה לעבר איימי המסכנה , שלא הצליחה לתפוס אותן .
ריי פתחה את דלת הביתה הגדול ויצאה לחניה הגדולה והפרטית , שם חנו 3 מכוניות יקרות – ג'יפ אדום , מכונית ספורט כסופה ומכונית יוקרתית שחורה .
ריי התקדמה לעבר המכונית היוקרתית במהירות .
קולות העקבים של המגפיים שיגעו את איימי שהייתה עצבנית גם בלי קולות המגפיים .
איימי פתחה את המכונית והצפצוף המעצבן רצה לגרום לה לבעוט במכונית , אבל היא התאפקה .
ריי נכנסה למושב הקדמי , שהיה ליד מושב הנהג וחגרה את עצמה .
איימי נכנסה מיד אחריה ומשכה את הכיסא קדימה .
מיד נשמעו קולות המנוע שהופעל ע"י איימי שהייתה לחוצה ועצבנית .
שררה שתיקה בין 2 הבנות , שהיו במקרה החברות הכי טובות .
" מה הבעיה שלך , ריי ? " החליטה איימי לשבור את השתיקה לאחר 10 דקות טובות שאף אחד לא הוציאה מילה מהפה .
" אין לי בעיה " ריי שלחה מבט רצחני לעבר איימי , מה שגרם לפעימות ליבה לפעום בחוזקה רבה .
אף בן אדם שהכיר את איימי וריי לא הבין מדוע איימי מעט מפחדת מריי .
הן היו כל הזמן במצב רוח טוב , טוב .. כמעט כל הזמן .
" אני יודעת שאת לחוצה , אבל זאת לא סיבה להתנהג ככה " אמרה איימי באדישות ופנתה פנייה חדה שגרמה לראשה של ריי להידפק בחלון .
כאב חד תקף את ראשה של ריי ונפלטה מפיה אנחת כאב .
" את בסדר ?! " איימי עצרה בצד הכביש בדאגה .
ריי התחילה להזיל דמעות וצד ראשה הימני היה מלא בדם .
" כן .. פשוט תיסעי " אמרה בעצבנות ריי ומחתה דמעותיה המלוחות .
" בטוח ? " שאלה איימי בחשש . היא לא העזה לעשות משהו ללא אישורה ריי .
איימי התחילה לנסוע בפחד .
ריי התחילה להתנשם בכבדות , היא לא הצליחה לנשום כמעט .
ופתאום נשמעה צרחה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך