יובלוש84
תגיייבווו((:
חג שמח וכשר♥

פרק 15:"מי אמר לך שלא נסתדר??"

יובלוש84 25/03/2013 788 צפיות 3 תגובות
תגיייבווו((:
חג שמח וכשר♥

ראיתי אותו מתקרב אלינו ושוב כמו תמיד הרגשות חוזרים אלי…עיליי היה רגוע כאילו כלום לא קורה..
______________________________________________________________

חשבתי שאני הולכת למות 2 במכה אחת… עם אחד הרגע התנשקתי והשני… אני מתה עכשיו לרוץ אליוו ולחבק אותו הכי חזק.. אבל האגו, עוצר אותי מלעשות את זה, זאת הבעיה שלי ישלי אגו בשמיים!! אני בחיים לא אבקש ממישהו סליחה או משו כזה אני סתומה אני יודעת את זה אבל ככה זה..
מנקודת מבט לידור:
עיליי הזבל הזה אמר שהוא לא איתה!! רק אם היא הייתה יודעת מה אני חושב עליה.. לא כל מה שאמרתי אני לא חושב שהיא זונה להפך היא הילדה הכי שמורה שאני מכיר לא כמו השרמוטות של השיכבה.. רק חבל שאני הרסתי הכל אבל ככה אני מלא באגו שמשתלט עליי כשאני לידה!
למה אני כזה מטומטם למה אני לא יכול פשוט לבוא ולהגיד לה שלום נורמאלי..?? בעצם, מי אמר שהיא תרצה להתקרב אליי בכלל?! ועוד עילי נישק אותה עכשיו אני יהרוווג אוותו!! לא עכשיו, לא לידה!
אני: "עיליי אמרתה שהיא לא תיהיה פה.."
עיליי:"כולה רציתי שתשלימו נמאס כבר משתיכם!"
אני:"אחי אתה רציני דפוק?!"
עיליי:"בוא בוא רגע לצד.." הוא אמר ללינוי לחכות כמה דקות היא המשיכה לשבת על החוף
כוסעמק אייזה יפפה היייא!!!!
אני:"אחי אתה רציני בשביל מה עשיתה את זה!?"
עיליי:"את מה? מה עשיתי?"
אני:"עכשיו אתה גם משחק אותה ראש קטן? בשביל מה נישקתה אותה??"
עיליי:"מה חשבת שאני אתן לה לסבול בגללך?! ידפוק היא חולה עלייך אתה יודע את זה!!!
אבל בגללך היא רק תסבול אז נישקתי אותה לראות אם היא אוהבת אותך וכן היא אוהבת אותך
היא אמרה שאנחנו לא יכולים ביחד כי היא לא שכחה אותך עדיין! אז תיזהר ממני הפעם בלי טעיות!"
אני:"מה אני אמור לעשות עכשיו? ללכת לבקש סליחה? להגיד לה שאני ממצטער? ניראלך שזה יעזור כאילו אתה אל מכיר את לינוי היא לא שוכחת דברים בקלות, ועוד אחרי מה שאני עשיתי היא בחיים לא תסלח לי אני יודע את זה..!"
עיליי:"שמע אחי אפעם לא מאוחר מידי עדיף לנסות.." והוא הלך לא לכיוון של לינוי לכיווון של היציעה מהים מה הוא דפוק מה הוא משאיר אותי איתה?? מה אני אגיד לה?! היא משוגעת היא עוד תרביץ לי ניראלי אם אני יעצבן אותה חחחחח הנה היא הסתובבה וראתה שרק אני עומד פה היא החזירה את המבט לכיוון הים היא מהממת איך לא שמתי לב לפני זה?!
מנקודת מבטה של לינוי:
הבנתי מה עיליי עשה הוא רק רצה לראות אם אני אוהבת את אותו או את לידור.. ברור שאני אווהבת את לידור אבל מה זה עוזר לי ?! הסתובבתי וראיתי שרק לידור עומד שם ומתקרב אלי..
הנה הוא התיישב לידי,פעם ראשונה אחרי פאקינג יותר מחצי שנה של מלחמות שלא היינו מתקרבים שמונים מטר אחד מהשני אנחנו יושבים קרובים מתמיד…יכולתי להריח תבושם שלו אמלה איך התגעגתי לריח הזה!! ישבנו שם כמו שתי סתומים ושותקים אז החלטתי לשבור תשתיקה…
אני:"טוב מה אתה מתכוון להמשיך לשתוק כי אם כן אני מעדיפה ללכת הביתה.."
לידור:"אני לא בדיוק יודע מה להגיד.." הוא אמר
אני:"מה שרצית לא סתם נישארתה…" פתאום יש צילצול שלי "נסיכה אני אמשיך לשיר לך.."
עניתי: "הלו?" זאת הייתהה מאי
מאי:"נו דיברתם הכל בסדר..?"
אני:"מאי אני אדבר איתך כשאני אהיה בבית ואני לא עם עיליי"
מאי:"למה איפה עיליי?"
אני:"אני אדבר איתך יותר מאוחר ביי.." ניתקתי

אני:"נו לידור אין לי את כל היום אם אתה מתכוון לשתוק או להתחיל לקלל אותי אז אני הולכת."
לידור:"לא חכי אני חייב לספר לך משו.."


תגובות (3)

ששיואואו המשך!! ושיהיה חג מושלם :)

25/03/2013 16:22

חד שמח! תמשיכיי

26/03/2013 10:52

תמשיכייי

26/03/2013 10:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך