פשוט אביטל וזהו- פרק ראשון

time machine123 30/05/2016 1260 צפיות אין תגובות

אביטל היא נערה מקובלת בתיכון שבו היא לומדת. יש לה הרבה חברים וחברות וגם עדת מעריצים ומעריצות שהולכים אחריה בעיניים עצומות. נדב, בחור עם לב זהב היה פעם החבר שלה. אבל מאז שהוא נתן לה שתיי הזדמנויות שבהן היא הספיקה לשבור את ליבו בפעם השנייה. בפעם השנייה שבה היא שברה את ליבו, היא כאילו יצאה עם אביאל והשאירה את נדב שבור לב ועצוב.
נדב עדיין מאוהב באביטל. אביטל המשיכה הלאה אבל הוא לא הצליח לשכוח אותה. יש לו ידידה מאוד טובה שמאוהבת בו אבל הוא איננו מרגיש אליה אותו דבר.
לאביטל יש שיער חום , ארוך ורך. עיניים כחולות נוצצות. מאז הפרידה מנדב, היא איננה יוצאת עם אף אחד. לאביטל יש בעיה קשה של גאווה שעל דבר שעשו לה היא לא תסלח, יש לה שתי חברות מיטל וסיגל המכונות בידי הלא מקובלים " סגניות משניות של המלכה".
אבל כולם רוצים לזכות בהצעת חברות ממנה. לא כל אחד הצליח לקבל מכתב ממלכת השכבה , אביטל.
רבים מפחדים מהגאווה שלה , היחידה שלא מפחדת ממנה בכלל, זאת ים, ידידה טובה של נדב. ים ונדב עובדים ביחד בפיצרייה השכונתית שבה שניהם התגוררו.
ים מאוהבת בו בסתר. זאת הסיבה שמעולם היא לא העזה לספר לו את מה שהיא הרגישה לגביו. כי היא ידעה היטב שהוא אהב את אביטל בכל ליבו.
דווקא חברו הטוב של נדב, מיתר היה מאוהב בים אבל גם הוא ידע שהיא מאוהבת בנדב ואין מה לדבר בנושא הזה.
נדב מעולם לא הצליח לשכוח את אביטל, הוא ניסה להיות עם ים וגם בכך העלה חרס בידו. הוא אמר שלטענתו אין לים את היופי המיוחד של אביטל. אביטל הייתה בחצי יותר יפה ממנה.
ים התלבשה בבגדים ישנים ומקומטים.
היה לה שיער ג'ינג'י נפוח אבל לא מסורק, כי היא לא נהגה לסרק אותו כל בוקר. לכן היא נראתה כמו שהיא, מוזנחת ולא מושקעת. ים ואביטל רבו כל הזמן כמו חתול ועכבר. תמיד הן מצאו סיבה לריב.
נדב לא רצה להתערב להן בריבים ובויכוחים. איכשהו אביטל הייתה מנצחת תמיד בריבים וים הייתה נשארת כמיותמת בצד, בוכה על כך שהיא לא הסתדרה איתה. ושנדב לא מגן עליה אלא על אביטל. יום אחד הנדב הזה ממש ישבור את ליבה ואז מה היא תעשה?
יום אחד אביטל עשתה מסיבה גדולה והזמינה רק את המקובלים לביתה ואת הלא מקובלים היא לא נתנה הזמנה בכלל.
היא רק הייתה עם הרבה חברות שלה, וגם חברים שבייחוד זכו לשבת איתה באותו השולחן ונהנו מהמלכה שלהם.
נדב כל כך התבאס מכך שהיא לא הזמינה אותו ואת ים. הוא חשב שאביטל עשתה לו את זה בכוונה. אבל עדיין באיזו פינה נסתרת בלב. הוא עדיין אהב אותה ורצה לעשות הכול כדי להחזיר אותה אליו.
נדב פתח את דלת הבית והתפרץ לביתה בשעה שהיא הייתה בשיא פריחתה. " מה זו החוצפה הזאת?" הטיח נדב בפניה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך