צעד אחד קדימה ~פרק 5~

MyStorys 28/12/2013 236 צפיות תגובה אחת

צעד אחד קדימה ~פרק 5~
״מלנה? זאת את?״ לא זאת בר רפאלי נוו איזה סתומה יצאתי! ״מלנה? תעני לי!״ אמרתי בקול חזק יותר, הבנתי שהיא לא מוכנה להושמיע קול אחר חוץ מיבבות אז החלטתי לעשות משהו אחר.. בום! דפקתי על דלת אחת עם הרגל בקול הכוח ..בום! דפקתי עוד פעם על דלת אחרת ..בום!
ואז על הריצפה של הדלת האמצעית היה צל של מישהי זזה כניראה על האסלה והבנתי שאני צריכה לעשות משהו קיצוני ביותר… ניכנסתי לתא אחד לייד התא שמלנה נימצאה בו עליתי על האסלה ועדיין לא הצלחתי ליראות את מלנה ואז שמתי את הרגל שליי על המקום ששם מוציאים את הנייר טואלט ואז עוד רגל ואז… אוייש אלוהים …
הפלצתי.
מלנה התחילה להיתפקע מצחוק, היא כל כך צחקה שהיא נפלה מהאסלה ואני צחקתי איתה כי פשוט לא הייתה לי תגובה אחרת להגיב … הרי ליפני דקה ניסיתי להציץ לחברה שליי ליבדוק מה איתה והיתפקשש המצב והפלצתיי איך בדיוק מגיבים למצב הזה?!
״מה את צוחקת?!״ אמרתי לה בזמן שירדתי מהאסלה ויצאתי מהתא מסדרת את עצמי והיא המשיכה ליצחוק ואז שמעתי מנעול נפתח אבל הדלתלא ניפתחה .. הבנתי את הרמז, פתחתי את הדלת והיא הייתה כולה אדומה ,לא יודעת אם זה ביגלל שהיא צחקה או ביגלל שהיא בכתה… ירדתי וחיבקתי אותה ,למרות כל מה שהיא אמרה לי אפילו שהיא פגעה בי מאוד מאוד מאוד .. היא הייתה חברה הכי טובה שליי והרגשתי רע שהיא בוכה..
״ליר..לירר..לירון״ והיא התחילה לייבב ״דיי דיי נסיכה שלי הכל בסדר את בסדר״ ליטפתי לה את הראש היא הסירה את ידיי ממנה ולקחה אותם ללב שלה והיסתכלה לי בעיניים ״לא לירון,(יבבה) הכל לא בסדר (עוד יבבה) אני הייתי מגעילה אלייך וכשהיית צריכה אותי הכיי שבעולם לא הייתי …(יבבה) ועכשיו את מוכנה להפסיק את הכל ולעזור לילדה חרא כמוני״ היא התחילה שוב ליבכות ״דייי הכל בסדר״ זה הניחום היחיד שיכולתי להוציא כי בתכלס היא צודקת כשהכי הייתי צריכה אותה היא לא הייתה בישבילי .. אז למה אני פע? למה אני עוזרת לה שהיא ביכלל לא טרחה אפילו לחשוב על לעזור לי? כניראה שתשובה לזה לא תיהיה וזה לא ממש משנה עכשיו.
״מלנה מה קרה?״ היא התחילה ליבכות חזק יותר ״מלי?״ הישתמשתי בנשק שליי נגדה שהיא הרימה את ראשה מכתפי ״את כל הזמן הזה צדקת…ואני כל הזמן ניסיתי להכחיש אבל לא רציתי להודות שטעיתי… אבל לירון את צדקת ..לאורך כל הדרך צדקת..״ היא זיגבה את הדמעות ועוד אחת ברחה לה מהעיין ואני ניגבתי לה אותה ״הוא בגד בך עם מישהי?״ היא הינהנה ״ולא רק עם מישהי אחת אלא עם 10!!״ היא התחילה ליבכות שוב, אני לא מאמינה! איך הוא יכול?! בן זונה!! ״הוא היתנשק בבוקר עם מישהי מולי והוא ראה שראיתי והעמיק בנשיקה״ היא אמרה ובכתה אני קמתי והקמתי אותה יחד איתי ״אני לא מוכנה שתיבכי ביגלל הבן זונה הזה! עכשיו את הולכת להראות לו שלא אכפת לך! ושאת יכולה לעשות בדיוק כמוהו!״
שטפתי לה פנים ואז היא התחילה להיתאפר וניראתה מהמם (כמו תמיד) חייכתי ״הינה המלנה שאני מכירה״ אמרתי והיא התחילה ליצחוק ״אני לא אשכח לך את הפליצה שיצאה לךך״ היא צחקה ואני יחד איתה ואז יצאנו לשיעור . פיספסנו שיעור ראשון ובשיעור השני הייתי צריכה לשרותים ,יצאתי והלכתי לכיוון השירותים ואז ראיתי את יונתן עומד לייד הדלת של שירותי הבנות ,לא יודעת המ הוא עושה שם אבל אין לי כוח אליו אז התחלתי ללכת בחזרה לכיתה אבל אז הרגשתי כף יד גדולה רכה וחמימה עוטפת את הכתף שלי נאנחתי והיסתובבתי ,יואו איזה הפתעה …יונתן.
״מה אתה רוצה״ שאלתי אותו במבט קר כקרח ״אותך הוא אמר לי ומשך אותי אליו ״יונתן איך אתה לא מיבייש ?!״ והעפתי אותו ממני ,״אתה בוגד בחברה הכי טובה שליי עם 10 בנות! אתה רוצה להכניס גם אותי לרפרטואר?! אז הינה לך הודעה לא ממש נעימה , אני לא אחת מהזונות שלך וגם לא מלנה! תיתרחק״ להפתעתי הוא היתרחק והלך עם מבט אטום,לא יכולתי ליקרוא את הפרצוף שלו , לא הבנתי מה הוא מרגיש… אבל ישר היתעשתתי ,לא אכפת לי מה הוא חושב! והלכתי לכיתה .
בסוף היום מלנה ליוותה אותי הבייתה ניכנסתי הייתה ואח שלי שוב עם מישהי חדשה מיתנשק איתה ומלטף אותה ,״ שלום שלום״ אמרתי ואחי חייך אך עינייו נישארו עצומות היה ניראה כאילו הוא נהנה מהנשיקה הזאת כאילו היא עכשיו כל עולמו ואם הם יתנתקו אז הוא ימות…
ניכנסתי לחדר שליי ולקחתי את מיספר הטלפון שהיה על השולחן שלי חייגתי אליו ״שלום , נכסים בע״מ מדברים במה אוכל לעזור״ ענתה המזכירה עם המבטא הרוסי של אבא שלי שלא נישמעה שמחה כרגיל ״היי אירנה זאת אני לירון״ ואז היה נישמע שהיא חייכה ״לירוני״היא אמרה בקול רוסי צומרני ״נסיכתי ממש היתגעגעתי״ אני חייכתי ועניתי ״תקשיבי אירנה אני צריכה טובה.. נכון יש לנו מלא בתים הכל עיר? והם ריקים?״ אירנה נישמעה מבולבלת אך ענתה ישירות ״כן הם ריקים״ הינהנתי ״סבבה איפה הכי טוב לגור?״ שאלתי אותה ״איפה שאת גרה הכי טוב לגור״ היא ענתה ״אני יודעת אירנה אבל אני צריכה קצת חופש מהמקום הזה לפחות לשנה הזאתי ״ אמרתי לה ואז אירנה אמרה משהו כל כך חכם שבחיים לא חשבתי שיצא מהפה שלה ״נסיכתי,תישמרי על מקום קבוע ואחד,את יכולה לעבור מעיר לעיר מבית לבית אבל בזופו של דבר את תחזרי הבייתה,למקום שלך,לבית שלך , לאיפה שגידלו אותךכל כך הרבה זמן, את תחזרי להורייך (היא כיחכחה בגרונה והמשיכה) אני חושבת שאת יכולה לחסוך לעצמך את כל המעברים ואת כל האבדות שאת תאבדי בדרך ותישארי… ותיתמודדי עם הבעיות שלך.. כי לעולם לא באמת תצליחי להיתמודד איתם אם את תיברחי מהם!״ אני היי י בשוק ממה שהיא אמרה וכניראה גם היא, אבל היא צדקה כל מה שהיא אמרה זה נכון.. יש לי כאן מלא חברות וחבל סתם לעבור ותאבד ולעזוב אם הכל מיקרה אני יחזור לפה … לבית שליי ולמקום מנוחה של הורי.. החלטתי שאני נישארת, שאני יתמודד עם הבעיות שלי ׳לייק אה בוס׳ ולא אברח כמו ילדה קטנה ומפוחדת.. ואני לא לבד ..לעולם לא יהיה לבד… אז אני נישארת לא משנה מה!


תגובות (1)

תמשיכי! :)
(קוראת חדשה)

28/12/2013 05:59
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך