רציתי להגיד 4

butterfly 23/07/2015 580 צפיות אין תגובות

אמיר אמר שהוא יתקשר כשהוא יהיה מתחת לביתי. הוא אוסף אותי לבריכה של דניאל. נהיה שם אמיר, אני, דניאל, גיא, מיקי ועוד שלושה חברים של אמיר. ירדתי לבושה בשמלת חוף לבנה עם נקודות וקווים כחולים. מתחתיה בקיני שחור סקסי. "היי כוסית." אמיר אמר כשהתיישבתי ליידו והסמקתי. היינו רק שנינו באוטו שלו. "יו השמלה הזאת פשוט מחרמנת אותי." הוא אמר. "בואי. תמצצי לי." הוא אמר. "אין מצב. איכס." רציתי להגיד אבל אמרתי "אה…. ומה אם זה יגרום לך לאבד ריכוז?" שאלתי בחשש. "נו טל תחפשי תירוצים. את פשוט לא מתחרמנת ממני נכון? הייתי צריך לדעת…. את רק בת 16 למען השם! חשבתי שאת מיוחדת,שאת מבינה אותי." הוא אמר. "אני מבינה אותך! אני אוהבת אותך!" פלטתי לפתע. "לא את לא." הוא אמר ובשאר הנסיעה שתקנו. כשהגענו לבית המפואר והעצום יצאנו מהמכונית. הוא נישק אותי בעדינות וגם באגרסיביות בו זמנית. הוא החזיק את ראשי בידיו וכשפתינו התנתקו הוא אמר "אולי את אוהבת אותי…. אבל את לא מצליחה להוכיח את זה." הוא אמר והלך. נשארתי שם כמה שניות ולאחר מכן נכנסתי לביתו הענקי של דניאל. כולם היו בברכה. הורדתי את שמלתי ונשארתי בבגד ים. יצאתי לבריכה ואמיר היה שם. הוא התעלם ממני. קפצתי לבריכה ושחיתי לעברו. חיבקתי אותו ולחשתי לו "אני מצטערת אמיר. אני אוהבת אותך ואני רוצה להוכיח את זה. בוא לשירותים." יצאנו שנינו מהבריכה והוא הוביל אותי לשירותים. נכנסנו והוא אפילו לא טרח לסגור את הדלת. "אולי תסגור את הדלת…?" שאלתי אבל הוא התעלם והחל למזמז אותי. הוא פתח את כפתור צכנסיו ואז את רוכסן מכנסיו. "עכשיו תמצצי לי."הבטתי בו. "אני לא רוצה! למה הקשר שלנו תלוי בזה? למה האהבה שלנו תלויה בזה?" רציתי להגיד אבל צייתתי. לפתע שמעתי צעדים מתקרבים. מישהו מאחורי התחיל לצלם. הבטתי בו לרגע ואמיר אמר "שירה? למה הפסקת?" המשכתי.
כשחזרנו מהבריכה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי מאחת עד עשר 100 ושאני הדבר הכי טוב שקרה לו אי פעם. כל כך שמחתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך